آریا بانو

آخرين مطالب

شوهرم با خانوادم قطع رابطه کرده، چه کنم؟ خانواده

شوهرم با خانوادم قطع رابطه کرده، چه کنم؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - راسخون / سلام خسته نباشید سه چهار ماهه ازدواج کردیم اومدیم خونمون کم کم شوهرم شروع کرده به بهونه گیری راجب خانوادم پدرم با اینکه همیشه هواشونو داشته ولی همش وقتی با من حرف میزنه به پدرم توهین میکنه یا میگه بدم میاد ازش نمیرم خونشون تو برو من نمیام یا سر بهرنه الکی با داداشم قهر کرده میگه نمیرم به هیچکدوم از مراسماش تورو هم نمیزارم بری با اینکه داداشم فقط18سالشه ولی همسرم33نمیدونم چیکار کنم وقتی یادم میفته بابام چه کارا برا زندگیمون کرده یا از دستش گرفته شوهرمم اینجوری جواب میده داغون میشم همش بهونه های بچگونه میاره که قطع ارتباط کنه نمیدونم میاد میگه منو انفالو کرده منم نمیرم کلا بهونه های بی منطق گرفته میگه نمیرم که نمیرم خیلی داغونم اول زندگی اینجور میکنه میترسم نگران زندگیمم توروخدا بگین چیکار کنم درست شه نمیتونم این وضعیتو تحمل کنم...
شوهرم با خانوادم قطع رابطه کرده، چه رفتاری داشته باشم؟
ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )سلام خسته نباشید
سه چهار ماهه ازدواج کردیم اومدیم خونمون کم کم شوهرم شروع کرده به بهونه گیری راجب خانوادم پدرم با اینکه همیشه هواشونو داشته ولی همش وقتی با من حرف میزنه به پدرم توهین میکنه یا میگه بدم میاد ازش نمیرم خونشون تو برو من نمیام یا سر بهرنه الکی با داداشم قهر کرده میگه نمیرم به هیچکدوم از مراسماش تورو هم نمیزارم بری با اینکه داداشم فقط18سالشه ولی همسرم33نمیدونم چیکار کنم وقتی یادم میفته بابام چه کارا برا زندگیمون کرده یا از دستش گرفته شوهرمم اینجوری جواب میده داغون میشم همش بهونه های بچگونه میاره که قطع ارتباط کنه نمیدونم میاد میگه منو انفالو کرده منم نمیرم کلا بهونه های بی منطق گرفته میگه نمیرم که نمیرم خیلی داغونم اول زندگی اینجور میکنه میترسم نگران زندگیمم توروخدا بگین چیکار کنم درست شه نمیتونم این وضعیتو تحمل کنم
 بی احترامی کردن به خانواده مقابل از سوی یکی از زوجین امری شایع است. معمولاً وقتی یکی از زوجین از همسرش ناراحت است سعی می کند با بی احترامی به خانواده اش و تخریب آنها او را عصبانی کند.
 اما نمی دانند با بی احترامی به خانواده همسرشان این خودشان هستند که به پایین کشیده میشوند، زیرا در هر حالت همسرشان انتخاب خودشان بوده است و با توهین و تحقیر او انتخاب خود را زیر سوال می برند. در چنین مواقعی شما باید تلاش کنید تا تا جلوی این گونه بی احترامی ها را بگیرید چراکه تکرار مداوم آن موجب می شود دیگر نتوانید همسرتان را تحمل کنید و در نهایت مجبور شوید بین همسر و خانواده تان یکی را انتخاب کنید. توهین به خانواده از سوی همسر موردی نیست که با خودتان بگویید با گذر زمان حل می شود.

مستقیم با او صحبت کنید و از او بپرسید دلیل این گونه رفتارها و توهین ها چیست؟ آیا توسط خانواده شما مورد بی احترامی قرار گرفته است یا ذاتا آدم بی ادبی است که هیچ احترامی برای دیگران قائل نیست. معمولا اگر بی احترامی کردن به دیگران جزء خصوصیات اخلاقی یک نفر باشد با کمی دقت در نوع رفتارش به راحتی می توانید به این موضوع پی ببرید.
اگر حرفش این است که خانواده شما به او بی احترامی کردند سعی کنید از او عذر خواهی کنید، ویژگی‌های مثبت خانواده تان را به زبان بیاورید ولی مراقب باشید هیچ گاه طرف کسی را نگیرید و همسرتان را محکوم نکنید چون این امر موجب می شود که او بیشتر عصبانی شده و پرخاشگر تر شود.
 اصلاً مقابله به مثل نکنید. اگر همسرتان شروع به توهین به خانواده شما کرد به هیچ عنوان شما شروع به توهین به خانواده او نکنید. این کار اوضاع را به طور کامل از آنچه که هست بدتر می کند. شما با این کار اعلان جنگ کرده و رابطه میان تان را خراب تر می کنید.
هر زمان که شروع به توهین میکند به او بگویید که در شرایط مختلف از او حمایت کرده اید و اکنون انتظار دارید برای شما جبران کند. همواره با خودتان تکرار کنید که با دعوا و جر و بحث به هیچ کجا نخواهید رسید امیدوارم متوجه باشید که در اینگونه مواقع صحبت ها و توهین های همسرتان را به خانواده تان منتقل نکنید.
این امر باعث می‌شود خانواده شما در مقابل همسرتان جبهه بگیرند و با مرور زمان کم کم از اون متنفر شوند. تا جایی که می توانید سعی کنید مشکلاتتان را بین خودتان حل و فصل کنید بدون آن که خانواده هایتان از اختلافاتتان بویی ببرند، در بهترین حالت می‌توانید از یک مشاور خانواده خوب برای حل کردن اختلافات میان تان کمک بگیرید و بدین وسیله تنش را از زندگیتان دور کنید .

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1257543/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مقایسه ابعاد و اندازه زمین، زحل و مشتری

کشف ساختارهایی مرموز زیر سطح مریخ

خَمِ ابرویِ توام، هیچ گشایشی نشد

رونمایی از پوستر جایزه جهانی «شهر شعر» / «همای زرین» بر شانه کدام شاعر خواهد نشست؟

سنگ از این سرگذشت دلتنگ است

پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس توسط VAR پذیرفته نشد؛ الاهلی 1 - 0 پرسپولیس

رامین همچنان برای استقلال گل می‌سازد

شوت اورونوف توسط دروازبان الاهلی دفع شد؛ الاهلی 1 - 0 پرسپولیس

چهره نگران نکونام روی پیست آسیایی

رئال جایزه ‌باران شد؛ جوایز جود، وینی و امباپه

اعتراض شدید گاریدو به داور پس از سوت پایان نیمه اول

ازدحام جمعیت بیرون از ورزشگاه شهدای شهر قدس در اواخر نیمه اول بازی

ادوارد مندی مانع اولین گل علیپور

اولین کاپیتانی سیدحسین در آسیا

موقعیت گلزنی برای پرسپولیس روی پاس خوب سروش رفیعی

گزارش زنده: الاهلی 1 - 0 پرسپولیس

سپند امیرسلیمانی در قسمت جدید سریال «لالایی»

رقص ممنوعه سهراب در سریال «گردن زنی» اجرا شد!

خاطره بازی کامبیز دیرباز با زنده یاد صدرالدین حجازی

دوبله حامد آهنگی و الیکا عبدالرزاقی روی ویدئوی شهاب حسینی

زنگ بزنید 110 بگید حال هاشم آقا اصلاً خوب نیست!

ورود متولدین دهه‌های مختلف به «جوکر 2»!

حضور «بابک جهانبخش» در کنسرت اخیر مجید رضوی

تعیین مجازات سنگین برای عاملان سرقت از صندوق امانات بانک ملی

گوناگون/ پرنده‌ای عجیب که انتهای نوکش دندان دارد

یک سیستم ساده اما کاربردی برای غربال‌گری میوه

رکورد جهانی شیرجه از ارتفاع 52.4 متری در سال 1984

میدونستید که چلغوز از کجا تهیه میشه؟

پدیده شگفت انگیز سیکلون گوزن‌های شمالی

درخشش چشم‌نواز شهاب‌ها‌‌ی پرساوشی برفراز کوهستان سبلان

گوناگون/ سازه مرموز در اروپا

طبیعت زیبای زاگرس در منطقه اورامانت

به دام افتادنِ یک مرد توسط خرس!

کیک بادمجان ایده جذاب برای پذیرایی از مهمان

کوکوی سیب زمینی را متفاوت بپزید

طرز تهیه ساندویچ‌ قارچ و گوشت پنیری

همبرگر خانگی را به صرفه بپز

کمترین درد با پیوند کلیه به روش نوین

رابطه مستقیم غذا با انواع بیماری ها

جهان بر چهار پایه استوار است

چه کسی نحوه برخورد فرزندان با والدین را تعیین می کند؟

جشنواره "دختر و بابا" نقطه آغاز یک پروژه فرهنگی

کتابی که به کودکان درس خودشناسی می‌دهد

علل سقط جنین در ایران

فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است!

ماهانه معادل تعداد شهدای جنگ غزه، سقط جنین در کشور رخ می‌دهد

زندگی مخفی جهان قبل از بیگ بنگ

شعری زیبا از محمد علی بهمنی

معطل نکن پرز، این رئال هالند را کم دارد!‏

الکسیس گوندوز در نقش حامد لک آسیایی پرسپولیس