آریا بانو

آخرين مطالب

تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی و خانگی خانه داري

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی و خانگی
٤٤٦
١
دنیای اطلاعات / رنگ چشم یکی از اولین چیزهایی است که در هر فرد توجه را جلب می کند. این همچنین شخصیت شما را نشان می دهند. رنگ چشم افراد متفاوت است. ممکن است شما رنگ چشمتان را دوست نداشته باشید و به دنبال روشی برای تغییر رنگ چشم خود باشید.
درست همانطور که خیلی ها دوست دارند پوستشان را به طور طبیعی سفید کنند، همچنین اکثر مردم به روشن کردن چشم ها علاقمند هستند. در هر صورت، شما باید از روش و مواد مناسب استفاده کنید.
تغییر رنگ چشم با روش‌های طبیعیاگر چه تغییر دائمی رنگ چشم سخت است، شما می توانید رنگ چشم خود را به طور موقت، کمی تغییر دهید یا کمی آن را روشن تر کنید. با این حال قبل از اینکه چگونگی تغییر رنگ چشم خود را انتخاب کنید، باید موارد زیر را درک کنید:
رنگ چشم شما ژنتیکی است. هر کس رنگ چشم منحصر به فردی دارد. رنگ چشم از ترکیبی از ژن های تطبیق شده از نسل های مختلف تشکیل شده است که به سه نوع رنگ اصلی منجر می شود: قهوه ای، آبی و سبز. رنگ چشم قهوه ای در بین بسیاری از مردم معمول است و پس از آن رنگ آبی و سپس سبز است. رنگ چشم همچنین با سن تغییر می کند. این رنگ ممکن است با افزایش سن شما، روشن تر شود.
رنگ چشم توسط ملانین تعیین می شود. هنگامی که یک نوزاد با رنگ چشم آبی متولد شود یعنی ملانین در او توسعه نیافته است. اگر شما چشمان قهوه ای دارید، یعنی بدن شما دارای ملانین بیشتری است، چشم های سبز با ملانین متوسط ​​و آبی با ملانین کم مشخص می شوند. بنابراین تغییر رنگ چشم به طور دائمی آسان نبوده اما ممکن است، همچنین شما می توانید آن را به طور موقت تغییر دهید. به علاوه رنگ چشم می تواند با افزایش سن، روشن تر شود.
تغییر دائمی رنگ چشم به طور طبیعی آسان نیست. اگر شما می خواهید رنگ چشمتان را به طور دائمی تغییر دهید، باید عمل جراحی انجام دهید. روش های طبیعی تغییر رنگ چشم، موقتی هستند. همچنین در انتخاب روش تغییر رنگ چشم بسیار مراقب باشید، چشم یک ارگان ظریف است بنابراین باید هنگام تغییر رنگ آن دقیق باشید.
تغییر فوری رنگ چشم باید شما را نگران کند. هنگام تلاش برای تغییر رنگ چشم، این کار باید تدریجی باشد. شما نباید انتظار داشته باشید که یک روز بیدار شوید و ببینید رنگ چشم هایتان عوض شده است. یک تغییر رنگ چشم شدید می تواند نشانه یک بیماری جدی باشد، بنابراین شما باید به دنبال درمان آن باشید.
ممکن است چشم های تیره تر داشته باشید و مایل باشید آنها را روشن کنید، در اینجا روش های مختلف طبیعی که می توانند به طور موقت رنگ چشم را تغییر دهند، توضیح می دهیم.
1- تغییر رژیم غذایی: غذایی که وارد بدن شما می شود، تولید هورمون ها را تعیین می کند. هورمون هایی مانند نوراپی نفرین و سروتونین مسئول کنترل پاسخ فیزیکی اندام های بدن هستند. چنین هورمون هایی موجب می شوند مردمک چشم منبسط شده و باعث شود گاهی اوقات چشم روشن تر به نظر برسد . بنابراین رژیم غذایی شما می تواند بر روی رنگ چشم تاثیر بگذارد.
2- تغییر در احساسات: رنگ چشم شما بسته به نوسانات خلق و خوی شما تغییر می کند. هنگامی که شما خوشحال یا ناراحت هستید، بدن شما یک هورمون تولید می کند که باعث می شود مردمک چشم منبسط شده و چشم مرتعش تر شود.
3- نوشیدنی های گیاهی پاکسازی کننده: این نوشیدنی ها توانایی تغییر رنگ چشم را به طور موقت دارند. هنگامی که آنها را مصرف کنید، سطح هورمونی بدن را تغییر می دهند و موجب تغییر در پاسخ فیزیکی بدن می شوند.
چگونه رنگ چشم خود را با عسل تغییر دهیم
آیا عسل، رنگ چشم را تغییر می دهد؟ بسیاری از مردم به تاثیر عسل برای تغییر رنگ چشم شک دارند. دلیل آن این است که آنها از روش و تجهیزات صحیح استفاده نمی کنند. شما باید از عسل خالص و آب مقطر استفاده کنید. این کار را انجام می دهد. عسل از گذشته به عنوان یک روش طبیعی برای درمان چشم استفاده شده است. بنابراین این یک راه برای تغییر رنگ چشم است.
شما چشمهای قهوه ای تیره دارید و می خواهید آن ها را تبدیل به قهوه ای روشن کنید؟ می توانید از عسل و آب خالص برای تغییر رنگ چشم خود استفاده کنید. به سادگی عسل و آب را به نسبت مساوی با یکدیگر مخلوط کنید، و آن را در چشم خود بچکانید.
شما می توانید از آب گرم استفاده کنید، این بهتر از آب سرد است. دو بار در روز، دو تا سه قطره از این محلول را در چشم خود بریزید. برای نتایج بهتر، این روش را برای دو هفته به طور روزانه تکرار کنید.
آیا عسل رنگ چشم را روشن می کند؟
ثابت شده است که این ماده می تواند رنگ چشم سیاه را تبدیل به قهوه ای متوسط ​​و با مشخصات طلایی و قهوه ای روشن تغییر دهد.
گرچه عسل خام در چشم به عنوان یک عامل ضد باکتری و برای درمان بسیاری از عفونت های چشم تعبیه شده است، اما نمی توان آن را به طور مشابه برای روشن کردن رنگ چشم استفاده کرد.
عسل رقیق شده برای روشن کردن چشمان شما بهترین کار را انجام می دهد. علاوه بر این، همه انواع عسل در این مورد موثر نیستند.
عسل خام حاوی پراکسید هیدروژن است که وقتی عسل را رقیق کنید، فعال می شود. پراکسید هیدروژن یک عامل ضد عفونی کننده است که عسل را برای درمان زخم ها و عفونت های چشم مناسب می کند. پراکسید هیدروژن به طور طبیعی تولید ملانین را مهار می کند و از این رو برای اهداف روشن کردن رنگ چشم استفاده می شود. با این وجود، به کاهش رنگدانه تیره چشم کمک می کند.
هشدار: پراکسید هیدروژن تولید شده یا آزمایشگاهی را در چشمانتان نریزید. این کار بسیار خطرناک است زیرا می تواند بینایی شما را از بین ببرد.
توجه داشته باشید که هنگامی که برای اولین بار عسل را در چشمان خود میریزید، در روزهای اول احساس سوزش خواهید داشت. این تحریک در صورت تداوم در استفاده، ناپدید می شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/178323/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شاید از افسردگی پنهان رنج می‌برید...

چهار روش اشتباه برای جلب توجه

چه کنیم تا بقیه به ما گوش بدهند؟

8 روش اثبات شده برای غلبه بر استرس

چگونه در محل کار روحیه بهتری داشته باشیم؟

چطور با شکست عاطفی مدارا کنیم؟

افسردگی پس از زایمان عامل افت ضریب هوشی نوزاد

چرا گاهی به جای حرف زدن، سکوت می‌کنیم؟

زنگ هشدار تلفن‌های همراه عامل بی‌خوابی

مشکلات روانی در کمین شب‌کارها

احساسات ما چه تأثیری بر بدنمان دارند؟

این سه دیدگاه تان درباره روانشناس‌ها را تغییر دهید

خودشناسی، بدون دانستن فلسفه هم ممکن است

با افراد منفی باف چگونه برخورد کنیم؟

باورهای غلط در مورد اختلالات طیف اوتیسم

بی خوابی کشیدن برای گشت و گذار مجازی

راه های سریع و ساده برای خلاص شدن از استرس

از نشانه‌های عجیب ابتلا به زوال عقل

برای درمان افسردگی چی بخوریم؟

دست و دل تان به کار نمی‌رود؟

در میهمانی ها چطور کمتر خجالت بکشیم؟

چرا از ترسیدن لذت می‌بریم؟

افسردگی خودبخود خوب نمی‌شود

ترس از رها‌شدگی

با کسانی که پارانوئید دارند، چه کنیم؟

ضعف حافظه 5 علت شایع بیشتر ندارد

نشانه های جسمی افسردگی را بشناسید

چگونه منتقد درونی خود را ساکت کنیم؟

شما یک درونگرای مضطرب هستید!

6 ویژگی محیط کاری ناسالم

چرا آدم‌های باهوش کمتر می‌توانند شاد باشند؟

دیگر نیازی به سحرخیزی نیست!

نکات کلیدی در هنر عذرخواهی

چیز‌های عجیبی که باعث اضطراب می‌شوند

غم و اندوه با بدن‌تان چه می‌کند؟

یک تمرین ساده و رایگان برای تقویت خلاقیت

چرا گاهی فراموشکار می‌شویم؟

احساس تنهایی از تنها زندگی کردن خطرناک‌تر است

این سرنخ‌های ظریف افسردگی را نادیده نگیرید

مجردها خوشبخت واقعی هستند یا متاهل ها؟ واقعیت کدام است؟

خودکشی در افرادی با این نشانه ها زیاد است

چرا دچار افسردگی صبحگاهی می‌شویم؟

6 مهارت که موفقیت شغلی تان را برای همیشه تضمین می کند!

خانواده پر استرس دارای چه نشانه هایی است؟

عشق از نگاه بچه ها

استرس مزمن و راه‌های غلبه بر آن

چرا دست از دروغ گفتن بر نمی‌داریم؟

روان آزار کیست و اکثراً چه شغلی دارد؟

6 سبک شخصیتی مسافران هواپیما؛ شما کدام یک هستید؟

3 تمرین تنفس برای کاهش اضطراب