آریا بانو

قائم مقام کمیته امداد: سوءگیری له یا علیه کسی در کمیته امداد پذیرفتنی نیست گفتگو

  بزرگنمايي:

آریا بانو - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: سوء گیری له یا علیه کسی در امداد پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایسنا،سید منصور برقعی چهارشنبه، هفتم آبان در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امداد ثابت کرد که یک دغدغه اصلی دارد و بر اساس وظیفه اصلی در اساس نامه امداد و در وفاداری به آن یک مشی روشن داشته که در مسائل سیاسی استان ها ورود و مداخله نمی‌کند.
وی با اشاره به نزدیکی به انتخابات و اینکه همکاران ما می توانند عقیده و نظر شخصی داشته باشند و آزادی فردی کسی را نمی توان مانع شد، اظهارکرد: اما اینکه امداد و رفتار امدادی بخواهد سمت و سو گیری بر له یا علیه کسی داشته باشد، به هیچ وجه در امداد پذیرفتنی نیست.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امداد در عمل به اساس نامه و به وظیفه‌ای که ترسیم شده را بدون هیچ ملاحضه انجام می دهد و آن وظیفه توجه عمیق و دقیق و رسیدگی به نیازمندان است.
برقعی با اشاره به بخشی از سخنان امام علی (ع)، تصریح کرد: در کنار قله‌های ثروت است که دره‌های فقر ایجاد می شود و اصل شکل گرفتن ثروت از منابعی است که خداوند خلق کرده است.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح ریشه‌ای قوانین، ادامه داد: ما اساسا مبتلای به آفتی هستیم که آثار آن را مشاهده می کنیم و آن آفت، آفت ریشه‌های پنهان اقتصاد نظام طاغوت و اندیشه سرمایه داری طاغوت است.
برقعی با اشاره به قدیمی بودن قوانین کشور، عنوان کرد: بخشی از قوانین ما در عرصه اقتصادی متعلق به زمان رضاه شاه بوده و تنظیم عرصه تجارت در کشور ما را قانون تجارتی انجام می دهد که متعلق به سال 1311 است . از روی قانون فرانسه و بلژیک مجموعا 600 ماده تدوین شده و از آن زمان روی آن ریل حرکت می کنیم.
وی با اشاره به صدمات ضعف قوانین بیان کرد: اگر طی دوماه وضعیتی پیش می آید و قیمت ها آثاری را به بار می آورد و به بخش های مختلف جامعه و حتی قشر متوسط فشار وارد می کند، این اجزایی که از هزینه ها گمشده، همان چاله هایی است که درست شده و روی قله ثروتی اضافه شده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تاکید کرد: ما نتوانستیم نظام اقتصادی سرمایه داری که در رگ و پی ما پنهان است و آثارش را می بینیم از رگ و ریشه دربیاوریم و تحقق این موضوع همت بلند می خواهد.
برقعی گفت: قانون پولی بانکی ما متعلق به سال 1349 و قانون برنامه بودجه متعلق به سال 1351 ‌است و شاید چند ماده آن اصلاح شده، اما باید دید آیا چند شاخه کوچک آن اصلاح شده یا این قوانین از رگ و ریشه اصلاح شده است.
وی افزود: به تبع این موارد اتفاقاتی می افتد که همه ملت از آن رنج می برند و مدیران ما نیز باید همه وقت و انرژی را بگذارند که ذره‌ای آثار آن را کاهش دهند .
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: در کمیته امداد اگر خود را نهاد انقلابی می بینیم، وظیفه داریم که به این موضوعات به شکل عمیق فکر کنیم .
برقعی بیان کرد: امداد ویژگی بسیار خوبی دارد و اراده سختکوشی که در همکاران امداد است، مثال زدنی است، اما در مدیرکل امداد باید این مهم مضاعف بر این باشد .
وی تصریح کرد: انتظارات ما در سطح امداد این است که مدیرکل و نیروهای امداد در وهله اول منشاء ایجاد اعتماد به نفس و بروز و ظهور قدرت درونی خود و جامعه هدف باشند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه پدیده فقر ابتدا روحیه ها را می شکند، اضافه کرد: مهمترین نکته برای همکاران، توجه به این حوزه است که این توان، قدرت درونی و رزمنده بودن در برابر هر مشکل باید در وجود ما ایجاد شود . همچنین جز برخورد احترام آمیز در کمیته امداد چیزی پذیرفتنی نیست.
به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم قباد مبشری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات فرید محبی مدیرکل سابق تقدیر شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/105108/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مشت‌زنی در کودکان

نحوه برخورد معلمان با کلاس اولی ها

دلشوره های کلاس اولی ها

نکات اساسی پیش از ورود به دبستان

چه کنم فرزندم کتاب بخواند؟

بازگشت به مدرسه

راههای تقویت حافظه دانش آموزان

علل ترس کودکان از مدرسه و راه حل آن

بازی های رایانه ای، خوب یا بد!؟

فرشته‌های آزار دیده!

کودک من آزار جنسی دیده است؟

اگر کودک شما کابوس می بیند !

آموزش به بچه ها در مورد غریبه ها

بچه ها در هنگام طلاق چی لازم دارند؟

جو فراست برای خواباندن بچه ها راه‌حل ارائه می‌دهد !

اثر منفی رسانه های جدید بر کودکان

قوانین راهنمایی و رانندگی زندگی کودکان

با بچه های وابسته چطونه رفتار کنیم؟

آموزش زبان انگلیسی به این کودک اشتباه است

رابطه تاثیر گذار میان رفتار والدین و مغز کودک

بلایی که فیلم های مستهجن بر سر نوجوانان می آورند

تاثیر بد تنش‌های والدین بر روی کودکان

گفتنی‌هایی از خانه تا مدرسه

اگر کودک از انجام تکالیف مدرسه اجتناب می‌کند !

دختری با اطاق مرتب

بازی‌های مناسب کودکان پنج و شش ساله

آموزش برخورد مۆدبانه به کودک

با فرزندتان خوش بگذرانید !

یک درمان دم‌دستی برای کوچولوها

10 روش برای تقویت اعتماد به‌ نفس کودک

10 چیزی که نباید به کودکانمان بگوییم !

دلم یک دوست می خواد

مرزبندی بین بازیهای دخترانه و بازیهای پسرانه

خوابیدن کنار مامان و بابا

چه نوع کتابی مناسب کودک ما است؟

ارتقاء هوش هیجانی برای پرورش کودک موفق

بازی چگونه رشد کودکان شما را افزایش می‌دهد !

کودکی که به دیگران وابسته است !

اجازه ندهید کودک تان این برنامه ها را ببیند

علت فحش دادن(بدزبانی) در کودکان و راه حلهای پیشنهادی

جو فراست و خودخواهی

آموختن درسهای پول تو جیبی فرزندان

راههای عملی جهت افزایش تمرکز در کودکان

کودکانی که دیر می‌خوابند دچار ترس شبانه می‌شوند

رابطه اسباب بازی و شغل آینده کودک

راههایی برای تقویت هوش کودکان

مقابله با لجبازی‌های کودکانه!

والدین افسرده چگونه با کودکانشان بر خورد کنند؟

رفتار با کودکان لوس !

نشانه های اولیه لکنت زبان در کودکان