
آریا بانو - نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توسعه دامنه اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد، گفت: اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم نباید به هرمزگان محدود بماند و انتظار میرود این طرح در ادامه به سراسر استان و سپس استانهای همجوار نیز گسترش یابد.
يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵