آریا بانو

آخرين مطالب

برگزاری اردوی «بانوی مومن انقلابی» با حضور اعضای خواهر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد سياسي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - از صبح امروز صورت گرفت
اردوی «بانوی مومن انقلابی» با حضور خواهران عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز در هتل فرهیختگان سازمان مرکزی این دانشگاه آغاز شد.
اردوی «بانوی مومن انقلابی» با حضور خواهران عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز در هتل فرهیختگان سازمان مرکزی این دانشگاه آغاز شد.
* شرایط مناسبی برای گسترش فرهنگ زن مومن انقلابی در ایران و جهان داریم
عصمت سوادی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات جذب دانشگاه‌های آزاد استان تهران در این مراسم گفت: در حال حاضر شرایط مناسبی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده تا بتوانیم فرهنگ زن مومن انقلابی را نه تنها در ایران بلکه در جهان گسترش دهیم.
وی تاکید کرد: ما می‌توانیم از ارزش‌هایی که داریم استفاده کرده و با برنامه دقیق، منسجم و مدیریت درست آن را به سرانجام برسانیم و قطعا در این راه موفق خواهیم شد، زیرا خداوند همراه ماست.
سواری ادامه داد: در تشکلات ما باید بر اصول عقاید کار کرده و دانشجویان را برآموزه های اسلام آشنا کنیم. ما باید زن مومن انقلابی را به سمت همسر و مادر خوب بودن هدایت کرد.
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات جذب دانشگاه های آزاد استان تهران تاکید کرد: من نزدیک 20 سال است در دانشگاه آزاد اسلامی هستم، دانشجویی داشتم که در ترم اول محجبه و با ظاهری موجه است، ولی در ترم های بعدی از ظاهر خود عقب نشینی می کند، زمانی که با او صحبت می کنم که شما باید تاثیر گذار باشید می گوید مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد!
وی گفت: چه طور فردی که مسیحی بوده و به تازگی مسلمان شده در همایش های بین المللی می گوید اسلام تاج سرمن است، اگر ما بتوانیم در تشکل هایمان دانشجو را از لحاظ اصول عقاید محکم تر کنیم، بسیار مفید است. اگر در این زمینه به درستی حرکت کنیم، دانشجو به حجاب خود افتخار می کند، زیرا خودش به این حجاب رسیده است.
وی اظهار داشت: در درجه اول باید پایه های دینی را محکم کنیم، در این صورت اگر دانشجو را به هر جای دنیا بفرستیم مبلغ خواهد بود.
سوادی تاکید کرد: متاسفانه اکثریت غریب به اتفاق زنان مسلمان خواسته و ناخواسته افکار فمنیستی را به همراه دارند. قرآن کریم می فرماید ما شما را از یک زن و مرد آفریدیم، یعنی زن و مرد مکمل یکدیگرند.
وی تاکید کرد: باید تمامی این موارد عرف شود، چرا باید دختران ما به دنبال این هستند که حق طلاق بگیرند، زیرا می خواهند در زندگی یکه تازی کنند و زمانی که با مشکل برخورد کردند بتوانند از این امتیاز استفاذه کنند. اگر امروز در جامعه مشکل داریم ناشی از کم کاری زنان مومن است.اگر در این زمینه درست حرکت کنیم زندگی زن و مرد مسلمان الگوی جامع و کاملی برای دنیا خواهد بود.
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات جذب دانشگاه های آزاد استان تهران خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم به دانشجو الگو ارائه کنیم، دانشجو از کار می‌خواهد باید فردی را به وی معرفی کنیم که در دنیای امروز قابل قبول بوده و با اعتقاد، متعهد و متخصص نیز باشد.
وی گفت: افراد بسیاری با این شرایط وجود دارند که در دنیای امروز حرکت کرده و موفق نیز بوده اند. در این زمینه می توان کارگروهی را تشکیل داد تا این افراد توسط این کارگروه را شناسایی شوند.
ولایتی در همایش «بانوی مومن انقلابی»: آمریکا عادت کرده با توسل به نیروی نظامی اموال و سرمایه‌های ملت‌ها را غارت کند
رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: آمریکا پس از جنگ جهانی دوم عادت کرده است که با متوسل شدن به نیروی نظامی خود اموال و سرمایه های ملتها را غارت کند و این موضوع در بحث علمی نیز به نحو دیگری در جریان است.
علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در همایش «بانوی مومن انقلابی» که صبح امروز (چهارشنبه 26 تیر) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره از دانشگاه‌ها برای تربیت دانشجویان برتر توقعاتی داشتند. به ویژه دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه آزاد که امکانات بیشتری برای انتخاب و جذب نخبگان در کشور دارد.
وی افزود: برای اصلاح جامعه نیاز است که ببینیم کسانی که اهل علم هستند پرچم دار هستند و در حل مشکلات جامعه مشارکت می کنند.
رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد ادامه داد: امروز ایران در دنیا نسبت دانشجو به جمعیت در رتبه چهارم هستیم. در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا توجه به تحصیلات عالی کمتر دیده می‌شود و کشوری مانند آمریکا عصاره فضائل علمی دیگر کشورها را جذب می کنند.
ولایتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا پس از جنگ جهانی دوم عادت کرده است که با متوسل شدن به نیروی نظامی خود اموال و سرمایه های ملتها را غارت کند و این موضوع در بحث علمی نیز به نحو دیگری در جریان است.
وی افزود: رئیس جمهور کنونی آمریکا به صراحت اعلام کرد که در هدفش از سفر به عربستان گرفتن دلارهای نفتی این کشور به واسطه فروش سلاح به عربستان بوده است.
ولایتی گفت: سیاست به معنای تدبیر است و اینکه بعضی‌ها تا صحبت از سیاست می‌شود می گویند ما که اصلا اهل مسائل سیاسی نیستیم هنر نیست چراکه توجه به سیاست یعنی توجه به سرنوشت انسان توقع ما از دانشجویان این است که علاوه بر توجه به تحصیل علم به رشد سواد سیاسی خود نیز اهتمام داشته باشند.
رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد افزود: اگر امام علی (ع) که الگوی ماست سیاست نداشت نمی توانست با خلفا و پس از آنها با معاویه رفتار درست را داشته باشد.
ولایتی تصریح کرد: سیاست مداری به غیر سیاست بازی است آنان که در سیاست دخالت می کنند تا منافع دنیایی خود را تامین کنند به فکر سیاست بازی هستند ولی کسانی که از سیاست برای کمک به پیشبرد امور کشور استفاده می کنند سیاست مداری می کنند.
منبع: فارس

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/56028/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

درخواست حمید مطهری از هواداران تراکتور

گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا

مطهری: سعی میکنیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم

لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!

خشم ژاوی: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند

توصیه نماینده مجلس به مالکان جدید استقلال و پرسپولیس

بانک هایی که خریدار پرسپولیس بودند واقعا سهام شان افت کرد؟

واکنش تند کارشناس تلویزیون به وزارت ورزش

خطر از بیخ گوش «گلنار» گذشت

افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم

ازدواج بدون حلقه ازدواج!

تو این همه خواستگار یواشکی داشتی؟!

آرایش سحر دولت‌شاهی در «افعی تهران» دردسرساز شد!

تیپ جذاب و متفاوت سلنا گومز در شهر نیویورک / جدیدترین استایل خیابانی خانم بازیگر برای فیلم جدیدش

عکس یادگاری طاها پسر علیرضا بیرانوند در کنار رونالدو / لایک جالب رونالدو برای پسر رقیبش

اجرای زیبای آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

فتوای جهاد او انگلیسی‌ها را از خاک ایران خارج کرد!

حمله دلفین‌ها به گله موتوماهیان

تولد عجیب‌ترین توله سگ دنیا که همه را حیرت‌زده کرد

ظهر بارانی در حرم مطهر رضوی

فرار خنده دار کروکودیل از رویارویی با سگ

دسر شکلاتی را خلاقانه بساز

پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم

اخاذی مرد شیاد با جلب اعتماد زنان پس از مرگ مادرشان

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو

مطهری: تراکتور همیشه مدعی بوده

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

واکنش دین محمدی به قهرمان لیگ برتر امسال

واکنش رجب زاده به اتفاقات بازی با استقلال ملاثانی

مطهری: همه تیم‌ها را می‌شناسم

مطهری: در تراکتور باید کمتر حرف زد، بیشتر عمل کرد

اشکش: ای کاش نتایج داخل زمین رقم بخورد

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

بررسی ابعاد مختلف سریال «جنگل آسفالت»

هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود

وقتی که یک عطسه باعث بهمن می شود

ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

درگذشت معصومه حائری عروس بزرگ امام خمینی و همسر سیدمصطفی خمینی+ عکس

عکس سه نفره سینا مهراد و برادرزاده هایش / خوش گذرانی پسران ساعد سهیلی با عموشان

سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه