آریا بانو

آخرين مطالب

مزایای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و لباس فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو - عرصه مد و لباس نیز می‌تواند همچون دیگر صنایع با تکیه‌ بر بازاریابی دیجیتال به حیات تجاری خود رونق بخشد.


سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بر اساس مطالعات انجام‌شده، تمایل مشتریان به مشاهده ویدئو برای کسب اطلاعات از محصول یا خدمات، چهار برابر تمایل آن‌ها به خواندن متنی با موضوع مشابه است و از همین رو امروزه، مجریان دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال با چشم‌اندازی کاملاً متفاوت با آنچه 10 سال پیش وجود داشت مواجه‌اند که می‌تواند بستری مناسب را برای معرفی و عرصه محصولاتشان ایجاد کند.
عرصه مد و لباس نیز می‌تواند همچون دیگر صنایع با تکیه‌بر دیجیتال مارکتینگ به حیات تجاری خود رونق بخشد. کما اینکه در سال‌های اخیر، اغلب برندها از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی بهره گرفته و فروش قابل‌توجهی را برایشان به همراه داشته است.
بااین‌وجود لازم است به بایدها و نبایدهای دیجیتال مارکتینگ در چرخه پوشاک توجه کرد و برای کسب موفقیت در این زمینه، به شکل حرفه‌ای و مبتنی بر دانش روز گام برداشت.
قدر مسلم رفتار خرید مشتری‌ها فرق کرده است خیلی از افراد دیگر ترجیح می‌دهند که کارهایشان را آنلاین انجام بدهند.
خرید لباس، غذا، عملیات بانکی و ده‌ها مورد مهم دیگر. این کار نشان می‌دهد که بازاریابی دیجیتال تا چه اندازه وارد زندگی‌مان شده است و برای هیچ‌یک از فعالان حوزه‌های مختلف ازجمله هنر صنعت مد و لباس قابل‌اغماض و چشم‌پوشی نیست.
بنا بر آمار انتشاریافته، تا سال 2020، انتظار می‌رود هند به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو در حوزه دیجیتال مارکتینگ، 100 میلیارد دلار درآمد از دنیای آنلاین داشته باشد که از این مقدار، 35 میلیون دلار حاصل از سایت‌های تجارت الکترونیک مرتبط با مد و فشن خواهد بود.
فروش آنلاین پوشاک در 5 سال آینده چهار برابر خواهد شد.
از هر سه درخواست جستجو شده در گوگل، یک مورد به مد و فشن مرتبط است. این ترند هرسال 65 درصد افزایش پیدا می‌کند.
فروش موارد مرتبط با مد و فشن در اینترنت تا سال 2020، حدود 35 درصد افزایش خواهد داشت.
پلتفرم‌های اجاره لباس مبتنی بر وب‌سایت همچون Rent the Runway، Bag Borrow، Le Tote به زنان اجازه می‌دهد لباس‌های زیبا را اجاره کنند. ایده اجاره دادن لباس ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما پتانسیلی که این حرکت دارد می‌تواند درآمد قابل‌توجهی را در اختیار افراد قرار دهد.
صنعت مد و فشن و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به‌خوبی همدیگر را تکمیل می‌کنند زیرا بیشتر متخصصان این حوزه و افرادی که به مد علاقه‌مند هستند در حال حاضر بر روی پلتفرم‌هایی همچون اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و غیره فعال‌اند. تأکید بر روی چنین پلتفرم‌هایی به یک الزام تبدیل‌شده است. رسانه‌های اجتماعی زمانی که صحبت از صنعت مد و فشن به میان می‌آید می‌تواند نقش مهمی را ایفا نماید.
از طرفی بازاریابی بدون ایجاد محتوای عالی امکان‌پذیر نخواهد بود. بازاریابی محتوا باید بخشی از این فرآیند باشد . محتوای بازاریابی به کمک وبلاگ‌های عالی، فایل‌های ویدئویی، پست‌های رسانه اجتماعی، تصاویر و سایر موارد می‌تواند تأثیر بسیار عالی بر روی رفتار خرید مشتریان داشته باشد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/162665/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سگ رباتیک با قابلیت شعله‌افکنی تا فاصله 10 متری

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

داستانک/ انسان های بازنده

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

تصویری تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

هشدار بارسا به ژاوی؛ رفتارت را درست کن

توخل در فکر شانس برتری بایرن مقابل رئال به روایت انیمیشن

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

این چه سوزشی است که بر جان من پدید آمد؟!

عکسی از بازیگر سریال «جومونگ» پس از سال‌ها

آقای ناخدا ما آدمای بدی نیستیم

این کار را با مدیرتان نکنید!

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

خلاقیت منحصر بفرد نبات استخری با سنگ کاغذ قیچی بازی کردن برای پیچوندن مادرش / عجب بچه تخسیه

ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری سکوتش را شکست / واقعیت تمام حرف و حدیث ها

آوازخوانی دلنشین منوچهر هادی برای دخترش سوفیا / عجب صدایی هم داره ؛ آقای کارگردان همه فن حریف ها

مادرانگی احساسی و عاشقانه به سبک مستانه مهاجر و دخترش نفس بازغی + ویدیو / خدا حفظتون کنه

آیا می شود داروی تاریخ گذشته و فاسد را مصرف کرد؟

یک بررسی: بیش از نیمی از جمعیت جهان تا سال 2050 در معرض بیماری‌های مالاریا و تب دنگی هستند

مافیای موسیقی در ایران فقط برای موسیقی پاپ هست؟

موسیقی بی‌کلام زیبا و آرامش‌بخش «بهشت» با هنرمندی پیدر بی هلند

موزیک ویدئوی متفاوت از قطعه وطنیِ همایون شجریان

نماهنگ تماشایی آرون افشار بنام «شب رویایی»

واردات خودروی مجانی و خیرات هم تاثیری بر بازار ندارد/ چرا خودروهای چینی در عراق ارزان‌تر از ایران است؟

شورای رقابت: عرضه خودرو در بورس به طور کلی منتفی شد

جزئیات افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها | افزایش 40 درصدی قیمت کارخانه‌ای

اطلاعیه شورای رقابت درباره واقعی شدن قیمت خودرو/ فرمول افزایش قیمت خودروها اعلام شد

خودرو، طلایه‌دار افزایش قیمت در سال مهار تورم

صعود نوروزی قیمت خودرو

مصوبه افزایش قیمت خودرو وتو شد/ واکنش شورای رقابت به نامه مخبر

قیمت‌گذاری خودرو برعهده شورای رقابت نیست/ وزارت صمت می‌تواند قیمت‌ها را تعدیل کند

ثبت‌نام خودروهای داخلی امشب تمام می‌شود/ برای ویرایش اشتباه نکنید