آریا بانو

آخرين مطالب

خانم ها بخوانند؛ از کجا بفهمیم مرد زندگی مان عاشق ماست؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
خانم ها بخوانند؛ از کجا بفهمیم مرد زندگی مان عاشق ماست؟
٧٤١
١
روزیاتو / بسیاری از زنان، به ویژه دختران جوان، اغلب در روابط عاشقانه ی خود احساس ناامنی روانی می کنند. این تصورات منفی گاهی موجه هستند، اما گاهی هم ممکن است به خاطر احساس ناامنی روانی ای که در خود ما وجود دارد یا تجربه ی بد روابط عاطفی قبلی، نسبت به احساسات شریک عاطفی خود مردد شده باشیم. خوشبختانه نشانه های زیادی وجود دارد که می توانند به ما کمک کنند تا متوجه شویم شریک عاطفی ما واقعاً به ما علاقه دارد یا در حال سوء استفاده از ما است. در ادامه به این نشانه ها خواهیم پرداخت.
دوست تان دارد اگر لحظه ای از شما چشم برنمی دارد
مردی اگر واقعاً دوست تان داشته باشد، نمی تواند از شما چشم بردارد. بیشتر مردان این نگاه خاص را فقط زمانی دارند که زن زندگی شان را در آراسته ترین حالت خود می بینند. اما اگر متوجه شده اید که مرد محبوب تان زمانی که سرگرم کارهای ساده و روزمره ی زندگی مثل پختن غذا یا پوشیدن پالتویتان هستید هم با شگفتی و هیجان به شما نگاه می کند، احتمالاً به این معنی است که او عاشق شما است.
از شما سوء استفاده می کند اگر به شما احساس خاص بودن نمی دهد
شما احساس می کنید برای او هیچ فرقی با زن های قبلی زندگی اش یا حتی دوستانش ندارید. ممکن است شما را دائماً با دیگران مقایسه کند یا اصلاً هیچ محبت و علاقه ای نشان ندهد. اگر احساس می کنید که برای او هیچ فرقی با دیگران ندارید، احتمالاً او برای شما ارزشی قائل نیست.
دوست تان دارد اگر برخلاف انتظارتان، واکنش بدی ندارد
همه ی ما انسان ها در زندگی خود مشکلات و اشتباهاتی داریم. اما اگر شریک عاطفی شما چیزهای زیادی درمورد گذشته ی شما می داند مثل مسائلی که باعث افتخارتان نیستند اما با این وجود، باز هم در کنار شما باقی مانده، احتمالاً او بیشتر از آنچه فکر می کنید به شما علاقه دارد. پذیرش تمام ابعاد یک فرد و نه فقط ابعاد مطلوب او، از وجود یک رابطه عاطفی و عشق پخته حکایت دارد.
از شما سوء استفاده می کند اگر دائماً احساس گناه می کنید
شما احساس می کنید هیچ کاری را نمی توانید درست انجام دهید، از حل مشکلات کاری گرفته تا انتخاب غذا برای حیوان خانگی تان. اگر دائماً این احساس را دارید که هر کاری هم که انجام دهید، هیچ وقت کافی نیستید و می توانستید عملکرد بهتری داشته باشید، معنی اش آن است که باید رابطه عاطفی تان را تمام کنید. اشکالی ندارد که سعی کنیم به شریک عاطفی خود کمک کنیم به انسان بهتری تبدیل شود، اما این تغییرات باید از طریق علاقه و توجه اعمال شود، نه اینکه به او احساس گناه دهیم.
دوست تان دارد اگر می داند که رفتارش چه تأثیری می تواند روی شما داشته باشد
همه ی ما الگوهای رفتاری خودمان را داریم اما همیشه کاملاً متوجه تأثیر آن ها روی دیگران نیستیم. اگر متوجه شده اید که شریک عاطفی تان به خودآگاهی بیشتری رسیده و سعی می کند طوری رفتار کند که از او دلخور یا ناامید نشوید، این نشانه ی خوبی محسوب می شود. اما به خاطر داشته باشید اگر مسأله ای شما را نگران کرده یا می خواهید او رفتار دیگری داشته باشد، بهتر است در این مورد با یکدیگر صحبت کنید و از او انتظار نداشته باشید که خودش این موضوع را متوجه شود. مرد زندگی تان نمی تواند ذهن شما را بخواند.
از شما سوء استفاده می کند اگر برایتان وقت نمی گذارد
شما و شریک عاطفی تان باهم برای انجام کاری برنامه ریزی می کنید اما او لحظه ی آخر برنامه را به هم می زند. یا مدت ها طول می کشد تا جواب پیغام ها یا تماس هایتان را بدهد. درست است ممکن است گاهی سرش شلوغ باشد، اما کسی که واقعاً برای شما احترام قائل باشد می تواند چند لحظه ای از وقتش را برای شما آزاد کند. اگر احساس می کنید که او برای وقت شما ارزش قائل نیست، احتمالاً فقط مواقعی باهم وقت می گذرانید که برای او و برنامه اش مناسب است.
دوست تان دارد اگر متوجه جزئیات ساده ای می شود که برای شما خوشحال کننده هستند
درست است که هر کسی از یک ابراز احساسات واضح و مستقیم لذت می برد، اما جزئیات اهمیت بیشتری دارند. برای مثال، او به یاد دارد که بستنی مورد علاقه ی شما، سریالی که مواقع ناراحتی تماشا می کردید، یا اسم اولین حیوان خانگی تان چه بوده. همین مسأله نشان می دهد او آنقدر به شما توجه دارد که از روش های کلیشه ای ابراز علاقه مثل خریدن گل و شکلات (که البته ایرادی هم ندارند) فراتر رفته و رابطه ی او با شما به سطح شخصی تری رسیده.
از شما سوء استفاده می کند اگر هیچوقت حاضر به سازش نیست
سازش و مدارا با یکدیگر می تواند کار سختی باشد، به خصوص اگر رابطه ی شما تازه شکل گرفته باشد اما این هدفی است که همه ی زوج ها باید در رابطه ی خود روی آن تمرکز داشته باشند. شریک عاطفی شما باید به عقیده ی شما احترام بگذارد و حاضر باشد طوری تعادل ایجاد کند که هر دوی شما راضی باشید. اگر او تصمیم گیری در مورد هر چیزی را حق خودش می داند، احتمالاً وقتش رسیده که چنین رابطه کنترل گری را تمام کنید.
دوست تان دارد اگر با شما راحت است و همین انتظار را از شما هم دارد
همه ی ما در روابط عاطفی خود احساس آسیب پذیری می کنیم، اما بدون تبادل افکار و احساسات مان سخت است که بتوانیم رابطه عاطفی مستحکمی ایجاد کنیم. اگر شریک عاطفی تان حاضر است به ترس از طرد شدن غلبه کند و با صراحت در مورد ترس ها و مشکلاتش با شما صحبت کند، این بدان معنی است که به شما اعتماد دارد و می تواند آینده ی مشترکی با شما برای خود تصور کند. به علاوه این مسأله بعد دیگری هم دارد؛ او دوست دارد که خود واقعی شما را بشناسد نه فقط آن وجه خوشایندی که ممکن است تا به حال از خودتان نشان داده باشید.
از شما سوء استفاده می کند اگر با احساسات شما بازی می کند
او نقاط قوت و ضعف شما را می داند و سعی می کند برای رسیدن به هدفش شما را بازی دهد. این نوع رابطه به هیچ وجه قابل قبول نیست. اگر متوجه شده اید که دائماً احساس گناه می کنید یا احساسات تان تحت سلطه ی احساسات شریک عاطفی تان قرار گرفته، احتمالاً وقتش رسیده که در رابطه ی خود تجدیدنظر کنید.
دوست تان دارد اگر حاضر است در مورد مشکلات با شما صحبت کند
گرچه به خرج دادن مقدار درست و مناسبی از احساسات می تواند برای حل اختلافات واقعاً مفید باشد و شریک عاطفی تان را خوشحال نگه دارد، اما داد و فریاد هیچ مشکلی را حل نمی کند. به همین دلیل ایرادی ندارد که ابتدا هر دوی شما با مشکل پیش آمده برخورد احساسی ای داشته باشید، اما بعد از آن، شریک عاطفی تان باید حاضر باشد در مورد موضوع پیش آمده باهم صحبت کنید. گفتگو تنها راه برخورداری از یک رابطه ی مستحکم است و اگر شریک عاطفی تان عاشق شما باشد باید بتواند غرورش را کنار بگذارد و قبول کند که او هم اشتباه کرده.
از شما سوء استفاده می کند اگر شما را تحریک می کند تا جلوی دیگران داد و فریاد راه بیندازید یا روزها با شما حرف نمی زند
درست است که گاهی شرایط بدی پیش می آید و ما بیش از حد احساساتی می شویم، اما مردی که عاشق شما باشد هرگز با جار و جنجال راه انداختن، شما را جلوی دیگران کوچک نمی کند یا با حرف نزدن با شما، ناراحت تان نمی کند. این رفتارها می تواند نشانه ی بازی با احساسات شما، ناتوانی در کنترل احساسات خود، یا حتی ترتیب دادن نوعی «تنبیه» به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده اید، باشد. اگر مردی واقعاً عاشق تان باشد هرگز شما را آزار نمی دهد، بنابراین اگر چنین شرایطی در رابطه عاطفی خود دارید، بهتر است این رابطه را ترک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/186895/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ترانه «شریک جرم» با صدای روزبه نعمت اللهی

فراجا: با رفتار اشتباه احتمالی ماموران در برخورد با بی‌حجابی برخورد خواهد شد

گوناگون/ دستاوردهای عملیات «کربلای10»

پلی زیبا و بزرگ در میان ابرها در چین

خرس خانگی یک روس

یک دسر شکلاتی پرتقالی و خوشمزه برای مهمونی هاتون

طرز تهیه کوکو سبزی مجلسی

اگر هنگام مسواک زدن از لثه شما خون می‌آید بخوانید

اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا؛ انتخابات را از نو برگزار کنید

هوادار استقلال دچار حمله عصبی شد

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر

تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد

فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور

جدول لیگ برتر؛ استقلال به صدر رسید

زندی: اصلاً خوب نبودیم؛ استقلال تیم یکدستی دارد

ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس

گزارش اکیپ؛ بایرن نه، زیدان به یونایتد می‌رود!‏

آخرین وضعیت لوکاکو پس از مصدومیت شدید

شمس‌آذر نفس آبی‌پوشان را حبس کرد؛ استقلال صدر را پس گرفت

نمک های بی پایان علی صادقی در سریال خانه به دوش

ماجرای عاشق شدن دیبی در جوانی

قطعه ای زیبا با تکنوازی ساز «ابوا»

ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک

تو ژاپن موسیقی رو اینجوری آموزش میدن!

خواص مصرف لیموی یخ زده در طول روز که تا به حال نشنیده اید

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

تو مثل منی برف...

دستِ خالی امان هندی و 12 آسیایی که در بیشکک سهمیه گرفتند

نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست

منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏

گل دوم استقلال از روی نقطه پنالتی توسط محمدی

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد

شوت ابوالفضل جلالی در دقیقه 58 به تیرک عمودی دروازه شمس آذر برخورد کرد

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی؛ تراکتور بدون خمس هم باخت

پیشنهاد میلیاردر فنلاندی؛ اینتر را به من بفروش!‏

گزارش زنده؛ استقلال 2-0 شمس‌آذر قزوین

دیبی:نفهمیدم تکرار کن! یه مرتیکه رو اسب سفید نشسته؟

دلبری های پیمان معادی در سریال افعی تهران

پشت صحنه جذاب صداتو با حضور جواد هاشمی

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

آهنگ «سلام عزیزم» با صدای مسیح و آرش ای پی

تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها چه زمانی مشخص می‌شود؟

این نوشیدنی خوشمزه و اقتصادی رو از دست نده

سس قارچ ویژه برای سیب زمینی سرخ شده