آریا بانو

آخرين مطالب

نامه سرگشاده ای از طرف مردان به خانم ها روانشناسي

نامه سرگشاده ای از طرف مردان به خانم ها
  بزرگنمايي:

آریا بانو - و این هم نامه ای از طرف آقایون که برای خانم ها نوشته شده است ، نویسنده نامه دکتر دلاپورتا ، این نامه را به همه خانم ها از طرف هم جنسانش نوشته است، او روانشناسی است که روی استراتژی هایی برای شادتر زیستن مطالعه می کند !
نوشته : دکتر Matthew D. Della Porta
بانوان عزیز،
اول از همه اینکه ما متاسفیم.متاسفیم از اینکه اگرچه به مردان شباهت داریم، اغلب شبیه پسربچه ها رفتار می کنیم.ما حتی معنی مرد بودن را بیش از این نمی دانیم.از زمانی که بزرگ شدیم یاد گرفتیم که شاد بودن یعنی خود شیفته بودن و خود محور بودن!!! ما تلاش می کنیم که پول کافی برای داشتن تلویزیون و بازی های ویدئویی مناسب در خانه ای مناسب به دست آوریم.ما می خواهیم با شما دوست باشیم و با هم ازدواج کنیم ولی از توجه به شخصی دیگر به جای توجه به خودمان می ترسیم....آیا جای ناراحتی ندارد اگر ما فکر کنیم که متعهد شدن به شما به جای اینکه شانسی بزرگ برایمان باشد، خطری بزرگ باشد که شادی ما را تهدید می کند؟
این چیزی است که ما آن را درک نمی کنیم:شادی زندگی از مردی کامل بودن حاصل می شود.ما به این فکر می کنیم ولی مثل پسربچه هایی رفتار می کنیم که نمی خواهند اسباب بازی هایشان از آنها دور باشند.ما دنبال الگوهای ارائه شده در رسانه ها هستیم که به ما یاد می دهد که شادی های بزرگتری فراتر از زندگی روزمره مان امکانپذیر است.ما ممکن است مثل آدم های روانی با شما بحث کنیم، اما آرامش واقعی برای ما از همه مهمتر است ، اگر درک آن را داشته باشیم. متاسفانه خانم ها به بخش های دیگر روانشناختی وجودی ما توجه می کنند.لطفا این را بدانید: یک مرد خوب هیچ وقت با شما به عنوان یک وسیله تخلیه خشم و یا یک ابزار خوشی و شهوت رفتار نمی کند.
یک مرد واقعی می داند که زن می خواهد که از او مراقبت شود و با توجه و احترام با او برخورد شود.او می داند که ازدواج، شانسی برای داشتن یک زندگی خوب و افسانه ای است.او خصوصیات گذشته خود را کنار گذاشته و یک فرد جدید می شود طبق نیازهای همسر و فرزندانش.اگرچه در ابتدا او ممکن است با خود به کشمکش بیفتد، او می داند کسی که ازدواج می کند اگر بخواهد تمامی حالات کودکی و رفتارهای گذشته را با خود داشته باشد، از مسیر باریک خوشبختی و شادی ها عبور نخواهد کرد. تنها یک اتاق کافی برای او و همسرش وجود دارد، دست در دست، متعهد به ازدواجشان.
خانم ها، شما می توانید به ما برای تبدیل شدن به مردی واقعی کمک کنید، ما می خواهیم به وسیله شما در خود احساس غرور و افتخار کنیم.به ما کمک کنید که بدانیم که همانقدر که ما به شما علاقه مندیم، شما هم ما را دوست دارید، حتی اگر راه های زیادی برای بهبود بخشیدن رابطه مان وجود داشته باشد.این را با استفاده از کلمات خوب و دلنشین نشان دهید؛ از ما برای کارهایی که خوب و درست انجام می دهیم تشکر کنید.اینها بیشتر از آنچه که فکر می کنید، معنای دوست داشتن را به ما نشان می دهند.
در عوض، ما به شما قول می دهیم که از طرف ما احساس دوست داشته شدن و توجه متقابل کنید.ما یاد می گیریم که چطور با شما حرف بزنیم که شما متوجه شده و آنها را درک کنید و به شما امر و نهی نکنیم که چطور مشکلاتتان را حل کنید.همچنین تلاش می کنیم که یاد بگیریم چگونه احساساتمان را بدون برداشت کردن و یا عصبانی شدن بیان کنیم.با بهبود دادن ارتباطات دوجانبه مان متوجه می شویم که چیزی که شما را خوشحال کند، ما را هم خوشحال می کند.چه تفاهمی!!!
بار دیگر ما متاسفیم. مقصر ما هستیم. ایفای درست و کامل نقش مرد خوب این روزها سخت است.ما حرفهایمان را برای تبدیل به مردی خوب شدن و ایفای درست نقش هایمان به جای اینکه مثل یک پسر دبیرستانی باشیم، نادیده گرفتیم.قبول کنید که توانایی و عرضه ما بیشتر از این است.
اگر در رابطه خود با یک مرد دچار شکست شدید، تلاش کنید که او را ببخشید و از اول شروع کنید.بعد از مدتی اگر مرد خوبی نشد، او را ترک کنید.شما شایسته بهتر از او هستید.
یک رابطه سالم موجب شادی افرادی می شود که در رابطه قرار دارند.اگر ما شاد باشیم، زندگی پرمعنایی خواهیم داشت و در کنار هم به خوبی زندگی می کنیم.از شما به خاطر درک و حوصله تان در سفری که برای کشف شادی و مرد نمونه شدن پیش رو داریم،سپاسگزاریم!
با احترام،آقایان
منبع:آی بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1189259/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«مارال بنی آدم» به شایعه جدایی همایون و سحر خاتمه داد

محسن تنابنده برای «پایتخت7» به تاجیکستان می رود

آفتاب از کدوم طرف دراومده که بچه مهربون شده؟!

2 فیلم مهم راهی اکران شدند

یک سیاره فراخورشیدی به اندازه زمین کشف شد

دستگاه نوار قلب خانگی تولید شد

بیماری خطرناک؛ آئدس وارد ایران شد

شرط مهمی که راغب در قراردادش ذکر کرده است

حرکات موزون معین زد در کنسرت تهران!

ضبط 50 هزار دلار در فرودگاه امام(ره) از سوی تعزیرات

مدیریت بحران: احتمال وقوع «سیل مشهد» پیش‌بینی شده بود

حکمت/ توصیه رسول خدا (ص) برای ازدیاد جمعیت

گوناگون/ جایگاه امام رضا (ع) در میان اهل سنت

حضور زائران امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی در غروب میلاد حضرت

خوراک جگر؛ غذای خون ساز راحت و فوری

چه زمانی لوزه کودکان نیاز به جراحی دارد؟

خانم؛ این رفتارت شوهرت رو ازت متنفر میکنه

وام بدهید، بچه بیاورند

ماجرای بین کته خانم و شاهزاده با اسب سفید جدی شده!

خورشیدگرفتگی 8 آپریل بر فراز رصدخانه ی La Silla واقع در شیلی

رزین قابل بازیافت، صنعت چاپ 3 ‌بعدی را متحول می‌کند

داستانک/ بوی مادر

حکایت جالب از ضرب المثل کسی که خرش از پل گذشت یعنی چه؟

آن بر سر گنج است که چون نقطه به کنجی

طلسم‌شکنی جهانبخش پس از 6 ماه

نفرین کین؛ بایرن تا 2025 هم جام نمی‌گیرد

زمان قرعه‌کشی جام حذفی اعلام شد

واکنش تاج به ریاست مشترک با عزیزی‌خادم!

گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های امید و جوانان استقلال مشخص شدند

اعزام تیم ملی تیراندازی به اردوی تدارکاتی و جام جهانی مونیخ

آقایی مسی تُرک در رئال و لالیگا

در میامی با دیدن بارسلونا رنج می‌کشیم

محمدرضا گلزار در چند قدمی پادشاه NBA

گریم عجیب و غریب سارا رسول‌زاده در کنار آقای بازیگر

چرا جواب تلفن‌های منو نمیدی!؟

مامان همین که هستی دلگرمیه

تسلایی کوچک برای همدردی با لیلا

نظر منتقد سینما درباره برادران لیلا در برنامه هفت

پایان جشنواره پژواک با اعلام اسامی برگزیدگان

10 مورد از بهترین حمله‌های فضایی در تاریخ سینما

کدام مدیران سینمایی به جشنواره فیلم کن رفتند؟

خواهر من، قشنگ من! جیگرم

شیرینی لطیفه را این بار با طعم سبزیجات درست کنید!!

تغییر دادن همسر بعد از ازدواج چگونه ممکن است؟

از بین بردن خشکی پوست با 2 لوسیون خانگی + طرز تهیه

تتلو هیچ شاکی خصوصی نداشت

تیزر آهنگ انرژی مثبت و جدید فرزاد فرخ را ببینید

خاطرات خنده‌دار راغب از شیطنت‌های دوران مدرسه

آواز گوش‌ نواز راغب در وصف امام رضا (ع)

تب زیبایی، آرایشگر‌ها و ماما‌ها را جراح کرد