آریا بانو

آخرين مطالب

هواداران فوتبال در ایران و اروپا، امروز را پای تلویزیون می‌گذرانند ورزشي

هواداران فوتبال در ایران و اروپا، امروز را پای تلویزیون می‌گذرانند
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 /از ساعت 15 امروز قرار است در سراسر جهان فوتبال‌های حساس زیادی برگزار شود که هیچ مخاطبی حاضر به از دست دادن آنها نخواهد بود.
سال 1402 به روزهای پایانی خود رسیده و حال آخرین یکشنبه سال 1402 قرار است یک سوپرساندی فوتبالی باشد که فوتبالدوستان ایرانی می‌توانند با تماشای مسابقات لیگ برتر ایران و 5 لیگ معتبر اروپایی، بدین شکل آخرین یکشنبه 1402 را نیز پشت سر بگذارند.
سری آ ایتالیا
در ایتالیا هفت تیم از هشت تیم بالانشین قرار است امروز به میدان بروند. یوونتوس با جنوا، میلان با هلاس ورونا و رم با ساسولو سه دیدار مهم امروز را برگزار می‌کنند و از طرفی دیگر آتالانتا و فیورنتینا هم در قامت دو تیم شگفتی‌ساز و با اصالت فوتبال ایتالیا قرار است برای 90 دقیقه با یکدیگر جدال کنند. البته باز هم مهمترین دیدار امشب، جدال ناپولی و اینتر میلان خواهد بود که تقابل مدافع عنوان قهرمانی با اصلی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل خواهد بود.
جام حذفی انگلیس
پس از پیروزی مقتدرانه منچسترسیتی برابر نیوکاسل، از همین حالا بسیاری از رسانه‌ها این جام را برای منچسترسیتی کنار گذاشته‌اند اما امشب دو دیدار مهم در یکی از قدیمی‌ترین تورنمنت‌های جهان فوتبال برگزار می‌شود. چلسی اگر چه با تیمی که می‌شناختیم بسیار فاصله گرفته اما در جدال با لسترسیتی تیمی که حالا با حضور انزو مارسکا صدرنشین چمپیونشیپ است، شب بسیار سختی را در پیش دارد. 

لیورپول و منچستریونایتد دو تیم پرطرفدار فوتبال انگلیس از ساعت 19، برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند؛ دو تیمی که رقابتی سنتی با یکدیگر دارند و با شرایط کنونی کلوپ و تن هاخ حساسیت دربی انگلیس بیشتر شده است. علاقه‌مندان فوتبال پس از جدال لیورپول برابر منچستر سیتی، مشتاق این هستند تا در تقابل لیورپول با دیگر تیم شهر منچستر شاهد یک جدال تمام عیار در قلب فوتبال انگلیس باشند.
لالیگا اسپانیا
شاید پیش درآمدی بر تقابل نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا! اتلتیکومادرید و بارسلونا در فصل گذشته روندی سینوسی داشتند اما شاگردان دیگو سیمئونه پس از شکست دادن اینتر میلان انگیزه زیادی دارند تا در ورزشگاه خانگی خود مقابل شاگردان ژاوی بتوانند یک پیروزی دیگر کسب کنند تا در مسیر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با مشکل روبرو نشوند. بارسلونا هم پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت خود امروز دیداری دارد که می‌تواند پیش از فرا رسیدن الکلاسیکو، باعث خیال راحتی بارسایی‌ها می‌شود. حالا از ساعت 23:30 یک شطرنج میان دیگو سیمئونه و ژاوی هرناندز می‌تواند فصل اسپانیا را دگرگون کند.
بوندسلیگای آلمان
حالا قهرمانی بایر لورکوزن در این فصل از بوندسلیگای آلمان یک اتفاق ممکن است و از احتمالات و پیش‌بینی رسانه‌ها، کاملا فاصله گرفته است. لورکوزن می‌خواهد از ساعت 18 با فرایبورگ روبرو شود تا در روزهایی که بایرن مونیخ به بردهای پر گل عادت دارد، لورکوزن همچنان صدر جدول را نگه دارد تا پایان فصل ژابی آلونسو به قهرمانی‌های متوالی مونیخی‌ها پایان دهد.
دورتموند و اینتراخت فرانکفورت هم به عنوان دو تیمی که در رده‌های پنجم و ششم جدول ایستاده‌اند و در تلاش هستند تا بتوانند با حضور در منطقه سهمیه اروپایی، در این دیدار به سه امتیاز برسند تا بلکه از کورس سهمیه عقب نمانند.
لیگ برتر فوتبال ایران
استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور امروز سال 1402 را به پایان می‌رسانند. سرخپوشان می‌خواهند از ساعت 18:45 با پیکان دیدار کنند که غلامرضا عنایتی که از اواسط فصل سرمربی پیکان شده، توانسته این تیم را متحول سازد. این تیم در 6 بازی قبلی خود موفق به گلزنی شده است. پرسپولیس با اوسمار ویرا در تمام رقابت‌ها به‌طور متوسط 2 گل زده است. عنایتی تاکنون 4 بار با پرسپولیس دیدار داشته که هیچ‌وقت به پیروزی نرسیده و 2 تساوی و 2 شکست نصیبش شده است.
استقلال هم به عنوان صدرنشین لیگ برتر امروز به مصاف هوادار می‌رود که این تیم هم به مانند پیکان با تغییر سرمربی، توانسته شرایط را به کلی تغییر دهد. یکی از جذابیت‌های این بازی تقابل مسعود شجاعی و جواد نکونام است. این دو مربی سال‌ها در اوساسونا همبازی بوده‌اند و برای اولین‌بار در نقش با هم دیدار خواهند داشت. مسعود شجاعی یک‌بار به عنوان مربی مقابل استقلال قرار گرفته که با تراکتور 3 بر صفر بازنده شده و نکونام هم هیچ‌وقت از هوادار شکست نخورده و به 2 پیروزی و 2 تساوی رسیده است.
طلایی پوشان اصفهانی هم امروز با گل گهر رودررو می‌شوند و شاگردان مورایس که به تازگی از شکست‌های خود فاصله گرفته‎‌اند، با تیمی روبرو می‌شوند که در نیم فصل اول هم برابر آنها مشکل داشتند و در طرف دیگر تراکتور با شمس آذر قزوین از ساعت 19 با یکدیگر رودررو می‌شوند که جدالی خاص برای شاگردان خمس است تا همچنان از کورس تیم‌های بالانشین جدول عقب نماند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1165732/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

داستان اکتشاف ماه تغییر خواهد کرد!

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 مال من بود!

معرفی 24 جوان ایرانی برای دفاع از قهرمانی جهان

طالبی: برنده پرسپولیس – سپاهان به سمت قهرمانی می‌رود

پایان هفته نخست مسابقات تنیس ساحلی با معرفی نفرات برتر

برگزاری دومین اردوی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال بانوان

دردسر سیتی؛ مصدومیت این ستاره جدی است

ستاره برزیلی: به درد بارسا نخورم می‌روم

فصل پنجم سریال «نون خ» چطور بود؟

همه آمده بودند برای تولد «آتیلا پسیانی»

چرا پرستاران ترک خدمت می کنند؟

«شد خزان گلشن آشنایی» یادگار کیست؟

لحظات نفس‌گیر نجات چهار مرد از سیلاب عربستان

برنامه وزارت علوم برای کاهش تعداد واحدهای دانشگاهی

وزیر علوم: نیرو‌های امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند

هیجان دوچرخه سواری

سوپ سبزیجات بهاری را امتحان کنید

طرز تهیه کیک یخچالی ساده و خوشمزه

چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟

ویدیویی پُربازدید از اقدام تحسین‌برانگیز یک معلم

عشقم در 22سالگی به دختر 28ساله محکوم به شکست است؟

ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی

تیم ملی فوتسال باید با تیم‌های طراز اول جهان رقابت کند

دروسی: از سردار رضایت دارم اما می‌توانست بهتر عمل کند

بهترین تصمیم ژابی رد پیشنهاد لیورپول و بایرن بود

هشدار گل خوردن سرمربی به مدافعان پرسپولیس

این ستاره استقلال آسمان تبریز را ناآرام می‌کند

ستاره بایرن: عاشق بازی برابر وینی هستم!

خاطره‌بازی بایرنی‌ها و رئالی‌ها از پنالتی‌های افسانه‌ای

سهمیه ایران برای لیگ نخبگان سال 2024 تغییری نکرده است

عکس هایی جدید از ژست جالب جواد عزتی و شبنم قربانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان

آهنگ جدید/ اثر جدید علیرضا عصار به نام «پیر مغان»

مهم‌ترین مشکل شهر تهران از نگاه چمران

بازتاب یک گزارش از سیل و حل مشکل دانش‌آموزان مدرسه‌ای در سیستان و بلوچستان

نسخه عاملی برای کمک به نسل Z

دستورالعمل حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی ابلاغ شد

واژگونی اتوبوس 21 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

سخن بزرگان/ ﺑﻪ ﺟﺎی ﺍینکه ﻋﺎﺑﺪ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻋﺒﺪ ﺑﺎش!

تا بحال مرغ عشق رو شونه کردید؟

آبشار نگین دشت شیمبار مسجد سلیمان

زیبایی پارک هینویاما در ژاپن

سالاد بادمجان کبابی و نخود

شیرینی گل نوتلا بسیار خوشمزه و زیبا

تاثیر رژیم غذایی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها بر سلامت ما!

زایمانی که بین 4.5 میلیون مورد، یک بار اتفاق می‌افتد

عملیات نجات شیشه شیر بچه

چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟

ویدیویی از کاوشگرِ کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می‌دهد

این داغ بین ، که بر دل خونین نهاده ایم !