آریا بانو

آخرين مطالب

اکران پاییز؛ فصل دوئل ستاره‌ها در غیبت نوید فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو - اکران پاییز؛ فصل دوئل ستاره‌ها در غیبت نوید
k ٢.٩
٠
هفت صبح / گشتی در فیلم‌هایی که قرار است در نیمه دوم امسال روی پرده بروند، نشان می‌دهد همگی در یک نکته مشترک هستند و آن برخورداری از بازیگران مطرح است. این ستاره‌ها می‌توانند به کمک گیشه فیلم‌ها بیایند؟ قصه هر فیلم چیست و چقدر شانس برای پرفروش شدن دارند؟

می‌دانیم که در چند سال اخیر بازیگران نقش کمرنگی در گیشه فیلم‌ها داشته‌اند، اما هیچ وقت نمی‌توان کتمان کرد که فیلم‌های بدون ستاره همان اول شکست خورده هستند. مرور سرنوشت فیلم‌هایی که بازیگر مطرح نداشته‌اند، آدرس مناسبی برای این ادعا است. به همین خاطر این بار محور داشته‌های سینمای ایران را بر بازیگران فیلم‌ها گذاشته‌ایم. پیمان قاسمخانی، اما استثنا است چرا که در مقام نویسنده و کارگردان «خوب، بد، جلف: ارتش سری» صاحب شهرت و امضا است.
در «ماجرای نیمروز: رد خون» بهنوش طباطبایی بازی تحسین شده‌ای دارد و یکی از اضلاع موفقیت فیلم محمدحسین مهدویان است. در فیلم «مطرب» جدیدترین ساخته مصطفی کیایی، الناز شاکردوست را به عنوان ستاره انتخاب کرده‌ایم که در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.
و، اما بارزترین ستاره اکران نیمه دوم امسال رضا عطاران، بازیگر فیلم «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی است... پیش از آنکه عیار ستاره‌ها را محک بزنیم درباره حال و هوای هر فیلم نوشته شده است. بخشی هم به سرنوشت فیلم‌های پیشین هر کارگردان در گیشه اختصاص دارد. در نهایت پیش‌بینی کرده‌ایم هر کدام چقدر خواهند فروخت.
زیر نظر | مجید صالحی
ماجرای فیلم چیست؟
درباره قصه «زیر نظر» اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما همین‌قدر می‌دانیم که یک فیلم کمدی است و فیلمنامه‌اش را ابوالفضل صفاری نوشته. رامبد جوان سال پیش در گفت و گویش با هفت صبح گفته بود، «زیر نظر» یک کمدی سرحال شده که مخاطب با دیدن آن ریسه می‌رود. مجید صالحی سال پیش این فیلم را کارگردانی کرد و در برهه‌ای شنیده شد قرار است به جشنواره فجر ارائه شود. در نهایت سازندگان تصمیم گرفتند آن را نوروز اکران کنند. بعد از آن خبر آمد که فیلم در موعدی دیگر روی پرده می‌رود.
چه بازیگرانی دارد؟
علاوه بر رضا عطاران که به طور جداگانه درباره‌اش نوشته‌ایم، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی دیگر بازیگران «زیر نظر» هستند. این ترکیب برای یک فیلم کمدی مناسب است و می‌تواند آن را به فروش بالا برساند.
سابقه کارگردان در گیشه:
«زیر نظر» اولین فیلم سینمایی مجید صالحی در مقام کارگردان است. او در تلویزیون سریال‌های «سه در چهار»، «موج و صخره» و «آشتی‌کنان» را کارگردانی کرده. دوتای اولی سریال‌های موفقی بودند و توانستند نظر غالب مخاطبان را به دست بیاورند. مجید صالحی از مدت‌ها پیش سریال «سال‌های دور از خانه» را در شبکه نمایش خانگی دارد که تبدیل به بمب نشد، اما طرفداران خاص خود را به دست آورد. اگر مبنا را سریال‌های تلویزیونی مجید صالحی قرار دهیم، احتمال موفقیت او در ساخت یک کمدی سینمایی هم بالا می‌رود.
پیش‌بینی فروش:
بالای 15 میلیارد تومان برای فروش «زیر نظر» پیش‌بینی می‌شود. دلیل اصلی این پیش‌بینی حضور رضا عطاران است. گفته می‌شود شوخی‌های زیادی برای عطاران در این فیلم نوشته شده و خب مخاطب از این بازیگر چیزی جز این نمی‌خواهد.
ستاره فیلم: رضا عطاران
رضا عطاران وسوسه‌انگیزترین نامی است که در ترکیب بازیگران «زیر نظر» دیده می‌شود. حرفی تکراری است اگر بگوییم او پول‌سازترین بازیگر سینمای ما است و حضورش گیشه هر فیلم را تضمین می‌کند. عطاران سال پیش «هزارپا» را روی اکران داشت که با 38 میلیارد، رکورد فروش را شکست. «خانم یایا» دیگر فیلم او بود که به دلیل کیفیت پایین نفروخت، اما شنیده می‌شود مجید صالحی در «زیر نظر» استفاده‌ای بهینه از او کرده است.
عطاران مدت‌ها است فیلمی روی پرده سینما‌ها نداشته و همین عطش دیدار با او را دوچندان کرده است. پیش‌تر فروش «زیر نظر» را بالای 10 میلیارد پیش‌بینی کردیم، اما حالا می‌گوییم تخمین ما بالای 15 میلیارد است. به این دلیل که هرچه زمان اکران آخرین فیلم عطاران دیرتر بشود، عطش مواجهه با او بیشتر می‌شود. ضمن اینکه بازیگرانی که کنار عطاران هستند، می‌توانند به بالا بردن اتمسفر کمدی «زیر نظر» کمک کند. امیر جعفری، مهران احمدی و سروش جمشیدی بازیگرانی‌اند که هرگاه موقعیت‌هایی مناسب در اختیارشان قرار گرفته است موفق بوده‌اند. جمع این بازیگر با کاپیتانی عطاران، نوید موفقیت «زیر نظر» را در گیشه می‌دهد...
عطاران سال‌ها است یکه‌تازی می‌کند؛ اینکه این بازیگر چه مسیری طی کرد تا به این جا رسید مشخص است، اما نه خودش راز این همه خوشبختی را می‌داند و نه کارشناسان سینمایی پاسخی برایش یافته‌اند. هر چه هست طنازی رضا عطاران سال‌ها است به دل مردم نشسته و خوشبختانه دلزدگی ایجاد نکرده. حتی فیلم‌های تلخ و نقش‌های جدی او هم گیشه دارد و شمایلش در همه حال مورد پسند است. حتی فیلمی، چون «خانم یایا» به واسطه حضور اوست که همین مقدار هم فروخته است.
خوب، بد، جلف: ارتش سری | پیمان قاسمخانی
ماجرای فیلم چیست؟
قاسمخانی بعد از موفقیت «خوب، بد، جلف» سراغ ساخت دنباله آن رفت. ابتدا قرار بود در قالب یک سریال برای نمایش خانگی ساخته شود. حتی نام رامبد جوان، حسن فتحی و سروش صحت برای ساخت آن به گوش رسید. سریال بعد از مدت‌ها پیش‌تولید به سرانجام نرسید و قاسمخانی با تغییر در قصه نسخه سینمایی‌اش را آماده کرد. «خوب، بد، جلف: ارتش سری» از جایی شروع می‌شود که شخصیت‌های «خوب، بد، جلف» وارد یک پروژه سینمایی شده‌اند! فیلم پر است از اتفاقات و فضا‌های فانتزی و همین قدر بشنوید که پای هیتلر هم وسط می‌آید.
چه بازیگرانی دارد؟
سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره، فرهاد آئیش و گوهر خیراندیش در «خوب، بد، جلف: ارتش سری» بازی کرده‌اند. در «خوب، بد، جلف» حمید فرخ‌نژاد هم حضور داشت و یکی از نقش‌های اصلی به ویشکا آسایش رسیده بود.
سابقه کارگردان در گیشه:
پیمان قاسمخانی در مقام فیلمنامه‌نویس فیلم پرفروش و سریال‌های پربیننده زیادی در کارنامه دارد. اولین فیلمش هم در گیشه موفق بود؛ خوب، بد، جلف سال 95 بیش از 16 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخت.
پیش‌بینی فروش:
یکی از فیلم‌های گیشه‌دار شش ماه دوم امسال خوب، بد، جلف: ارتش سری خواهد بود؛ شک نکنید. اولاً مخاطبان از خوب، بد، جلف، سابقه خوبی دارند. ثانیا شخصیت‌های پژمان جمشیدی و سام درخشانی بعد از پخش سریال «پژمان» گرفت و هنوز جذابیت‌شان را از دست نداده‌اند. وانگهی نام پیمان قاسمخانی در هر سمتی که باشد به گیشه فیلم‌ها کمک می‌کند. خوب، بد، جلف: ارتش سری، ظرفیت رسیدن به فروش 25 میلیارد تومانی را دارد.
ستاره فیلم: پیمان قاسمخانی
از معدود فیلمنامه‌نویسانی است که مخاطب عام هم اسمش را می‌شناسد. پیمان قاسمخانی بازیگری هم کرده، اما شهرت و امتیازش به خاطر نویسندگی است. در کارنامه او فیلم‌های موفق و پرفروش مارمولک، ورود آقایان ممنوع، سن پطرزبورگ، نان و عشق موتور 1000، مکس و. دیده می‌شود. شب‌های برره، پاورچین، مسافران، ساختمان پزشکان و ... هم جزو سریال‌های پربیننده قاسمخانی هستند. خوب، بد، جلف هم به گواه غالب کارشناسان در فیلمنامه موفق‌تر بود تا کارگردانی پیمان قاسمخانی، اما تجربه اول را از سر می‌گذراند و این اتفاق امری طبیعی است. او حالا با پختگی بیشتر پیش دوربین ایستاده و همین قدر بدانید که با یک کمدی متفاوت مواجه خواهید شد.
بدون شک ستاره خوب، بد، جلف: ارتش سری، خود قاسمخانی است که فیلمش را پر از ایده‌ها و موقعیت بکر کرده. «هیولا» تازه‌ترین اثری است که از قاسمخانی شاهدیم و پیش‌تر درباره‌اش نوشتیم شاید موقعیت‌های تکراری سریال به مذاق برخی خوش نیاید؛ شاید خیلی‌ها از قاسمخانی فیلمنامه‌ای پرریتم و پرشوخی بخواهند، اما «هیولا» از همان ابتدا تکلیف خود را روشن کرده. این سریال واقعیت تلخ امروز جامعه است؛ همان حرف‌هایی است که از صبح تا شب می‌شنویم و نشر می‌دهیم.
حرف‌های پرغصه‌ای که آزارمان می‌دهد، ولی با تکرارش می‌خواهیم سبک شویم. ریزه‌کاری‌های خلاقانه پیمان قاسمخانی خیلی خوب در «هیولا» به چشم آمده و تیم نویسندگان هم ایده را آن‌طور که باید ورز می‌دهند. بعد از این تجربه متفاوت حالا مخاطبان منتظر خوب، بد، جلف: ارتش سری هستند.
مطرب | مصطفی کیایی
ماجرای فیلم چیست؟
ششمین فیلم کیایی تمی کمدی دارد. «مطرب» به چند دهه از زندگی خواننده‌ای می‌پردازد که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کند. این خواننده به همراه خانواده‌اش سر از ترکیه در می‌آورد و آنجا به رتق و فتق زندگی‌اش می‌پردازد. داستان در دهه شصت می‌گذرد که خب رجوع به این دهه در چند سال اخیر اتفاق رایج سینمای ما است.
چه بازیگرانی دارد؟
الناز شاکردوست نقش اصلی بازیگر زن «مطرب» را بازی کرده که در ادامه به تفصیل درباره‌اش نوشته‌ایم. پرویز پرستویی نقش بازیگر خواننده را ایفا می‌کند و کل قصه با محوریت او پیش می‌رود. پرستویی در «مطرب» تیپ آشنایی دارد؛ همان قیافه‌هایی که در دهه شصت مد بود و شاخصه اصلی‌اش سبیل است! آخرین فیلم اکران شده از پرستویی «لس آنجلس تهران» است که فروش معقولی داشت.
اتفاقاً آن فیلم هم کمدی بود. مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و محسن کیایی دیگر بازیگران فیلم هستند. احمدی بازیگری است که هم در فیلم‌های طنز موفق بوده هم جدی. کیایی هم در فیلم‌های برادرش موفق ظاهر شده و عملکرد خوبی داشته.
سابقه کارگردان در گیشه:
مصطفی کیایی جزو کارگردان‌هایی است که غالب فیلم هایش در گیشه فروش خوب داشته. موفق‌ترین فیلم او «بارکد» است که سال 94 روی پرده سینما‌ها رفت و نزدیک به 12 میلیارد تومان فروخت. «عصر یخبندان» سال 93 بیش از 2 میلیارد تومان، «خط ویژه» سال 92 بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان فروش داشت و سال پیش چهارراه استانبول 3 میلیارد تومان فروخت.
پیش‌بینی فروش:
در سال‌های اخیر سینمای ما دهه شصت را محور روایت‌های مختلف قرار داده است. اتفاقاً مخاطب هم از آن استقبال می‌کند. با لحاظ کردن این اتفاق، تم کمدی فیلم و تبحر مصطفی کیایی در ساخت فیلم سرگرم کننده می‌توان به گیشه «مطرب» امیدوار بود. بیش از 10 میلیارد تومان حداقل فروشی است که برای فیلم پیش‌بینی می‌شود.
ستاره فیلم: الناز شاکردوست
دوران تازه‌ای را تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد تا چند سال آینده به کام الناز شاکردوست باشد. این هدفی است که از چند سال پیش پایه‌ریزی‌اش کرد و حالا به آن رسیده. سال پیش با دریافت سیمرغ نامش را سر زبان‌ها انداخت و با درخشش در نقش همسر عبدالحمید ریگی توجه‌ها را بیش از پیش به سوی خود جلب کرد.
نشانه‌ها برای تغییر مسیر از سال‌ها پیش در کارنامه شاکردوست دیده می‌شود. سال 86 تلاش شاکردوست نتیجه داد و بازی‌اش در فیلم «باد در علفزار می‌پیچید» به چشم منتقدان و سخت‌پسند‌ها آمد. فیلم، اما با تاخیر اکران شد و در گیشه شکست خورد تا عملاً تجربه شاکردوست پیش مخاطب گسترده فرصت قضاوت پیدا نکند.
شاکردوست بعد از «باد در علفزار می‌پیچد» انتخاب‌های خوبی نداشت. او در بیست و یک فیلم سینمایی بازی کرد که غالباً متعلق به سینمای بدنه هستند، ولی تنها «دو خواهر» و «تو و من» محمد بانکی، «رسوایی» مسعود ده‌نمکی و «آتیش بازی» بهمن گودرزی گیشه موفقی داشتند. فیلم تاریخی «ناسپاس» به کارگردانی حسن هدایت، انیمیشن «مبارک» و دومین همکاری‌اش با خسرو معصومی یعنی «تابو» خاص‌ترین انتخاب‌های او هستند که البته ضعف فیلم‌ها و بازی نه‌چندان خوب خانم شاکردوست باعث شد در کارنامه‌اش اتفاق خاصی رقم نخورد. زمان گذشت و سال 1395 فریدون جیرانی نقش اول فیلمش «خفه‌گی» را به شاکردوست سپرد و تصویری دیگر از این بازیگر ارائه کرد. حالا او ابتکار عمل را در دست دارد و می‌تواند به درخشش خود ادامه دهد.
خط استوا | اصغر نعیمی
ماجرای فیلم چیست؟
«خط استوا» سوژه‌ای جذاب دارد؛ این فیلم که توسط محمدرضا آریان نوشته شده یک کمدی با حال و هوایی متفاوت است و قصه رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال را روایت می‌کند که قبل از اجلاس‌ای اف سی که در کوالالامپور برگزار می‌شود، سفری غیررسمی به اندونزی می‌کنند تا با زیدان که همراه خانواده برای استراحت به بالی رفته، قراردادی محرمانه امضا کنند؛ اما کودتا در اندونزی همه چیز را به هم می‌ریزد و ... این فیلم قرار بود توسط فرهاد اصلانی ساخته شود که انصراف می‌دهد و بعد از مدت‌ها بالاخره ابتدای امسال با کاگردانی اصغر نعیمی جلوی دوربین می‌رود.
چه بازیگرانی دارد؟
فرهاد اصلانی و سیامک انصاری در «خط استوا» نقش رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال را بازی می‌کنند. آزاده صمدی نیز دیگر بازیگری است که در این فیلم بازی کرده. انصاری در چند سال اخیر تمرکز خود را بر سینما گذاشته و رفته رفته تعداد سینمایی‌های کارنامه‌اش زیاد می‌شود.
سابقه کارگردان در گیشه:
هایلایت، سایه‌های موازی، سلام بر عشق و بی‌وفا فیلم‌هایی هستند که اصغر نعیمی آن‌ها را کارگردانی کرده است. اولی هنوز اکران نشده و بقیه هم فروش متوسطی داشته‌اند.
پیش‌بینی فروش:
بین پنج تا هفت میلیارد. «خط استوا» بازیگر گیشه‌ای ندارد و همه امتیازش به سوژه خاص آن است. اگر اجرا منطبق با استاندار‌های مطلوب مخاطب باشد و بتواند او را سرگرم کند، می‌توان فروش بالایی هم برای فیلم متصور بود. «خط استوا» در اندونزی فیلمبردای شده، اما لوکیشن‌های خارجی چندان به کمک گیشه فیلم‌ها نمی‌آیند. نمونه شاخص آن فیلم خانم یایا عبدالرضا کاهانی است که در تایلند ساخته شد، اما به دلیل کیفیت پایین مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت و به فروش بالایی دست نیافت.
ستاره فیلم: فرهاد اصلانی
بازیگر موفق سینمای ما است که در سال‌های اخیر کار ناموفق در کارنامه‌اش کم دیده می‌شود. فرهاد اصلانی این روز‌ها به خاطر سریال خانگی «هیولا» صاحب محبوبیتی مضاعف شده است و همین می‌تواند به کمک گیشه «خط استوا» بیاید. اصلانی در جان دادن به نقش‌های متفاوت تخصص دارد و یکی از گزینه‌های خوب برای بازی در نقش یک مدیر دولتی بوده و نعیمی هم دست روی او گذاشته است.
او تا چندی پیش «متری شیش ونیم» را روی اکران سینما‌ها داشت که جزو نقش‌های متفاوت او محسوب می‌شود. «مغز‌های کوچک زنگ زده» دیگر فیلمی بود که اصلانی توانایی‌اش را با آن به رخ کشید و جلدی دیگر از خود نشان داد ... اشاره کردیم او قرار بوده «خط استوا» را کارگردانی کند. حالا ماجرا را مرور می‌کنیم: او در لحظه آخر انصراف می‌دهد، شاید نگران بوده که در اولین گام کارگردانی نتواند از پس یک کمدی فوتبالی بربیاید.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازیگران فیلم از جمله رضا عطاران مشخص شده بوده و گروه قصد رفتن به تایلند را داشته‌اند. اصلانی هم یکی از نقش‌ها را بر عهده داشته است. با انصراف او، سازندگان با عبدالرضا کاهانی به توافق می‌رسند. این کارگردان هم با تغییر فیلمنامه، به «خانم یایا» می‌رسد و یک ماه بعد فیلم کلید می‌خورد. «خانم یایا» هیچ ربطی به «خط استوا» ندارد و به همین خاطر تهیه کننده تصمیم گرفته آن را با کارگردان دیگری بسازد. حالا این کارگردان اصغر نعیمی است...
ماجرای نیمروز 2: رد خون | محمد حسین مهدویان
ماجرای فیلم چیست؟
محمدحسین مهدویان در «ماجرای نیمروز: رد خون» با همان شخصیت‌های «ماجرای نیمروز» به عملیات مرصاد رسیده است؛ یک عملیات مهم که از مقاطع حساس دوران جنگ بوده. نقطه قوت مهدویان چینش درست فرم و محتوا برای نمایش یک تصویر باورپذیر است. او همان اندازه که به داستان و روایت توجه دارد، تکنیک را هم فراموش نمی‌کند. بعد از اکران فیلم در جشنواره نظرات مختلفی درباره‌اش شنیده‌ایم که فرع بر فیلم هستند و اصل سوژه را نشانه می‌روند. برخی می‌گویند مهدویان نتوانسته به سوژه نزدیک شود و روایتش ابتر است.
چه بازیگرانی دارد؟
محمدحسین مهدویان متخصص گرفتن بازی‌های متفاوت از بازیگران است. در «ماجری نیمروز: رد خون» هم شاهد بازی‌های جذابی هستیم: بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، هستی مهدوی، حسین مهری و جواد عزتی
سابقه کارگردان در گیشه:
ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری و ماجرای نیمروز: رد خون، مهدویان چهار فیلم ساخته که همه‌شان از آثار پربحث بوده‌اند. او خیلی زود تبدیل به ستاره شد و نامش برای مخاطبان آشنا. فیلم اولش که روایتی جسورانه از زندگی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان است هم مورد توجه منتقدان قرار گرفت و هم گیشه خوبی داشت. ماجرای نیمروز به فروش نزدیک به پنج میلیارد تومانی رسید و لاتاری سال پیش 14 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش کرد و رتبه سوم جدول را به دست آورد. ماجرای نیمروز: رد خون هم از آثار پر بحث جشنواره فجر بود.
پیش‌بینی فروش:
هفت میلیارد تومان پیش‌بینی ما از فروش «ماجرای نیمروز: رد خون» است. اگر مخاطب باحوصله می‌بود و می‌خواست سر از چند و، چون تاریخ معاصر در بیاورد طبعاً فروشی چند برابر از این رقمی که ذکر شد را باید پیش‌بینی می‌کردیم. با این حال نام محمدحسین مهدویان و سوژه ملتهبی که برای فیلمش انتخاب کرده، می‌تواند گیشه معقولی رقم بزند.
ستاره فیلم: بهنوش طباطبایی
از جمع بازیگران ماجرای نیمروز: رد خون، بهنوش طباطبایی بیش از دیگران تحسین شده است. او در فیلم محمدحسین مهدویان بر چهره واقعی خود نقاب گذاشته و وارد نقشی شده است که از همان ابتدا مخاطب می‌پذیرد، یکی از اعضای گروهک منافقین است. فیلم موقعیت‌هایی ویژه در اختیار طباطبایی گذاشته تا قدرت بازیگری و توان جسمی خود را به‌طور هم‌زمان به نمایش بگذارد.
پیش‌تر درباره طباطبایی نوشتیم که او جزو بازیگرانی است که با وسواس فراوان به پیشنهاد‌ها پاسخ مثبت می‌دهد. برای همین وقتی به ماجرای نیمروز رسید با همه توان مقابل دوربین ظاهر شد. طباطبایی در این فیلم نقش یکی از اعضای گروهک منافقین را بازی کرده و حضورش در کلیت داستان به عنوان یکی از عوامل پیش‌برنده است. استیصال شخصیت به دلیل شرایط زندگی خانوادگی‌اش که در تضاد با اندیشه گروهک منافقین است، یکی از فاکتور‌هایی است که طباطبایی برای تاثیرگذاری نقش به خوبی از آن بهره برده.
ضمن آنکه بازی در شخصیت‌هایی که مخاطبان نسبت به آن‌ها پیشینه ذهنی دارند سهل و ممتنع به حساب می‌آید. یعنی بازیگر یکسری الگو دارد، اما باید حواسش جمع باشد که به کلیشه پهلو نزند. فیلم مهدویان هر چقدر از نظر انطباق داستان محل بحث است، از نظر شخصیت‌پردازی ایرادی به آن وارد نشده. بازیگران از جمله طباطبایی در نمایش شخصیت‌های واقعی و پرهیز از کلیشه شدن موفق بوده‌اند. پیش از این بهنوش طباطبایی با «سیانور» بازی در فیلمی با محوریت تاریخ معاصر را تجربه کرده بود که از قضا در آن فیلم هم مورد تحسین قرار گرفت.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/202270/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن