بزرگنمايي:
آریا بانو - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با حضور در مرکز سامد، به صورت تلفنی مشکلات جامعه ایثارگری را بررسی، رسیدگی و مورد پیگیری قرار داد.
به گزارش ایثار، مدیر کل بنباد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در مرکز سامد" سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت " به صورت ارتباط تلفنی " 111 "پاسخگوی مشکلات و درخواست های خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در حوزه بخشهای خدمات رسانی بوده است. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از حضور دو ساعته در مرکز سامد، گفت: حضور در مرکز سامد و پاسخگویی به مخاطبین امید آفرینی ایجاد می کند و احساس رضایت در میان مردم را افزایش می دهد، این ارتباطات و مراودات باعث اطاعت پذیری و انعطاف پذیری بیشتری می شود.
سعید کهن سال اظهار کرد: ارتباط تلفنی، مراجعه حضوری و مجازی موجب می شود گفتمان شکل بگیرد، نگاه ما این است ارتباط با جامعه ایثارگری مستمر باشد، مرکز سامد یک مرجع پاسخگویی موثر محسوب میشود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: در مرکز سامد به موضوعات وضعیت حقوق، وام اشتغال، وام مسکن، حق پرستاری، جابجایی شغلی ... پاسخ داده شد.
گفتنی است ارتباط تلفنی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه از 9 صبح آغاز شده و تا ساعت 11 ادامه داشته است.
انتهای پیام/
-
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۰:۴۵
-
۴ بازديد
-

-
آریا بانو
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1394411/