آریا بانو

آخرين مطالب

مهاجری: بازیکنان خارجی خیبر از بازیکنان ایرانی ارزان تر هستند گفتگو

مهاجری: بازیکنان خارجی خیبر از بازیکنان ایرانی ارزان تر هستند
  بزرگنمايي:

آریا بانو - فارس /سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد در نشست خبری پیش از مسابقه با هوادار تهران گفت: راحت بگویم بازیکنان خارجی ما از بازیکنان ایرانی ارزانتر برای مان تمام شدند.
رضا مهاجری در نشست خبری پیش از مسابقه با هوادار تهران اظهار داشت: صعود خیبرخرم آبادو چادرملو را به لیگ برتر تبریک می گویم بخصوص منطقه زاگرس و قوم بزرگ لر و هواداران خونگرمی که دارند، مشکلات و نقاط ضعف هم هست که جای گلایه را باقی می گذارد. در خیبر خرم آباد پازل کاملی از مالکیت، مدیریت، کادرفنی، کادرپزشکی، هواداران و بازیکنان که در نهایت قدم در جایی گذاشته که باید با برترین تیم های کشور رقابت کند. لرستان قبلا تجربه گهر را داشت اما مدت کوتاهی بود و یک فصل بود. امیدوارم امسال بتوانیم تیم را به خوبی در لیگ برتر حفظ کنیم و مدیران باشگاه به اهداف 5 ساله ای که دارند برسند.
مهاجری در مورد شرایط ورزشگاه شهر قدس برای بازی فردا، گفت: سه هفته پیش به ما گفتند که این بازی در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود ما هم برنامه ریزی برای بازی کردیم و خودمان و هواداران مان با این ذهنیت که بازی در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود ولی اینکه ورزشگاه اشکالاتی مثل نداشتن پیست و ... دور از شان فوتبال ماست. اگر می خواهیم خودمان را به سطح اول فوتبال آسیا از نظر سخت افزار برسانیم این شرایط خوب نیست. جای تاسف دارد که سال به سال سخت افزار ما قویتر نمی شود. بازی سپاهان با الاهلی را در نقش جهان همه دیدیم که چرا ورزشگاه نقش جهان چنین چمنی دارد؟ الان می گویند بازی در ورزشگاهی دیگر باید برگزار شود.
این یعنی اینکه آمادگی برگزاری لیگ را نداریم. نمی دانم کدام بخش باید این مساله را پیگیری کند. اگر در خرم آباد ورزشگاه ما مشکل داشت چه رفتاری می شد. هنوز نتوانسته ایم سامانه بلیت فروشی بازی فردا را راه اندازی کنیم یکی از ابزار های ما تماشاگران و هواداران ما هستند. روزی که باختیم آمدند و روزی که بردیم هم آمدند و هواداران ما بخشی از پازل تیم خیبر است و اگر تماشاگران تیم هایی استقلال ، پرسپولیس و تراکتور را حذف کنید چه اتفاقی رخ می دهد این درست نیست که در نخستین بازی لیگ برتر در ذوق هواداران مان بزنیم و امیدوارم ورزشگاه مهیا شود تا در همان ورزشگاه بازی برگزار شود. 
وی در مورد نقل و انتقالات خیبر گفت: هیچ تیمی آمادگی لازم را ندارد اما تیم ما با سایر تیم های دیگر لیگ تفاوتی دارد و اینکه تیم های لیگ برتر شاکله خود را حفظ کرده اند اما تغییرات ما بیشتر بود و باید از بازیکنان فصل گذشته ما تشکر کنم ولی این تغییرات کار ما را سخت تر کرده است و آمادگی داریم با همان بضاعت لیگ را شروع کنیم.
سرمربی خیبرخرم آباد در مورد اینکه گفته بودید برای بقای آبرومنمدانه تیم در لیگ آماده می کنید گفت: وقتی فضای جدیدی را شهر تجربه می کند مدیریت و مالکیت باشگاه چنین تجربه لیگ برتری را ندارند نمی توانم بگویم سال اول می خواهیم در لیگ برتر قهرمان شویم یا سهمیه اسیایی بگیریم. چند تیم خصوصی در لیگ برتر داریم صبور تر از حدادیان نداریم او صدایش در آمده و می خواست نساجی را برای فروش بگذارد.

سخت است که عبدی بخواهد ورزشگاه تختی را تجهیز کند و ورزشگاه لرآرنا را تکمیل کند و تیم را برای لیگ برتر آماده کند. رئال مادرید در زمان بازسازی ورزشگاهش بازیکن جدید نگرفت تا ورزشگاهش را اماده کند و بعد از آن هم رفت بازیکنان گرانقیمت هم خرید کرد. بچه های اجرایی باشگاه یک روز هم استراحت نکرده اند تا لرآرنا برای ادامه لیگ آماده شود. تیم خوبی بستیم. با اعضای هیات مدیره و مالکیت صحبت کردیم و هدف ما مشخص است.
مهاجری در مورد بازیکنان خارجی جذب شده گفت: راحت بگویم بازیکنان خارجی ما از بازیکنان ایرانی ارزانتر برای مان تمام شدند. روز اول می خواستیم از بازیکنان داخلی نیاز هایمان را برطرف کنیم اما تیمی که سقوط کرده بود به سراغ بازیکنان شان رفتیم که قیمت هایی گفتند که بگویم سرتان سوت می کشد و رفتیم سراغ بازیکنان خارجی که خیلی هم گرانقیمت نبودند تا تراز تیم ما را برهم بزند.
وی در مورد اینکه جذب یک خارجی شما جنجالی شد و به استقلال خوزستان هم رفت گفت: بازیکن ما جنجال کرده یا باشگاهی دیگر؟ روز اول ما برای جذب ایشان اقدام کردیم. خود بازیکن پست اینستاگرامی گذاشت و قضیه را تکذیب کرد.
مهاجری در مورد دیدار فردا با هوادار تهران و رویارویی با مهدی رحمتی گفت: همیشه اولین بازی سخت است و وقتی با این مسایل همراه می شود که ورزشگاه مشخص نیست برای همه تیم ها بازی اول سخت است چه هوادار باشد چه پرسپولیس اما انگیز ه و فعل خواستن کمک کرد. بازیکنان قدیمی ما و بازیکنان جدیدتیمی یکدست و خوب هستیم که امیدوارم در شروع لیگ نتیجه خوبی بگیریم. رحمتی مربی است که چند سال کار می کند و قابل احترام است و سعی می کند بهترین عملکردش را داشته باشد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1253215/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مقایسه ابعاد و اندازه زمین، زحل و مشتری

کشف ساختارهایی مرموز زیر سطح مریخ

خَمِ ابرویِ توام، هیچ گشایشی نشد

رونمایی از پوستر جایزه جهانی «شهر شعر» / «همای زرین» بر شانه کدام شاعر خواهد نشست؟

سنگ از این سرگذشت دلتنگ است

پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس توسط VAR پذیرفته نشد؛ الاهلی 1 - 0 پرسپولیس

رامین همچنان برای استقلال گل می‌سازد

شوت اورونوف توسط دروازبان الاهلی دفع شد؛ الاهلی 1 - 0 پرسپولیس

چهره نگران نکونام روی پیست آسیایی

رئال جایزه ‌باران شد؛ جوایز جود، وینی و امباپه

اعتراض شدید گاریدو به داور پس از سوت پایان نیمه اول

ازدحام جمعیت بیرون از ورزشگاه شهدای شهر قدس در اواخر نیمه اول بازی

ادوارد مندی مانع اولین گل علیپور

اولین کاپیتانی سیدحسین در آسیا

موقعیت گلزنی برای پرسپولیس روی پاس خوب سروش رفیعی

گزارش زنده: الاهلی 1 - 0 پرسپولیس

سپند امیرسلیمانی در قسمت جدید سریال «لالایی»

رقص ممنوعه سهراب در سریال «گردن زنی» اجرا شد!

خاطره بازی کامبیز دیرباز با زنده یاد صدرالدین حجازی

دوبله حامد آهنگی و الیکا عبدالرزاقی روی ویدئوی شهاب حسینی

زنگ بزنید 110 بگید حال هاشم آقا اصلاً خوب نیست!

ورود متولدین دهه‌های مختلف به «جوکر 2»!

حضور «بابک جهانبخش» در کنسرت اخیر مجید رضوی

تعیین مجازات سنگین برای عاملان سرقت از صندوق امانات بانک ملی

گوناگون/ پرنده‌ای عجیب که انتهای نوکش دندان دارد

یک سیستم ساده اما کاربردی برای غربال‌گری میوه

رکورد جهانی شیرجه از ارتفاع 52.4 متری در سال 1984

میدونستید که چلغوز از کجا تهیه میشه؟

پدیده شگفت انگیز سیکلون گوزن‌های شمالی

درخشش چشم‌نواز شهاب‌ها‌‌ی پرساوشی برفراز کوهستان سبلان

گوناگون/ سازه مرموز در اروپا

طبیعت زیبای زاگرس در منطقه اورامانت

به دام افتادنِ یک مرد توسط خرس!

کیک بادمجان ایده جذاب برای پذیرایی از مهمان

کوکوی سیب زمینی را متفاوت بپزید

طرز تهیه ساندویچ‌ قارچ و گوشت پنیری

همبرگر خانگی را به صرفه بپز

کمترین درد با پیوند کلیه به روش نوین

رابطه مستقیم غذا با انواع بیماری ها

جهان بر چهار پایه استوار است

چه کسی نحوه برخورد فرزندان با والدین را تعیین می کند؟

جشنواره "دختر و بابا" نقطه آغاز یک پروژه فرهنگی

کتابی که به کودکان درس خودشناسی می‌دهد

علل سقط جنین در ایران

فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است!

ماهانه معادل تعداد شهدای جنگ غزه، سقط جنین در کشور رخ می‌دهد

زندگی مخفی جهان قبل از بیگ بنگ

شعری زیبا از محمد علی بهمنی

معطل نکن پرز، این رئال هالند را کم دارد!‏

الکسیس گوندوز در نقش حامد لک آسیایی پرسپولیس