آریا بانو

آخرين مطالب

فال هفته: از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - خب هفته جدید و فال جدید ، از اونجایی که در خواست هاتون زیاد بوده مبنی بر اینکه فال ما جا مونده و این داستان ها ، باید بهتون بگم که عجله نکنید چون این هفته هم برگشتم با یه فال دیگه .
پس دوباره صف ببندید تا یکی یکی فالتون رو بگیرم ، فقط یه شرط داره اونم اینه که مثل سری قبل شلوغ نکنید .
از اولین ماه شروع می کنم
فروردین :

اگه بخام خیلی خلاصه بهتون بگم ، سعی کن کینه و کدورت رو از بین ببری چون این کار باعث میشه روحت چرک بشه ، سعی کن با یه راه حل مشکلات عاطفیتو حل کنی و بتونی یه راهی پیدا کنی که دلشو بدست بیاری .
از لحاظ مالی هم باید بهتون بگم که برنامه های مالی شما همیشه رو به پیشرفت هست و جای نگرانی براتون در این موضوع نیست ، اما زیاد ولخرجی نکنید و بهتره که با برنامه پول هاتون رو خرج کنید ، تا در آینده کاسه گدایی و چه کنم چه کنم دستتون نگیرید .
بریم سراغ
اردیبهشت :

وقتی شما شخصی که بهش علاقه دارید رو پیدا کردید پس وقت رو تلف نکنید ودست دست کردن کار اشتباهیه، بهتره با گفتگو موقعیت جدیدی رو در ایجاد و شکل گیری روابط ایجاد کنی، و اینم بدون که این فرصت اگه از دست بره ، به دست آوردنش کار مشکلیه و به این زودیا خبری از برگشت فرصت نیست .
در ضمن شما باید در مسائل مالی و اقتصادی قوی و استوار باشید و در کار جا نزنید ، باید سعی کنی یه تغییر اساسی در کسب و کارت بدی و این موفقیت رو به دیگران هم نشون بدی که به همشون ثابت بشه که تو می تونی از پس کار های شگفت انگیز بر بیای و بتونی شکست ها رو جبران کنی .
خاهشا صف رو بهم نریزید تا بتونم تمرکز کنم و برم سراغ ماه بعد
خرداد :

اگه به مسائل کوچیک خیلی فکر می کنی و ذنت رو در گیر اتفاق های پیش پا افتاده کردی باید بگم که سخت در اشتباهی چون باید به آینده امیدوار باشی ، در ماجرای عاطفی برای رسیدن به هدفت باید با افراد با جربه و ریش سفید در زمینه اقتصاد مشورت کنی ، یکی دوتا مشکل کوچیک مالی هست که قراره به زودی برات رفع بشه و نگرانی هات تموم بشن .
پیش بینی می شد که پولی به دستتون می رسه که متاسفانه این اتفاق نیوفتاد ، اما شما از این موضوع نتیجه گرفتی که همیشه قراره شکست بخوری و کار ها و تلاش هایی که می کنی بی نتیجه می مونه ، و به هدفت نمی رسی و موفق نمی شی، در حالی که سخت در اشتباهی و بدبینی و انرژی منفی که در زندگی و ذهنت وارد می کنی باعث میشه به همه اوضاع آسیب بزنه، پس دنبال یه دلیل واقعی و منطقی باش .
تیر:

متولد تیر ماه باید بدونند که موقعت مالیشون نسبت به گذشته خیلی بهتر میشه ، و اینکه حالا کلی وقت به اندازه کافی برای کار های عقب مونده دارند که دوست دارند اون کار ها رو انجام بدند اما باید حواسشون باشه که ولخرجی نکنند و با سها انگاری موقعیت های خوبی که براشون پیش میاد رو از دست ندند .
در ماجرا های عاطفی هم باید بگم که سعی کنید تا جای که امکان داره از بحث های الکی و دردسر آفرین دوری کنند چون شرایط بدی از لحاظ عاطفی در انتظارشونه و باعث آشفتگی ذهن و روحشون میشه . و در روابط اون ها تاثیر بدی میذاره .
اینم از تیر ماهی ها
حالا نوبت چه ماهیه ؟
مرداد:

مردادی ها، وقتی کسی شما رو دوست داره و این علاقه رو در عمل ثابت میکنه ، نباید به احساس اون شخص بی اهمیت بود و دست به کار هایی زد که اون شخص از شما دلسرد بشه .
در داستان های مالی و اقتصادی باید بگم که مشکلات مالی شما در حال حل شدنه پس نگران نباشید ، اینم بدونید که هیچ کسی در دنیا نیست که بدون مشکل مالی باشه ، پس کم نیارید چون هرچقدر بیشتر تلاش کنید به موفقیت نزدیک تر هستید .
شهریور :

دیگه هر چقدر این مدت استراحت کردید کافیه ، این هفته یه قرار خیلی مهمی براتون پیش میاد که باید از اون نهایت استفاده رو ببرید تا به پیشرفت اقتصادی و مالی و همچنین اجتماعی برسید .
در بخش عاطفی هم باید سعی کنید به این سردرگمی پایان بدید و هدفت اصلیتون رو مشخص کنید ، دراینصورت تکلیف تو با بقیه روشن میشه و روابط عاطفی شما سرو سامون می گیره .
بریم سراغ بعدی
مهر :

یه برنامه جدید مالی در زندگی شما پیش میاد که اگه این راه رو ادامه بدی سودی زیادی به شما می رسه ، سعی کنید به توصیحه دوستانتون که با تجربه هستند گوش بدید و بی گدار به اب نزنید تا راه موفقیت براتون هموار تر بشه ،
اوضاع مالی شما روال همیشگی داره ولی با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می تونی وضعیت مادی و مالی خودتون رو بهتر از قبل کنید .
آبان :

در ذهن شما کلی رویا های فانتزی و رنگارنگ و رمانتیک هست که هیچ کدوم از اون ها متاسفانه در واقعیت هیچ جایی نداره ، پس سعی کنید خودتون رو با واقعیت ها بیشتر آشنا کنید و سعی کنید به چیز هایی فکر کنید که بشه به اون ها دل بست و اون ها رو به عنوان یه هدف شناخت .در ادامه باید بگم که شما نباید تسلیم تنبلی بشید ، حیفه که اینهمه اراده با ویروس های تنبلی مسموم بشه و از بین بره ، برای رسیدن به یک موقعیت مالی خوب و تموم آرزوهات باید بیشتر تلاش کنی و از آینده نترسی .
نفر بعد
آذر:

در حال حاظر اوضاع مالی و اقتصادی تو ، ثابته ، اما روند کار ها ناگهان میکنه ، این حادثه بر عکس اون چیزی جریان داره که تو انتظارش رو داری ، باید با صبر و حوصله تصمیمی بگیری تا اوضاع دوباره رو به راه بشه ،
عشق با خودش طوفانی داره و نمیشه از اون طوفان جون سالم بدر برد ، ممکنه این طوفان در ابتدای آن باشه یا انتها ، اما در هر حال بدون طوفان نیست ، سر بسته بگم اگه سر سلامت میخوای باید ازش فرار کنی .
دی:

فرصتی در روابط عاطفی تو پیش میاد که باید ازش استفاده کنی چون حالا حالا ها دیگه بر نمی گرده ، اما پیشنهادم به متولدین دی ماه اینه که در احساسات زیاد روی نکنند چون پشیمون میشن .
برای انجام یه سری کار ها مجبوری بیشتر انرژی بذاری ، روز های پر جنب و جوشی در پیش داری ، مقداری پول به خاطر خرج های پیش بینی نشده از دست میدی که زود جبران میشه .
بهمن :

یک قرار داد یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی داره بهم میخوره ، تغییراتی در محل زندگی و یا کار شما پیش میاد ، بعضی قول و قرار هایت رو فرامشو نکن چون در غیر اینصورت تو بیشتر از اطرافیانت ضرر میکنی .
دز زمینه عاطفی دوباره شانس در خونه شما رو میزنه ، فقط کافیه ئرو باز کنید و با رویی خوش ازش استقبال کنید و به آینده برید ، فرصت های خوبی در اختیارتون هست که فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی .
اسفند :

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست میشی؛ وقتی که حساب همه جار و نکرده باشی دچار حادثه های غافلگیر کننده ای میشی ، باید شناخت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی .
همچنان فرصت های خوب مالی و اقتصادی میاد و میره اما تو ذهنت در گیر رویا های پوچ خودت هست که این موضوع باعث مشه به بیشتر موضوعات بی اهمیت باشی ، کسی که فرصت های خوب رو از دست میده چیزی جز پشیمونی براش نمی مونه .
خب اینم از فال این هفته که بیشتر سعی کردم از موضوعات اقتصادی و عاطفی بگم ، همون موظوعات تکراری و جذاب همیشگی که همه ما دنبال یه راه حلیم که در این مسائل موفق باشیم و همیشه خوب جلوه کنیم .
امدوارم بدردتون بخوره ، تا صف بعدی و فال بعدی ، بای گایز

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/160113/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

پشت پرده فروش 1200 میلیارد تومانی سینمای ایران!

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

معرفی 5 فیلم هندی برتر 2024

اجرای خصوصی تصنیف «جام مدهوشی» از علی اصغر شاه زیدی

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ حماسی «الله اکبر» با صدای محمود کریمی

اوضاع فرودگاه کیش و دبی یک روز پس از باراش شدید باران

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

املت قارچ ایرانی را مثل کافه ها بپزید

اقدامات لازم در زمان افت قند خون بیماران دیابتی

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

اوسمار: نتیجه 3 بر صفر عالی است؛ کارمان را انجام دادیم

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ 50 متر سه وضعیت

جنجال در آبادان؛ نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند

«کارخانه هیولاها» در ایران روی صحنه رفت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

هوای تازه/ آی قابیل! آی اســرائیل! نوبت انتقام‌ هابیل است

دام دنیا در بیان عطار نیشابوری

کنترل قند خون در افراد مسن

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

اتفاق بی سابقه در بازی صنعت نفت و پرسپولیس

بدشانسی صنعت نفت در دقیقه 90؛ شوت محکم تهیدست به تیرک دروازه پرسپولیس خورد