آریا بانو

آخرين مطالب

چيزهايي که خانم ها از آقايان به اشتباه مي خواهند زنان جهان

  بزرگنمايي:

در ادامه مطلب، خواسته هاي اکثر زنان از شريک زندگي شان را که ممکن است پس از مدتي مشکل ساز شود و رابطه عاشقانه را به بن بست رساند، برايتان آورده ايم تا اگر شما هم همچين تقاضايي داريد، بار ديگر عاقلانه در مورد آنها بيانديشيد.

حسود باشد

همه ما دوست داريم که شريک زندگي مان حس مالکيت نسبت به ما داشته باشد اما آيا اين احساس منطقي است؟ مطمئنا اگر با لبخند به گوشي تان نگاه کنيد، او از شما دليل اش را مي پرسيد يا اگر بخواهيد با دوستان تان بيرون رويد، از شما نام تک تک آنها را خواهد پرسيد، اين موارد مشکلي ايجاد نمي کند اما اگر در اين کار افراط شود، همه چيز تغيير خواهد کرد.

چيزهايي که خانم ها از آقايان به اشتباه مي خواهند


خانم ها معمولا فکر مي کنند که حسادت نشانه دوست داشتن است اما اگر همسرتان از شما بخواهد که با ديگران ارتباطي نداشته باشيد يا مدام از شما براي هر قدمي که بر مي داريد سوال کند، آيا مي توانيد طاقت بياوريد؟ اين رفتارها نه تنها نشانه اي از عشق و علاقه نيست بلکه پرچم قرمزي براي رابطه شماست.

بنابراين کنترل کردن حس حسادت کليد موفقيت هر رابطه اي است. همه ما در روابط خود اين احساس را تجربه مي کنيم و طبيعي است اما اگر اين حس تبديل به مشکوک شدن، تهمت زدن و دروغ بستن به شما شود، خبر خوبي برايتان نخواهد بود.

فرمان زندگي شما را به دست گيرد

هنوز هم هستند آقاياني که در را براي شما باز مي کنند، هزينه رستوران تان را مي دهند و در تصميم گيري ها کنارتان هستند اما اين رفتارها نيز مرزي دارند. اگر شريک زندگي تان مدام در حال کنترل کردن شما باشد، لذت مي بريد؟ اغلب خانم دوست دارند که مرد زندگي شان آنها را تحت کنترل خود نگه دارند اما مطمئنا اگر مدام به شما بگويند که چه بپوشيد و چه نپوشيد، چگونه فکر کنيد و چگونه حرف بزنيد، پس از مدت زمان کوتاهي خسته و کلافه خواهيد شد.

بنابراين تنها در شرايطي بگذاريد شريک زندگي تان شما را کنترل کند که به شما به عنوان يک انسان احترام لازم را مي گذارد. در غير اين صورت، اگر به شيوه لباس پوشيدن شما، حرف زدن تان، اعتقادات تان و آنچه آرزو داريد اعتماد ندارد، زمان آن است که به رابطه خود خاتمه دهيد.

مطيع شما باشد

برخي از خانم ها دوست دارند که مرد زندگي شان تمام و کمال در اختيار آنها باشد، خودش را با برنامه هاي او هماهنگ کند و تنها به خواسته و نيازهاي او توجه کند، اما اين نوع رابطه دوامي نخواهد داشت.

بسياري از خانم ها تصور مي کنند عاشق مردي هستند که خواسته هاي آنها را هر چه سريع تر فراهم مي کند اما واقعيت چيز ديگري است. مردي که براي خود ارزشي قائل نشود، بعد مدتي از چشم شريک زندگي اش نيز خواهد افتاد. بنابراين هر فردي بايد تعادل زندگي خود را حفظ کند. يک مرد نه بايد يک دنده و لجباز باشد و نه مطيع مطلق. يک رابطه خوب دو طرفه است بدين معني که هر دو طرف رابطه بايد نيازهاي يکديگر را برطرف کنند در عين اينکه به اعتقادات خود نيز پايبندند. بي شک هيچ زني عاشق يک مرد بي اراده نخواهد شد.
پولدار باشد

چه کسي از پول بدش مي آيد؟ همه ما طالب يک زندگي راحت و مرفه هستيم اما به شرط اين که پول برايمان شادي، سلامتي و در يک کلمه خوشبختي آورد. بسياري از خانم ها دوست دارند که همسرشان صاحب يک کارخانه بزرگ يا چندين شرکت باشد اما آيا اين را قبول مي کنند که همسرشان را در خانه نبينند؟ اولويت اول اين دسته از مردان کار است، پس بايد تمام عواقب آن را نيز به جان بخرند.

چيزهايي که خانم ها از آقايان به اشتباه مي خواهند


شما بايد خودتان را بشناسيد، آيا فردي هستيد که بتوانيد دوري شريک زندگي تان را تحمل کنيد؟ آيا بي او حس حسادت شما برانگيخته نخواهد شد؟

در نهايت اگر به دنبال يک مرد پولدار مي گرديد، بايد تمام خوبي و بدي هاي آن را نيز در نظر بگيريد اما يادتان ياشد که پول خوشبختي نمي آورد.

ماجراجو باشد

حتما هيجان انگيز است که شريک زندگي تان يک آفرودباز حرفه اي باشد يا دوست داشته باشد که پياده تمام نقاط بکر جهان را کشف کند اما آيا مي توانيد اين مرد را محدود کرد؟ شروع يک رابطه عاطفي احتياج به تعادل دارد. زنان مردان شجاع را دوست دارند اما از اين که مدام نگران آنها و خطراتي که تهديدشان مي کنند باشند، متنفرند.

خوب است که به علايق يکديگر احترام بگذاريد، به عنوان مثال بسياري از زوج ها هستند که باهم به ماجراجويي مي پردازند، اما بايد قبل از هر کاري محدوديت ها را براي خود مشخص کنيد تا هيچکس آسيب نبيند.

اندام خوبي داشته باشد

اگر چه ظاهر اهميت زيادي دارد اما نبايد اولويت اول زندگي تان باشد. شايد در ابتدا شروع رابطه ظاهر طرف مقابل شما را تحت تاثير قرار دهد اما در دراز مدت همه چيز تغيير مي کند.

آيا به اين فکر کرده ايد که ظاهر خودتان ممکن است بعد از بارداري تغيير شکل دهد و ديگر ايده آل شما و شريک زندگي تان نباشد. پس بهتر است که به دنبال مردي باشيد که بيش از ظاهر، مهربان و همدل است.

هميشه در کنارتان باشد

طبيعي است که دوست داشته باشيد تمام وقت تان را در کنار همسرتان بگذرانيد اما نبايد به خصوصي ترين فضاي او که تنهايي است، تجاوز کنيد. آنچه مهم است کميت رابطه نيست، کيفيت آن است. ممکن است شما تمام ساعات روز را در کنار همسرتان بگذرانيد، بي آنکه با او گفتگو کنيد يا اين که تنها دو ساعت در روز را در کنارش باشيد اما از زمين و زمان سخن بگوييد، شما کدام را ترجيح مي دهيد؟ يک فرد زندگي خودش را دارد و نمي تواند هر آنچه شما مي خواهيد را نيز برايتان فراهم کند، به همين دليل انتظارات بيهوده را کنار بگذاريد و کمي واقع بين تر باشيد. به جاي اين که ساعات بيشتري را در کنار شريک زندگي تان باشيد، سعي کنيد که کيفيت رابطه تان را بالا ببريد.

رمانتيک باشد

آقايان خوب مي دانند که چگونه دل زن مورد علاقه شان را به دست آورند. يک هديه گران قيمت، يک شاخه گل يا دعوت به يک رستوران رمانتيک... اما اينها براي خانم هايي که به دنبال رابطه اي رمانتيک مي گردند کافي نيست. مساله اينجاست که در واقع رمانتيک بودن تنها در هديه خلاصه نمي شود بلکه احساسي که کلمه ها دارند مي توانند آن حس خاص را منتقل کند.

ساده است، خانم ها مي خواهند که کلامي و غير کلامي از طرف شريک زندگي شان مورد تحسين و ستايش قرار بگيرند. آنچه آنها را بيش از همه تحت تاثير قرار مي دهد، احساسي است که در کلمات شان نهفته است. بدون ابراز کلامي و رفتاري عشق، دسته هاي گل و هديه هاي مجلل، هيچ ارزشي نخواهند داشت.

مستقل باشد

خوب است که هر مردي مستقل باشد و به هيچ کس ديگري از جمله همسرش هم محتاج نباشد اما براي بسياري از خانم ها اين رفتار ايده آل نيست. استقلال، هر فردي را جذاب مي کند اما براي يک رابطه عاطفي هميشه کارساز نيست. آنچه يک مرد را در چشم يک زن منحصر بفرد مي کند، استقلال در کنار وابستگي است. هر زني دوست دارد که مرد زندگي اش به او وابسته باشد، بنابراين تعادل کليد موفقيت هر رابطه بلند مدتي است.
کامل و بي نقص باشد

چند بار در ذهن خود به دنبال مردي ايده آل بوده ايد؟ چند بار از اطرافيان تان شنيده ايد که مرد زندگي شان ايده آل است؟ طبيعي است که ما به دنبال فردي بي عيب و نقص باشيم اما خيالپردازي بيش از حد دردسرساز مي شود.

بهتر است که از خوب بيدار شويد زيرا نه تنها همچين مردي وجود ندارد بلکه اگر هم وجود داشت، شما او را نمي خواستيد. اين ضعف هاي ماست که ما را تبديل به انسان کرده است، به همين دليل اگر ديديد که مرد مقابل تان هيچ گونه عيب و ايرادي ندارد، مطمئن باشيد که آنها را در مقابل شما پنهان مي کند. بنابراين نه به دنبال مردي ايده آل، بلکه به دنبال مردي باشيد که ايده آل شما باشد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/4825/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

این افراد ریواس نخورند

اجرای تماشایی از آهنگ «پینک فلوید» با گیتار الکتریک

تصاویر هوایی از وضعیت «زرآباد» در استان سیستان و بلوچستان بعد از بارندگی

واژگونی پراید حادثه آفرید

حکمت/ کجای مجلس بنشینیم؟

طرز تهیه خاگینه هویج

استفاده از سیر پخته شده برای کاهش ورم گلو

توصیه جالب دکتر عزیزی به مردها

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

بازخوانی زیبا از ترانه دلنشین علیرضا افتخاری

پدر گلاب ایران درگذشت

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی؛ 2 نفر فوت شدند

قانون اساسی برخاسته از نماز

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

4 گوشه دنیا/ پرموترین پسر جهان که مبتلا به «سندرم گرگینه» است

محافظت اردک مادر از جوجه اردک هایش در برابر حواصیل

درگیری حیوانات در طبیعت

قسمت هایی واقعی از کارتون تام و جری!

ابراز نگرانی سازمان جهانی بهداشت نسبت به گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

نقش «فرزند» در ارتباط زن و شوهر با یکدیگر

برای خوب شدن سرفه آنتی بیوتیک بخوریم؟

هزینه مومیایی جسد در سال 1403 اعلام شد

خانمم 3 ماه است که به جدایی فکر می کند

با این خوراکی های خوشمزه از کبد چرب رهایی می یابید

ری‌اکشن‌های جالب رضا عنایتی و مسعود شجاعی حین بازی