آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین لباس هایی که در سفرهای بهاری باید به همراه داشته باشید خانه داري

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
بهترین لباس هایی که در سفرهای بهاری باید به همراه داشته باشید
٢
٠
مگ بن / سفر در هر فصلی باعث ارتقای روحیه انسان می‌شود. از قدیم گفته‌اند: «بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی». پس سفر در هر زمان و به هر مکانی می‌تواند روحیه‌بخش باشد. اما مساله مهم انتخاب بهترین لباس برای به همراه بردن در سفر است. هر چند که انتخاب چند لباس از بین لباس‌های مختلفی که در کمد ما وجود دارد، ظاهرا کار ساده‌ای است اما زمانی که می‌خواهیم برای رفتن به یک سفر چند روزه آماده شویم دشواری برای برداشتن بهترین لباس و گذاشتن لباس‌ ها در چمدان معلوم می‌شود.
وقتی در آب و هوای بهاری به سفر می‌رویم، ممکن است با آب و هوایی مشابه هر چهار فصل مواجه شویم، به همین دلیل انتخاب بهترین لباس برای به همراه داشتن در سفرهای بهاری بسیار مهم و ضروری است. اگر قصد دارید در فصل بهار سفر کنید، در این مقاله راهنمای به همراه بردن لباس‌های مناسب در این فصل را برایتان فرآهم کرده‌ایم.
چرا انتخاب لباس برای سفرهای بهاری دشوار است؟
فصل بهار، فصل باران‌های کوتاه مدت و ناگهانی و تابش آفتاب گرم با نسیم خنک و ملایم است. انتخاب لباس برای سفرهای بهاری بسیار بستگی به این دارد که قصد سفر به کجا را داشته باشید. بهار فصلی است که در بعضی مناطق بسیار گرم می‌شود. گرمای تابستان در اینطور مناطق زودرس است. اما بعضی مناطق هنوز سرد هستند و سرمای زمستان در آن‌ها باقی مانده است.
هوای بهاری، یعنی هوایی که نسیم ملایم در تابش نرم آفتاب، چهره را نوازش داده و تکه‌های ابر سفید و پنبه‌ای منظرهٔ آسمان را جذاب کرده است. در هوای بهاری گاهی رگبارهای ناگهانی همه خیابان‌ها را خیس می‌کند و گاهی دانه‌های تگرگ‌ سفید زمین را برای دقایقی سفید می‌کند.
برای انتخاب لباس‌های سفر خود در بهار ابتدا باید مقصدتان را در نظر بگیرید. سپس به سراغ کمدهای لباستان بروید و لباس‌های مناسب را در چمدان بچینید. دلیل دشواری انتخاب لباس برای سفرهای بهاری همین تغییرات آب و هوایی است.
اگر بخواهید از سفرهای بهاری خود لذت ببرید و با تغییرات آب و هوایی برای گشت و گذارهای‌تان دچار محدودیت نشوید، باید بهترین لباس ها را برای همراه داشتن با خود انتخاب کنید. انتخاب هوشمندانه لباس به شما کمک می‌کند تا از روزها و لحظه‌های خود در سفر بهترین استفاده را داشته باشید.
چه لباس‌هایی برای مسافرت‌های بهاری مناسب‌تر هستند؟
همه ما در کمدهای خود، انواع و اقسام لباس‌ها را داریم و هنگام چمدان بستن برای سفر دچار مشکل در انتخاب لباس می‌شویم. لباس‌هایی که برای سفر در هر فصلی انتخاب می‌کنیم، باید ویژگی‌های متناسب با آن فصل را داشته باشد. از آنجا که فصل بهار،‌ فصلی با آب و هوای متغیر است، انتخاب بهترین لباس هنگام سفر در این فصل بیش‌تر به چشم می‌آید.
لباس‌هایی که برای سفر در فصل بهار انتخاب می‌کنیم، باید تلفیقی از لباس‌های گرم و خنک باشد. البته اگر به مناطق معتدل سفر می‌کنیم، لازم نیست لباس‌های پشمی یا خیلی گرم با خود به همراه داشته باشیم، اما بهتر است چندین لباس پوشیده و ضد آب در چمدانمان بگذاریم.
در مورد کفش‌ها کمی داستان پیچیده‌تر است. برای انتخاب کفش هنگام سفر در فصل بهار بهتر است یک صندل،‌ یک نیم بوت سبک و یک کتانی راحت همراه خود داشته باشیم تا در آب و هوای مختلف، بتوانیم راحت‌تر راه برویم و کم‌تر به دلیل شرایط آب و هوایی برایمان دردسر ایجاد شود.
بهترین لباس ها برای همراه داشتن در سفرهای بهاری
در فصل بهار به هر شهر یا منطقه‌ای که سفر کنیم، به همراه داشتن برخی لباس‌های اصلی ضروری است و حتما باید در چمدانمان گذاشته شده باشد. بهترین لباس ها برای استفاده در مسافرت‌های بهاری، ترکیبی از لباس‌های گرم و خنک است. در ادامه، درباره چند لباس بسیار ضروری که باید در سفرهای بهاری حتما به همراه داشته باشید، با یکدیگر صحبت می‌کنیم.
شال نازک و پهن
یک شال نازک و پهن، ضروری‌ترین پوشیدنی برای به همراه بردن در سفرهای بهاری است. این شال در زمان تابش آفتاب می‌تواند از سر و صورت شما در مقابل اشعه‌های خورشید محافظت کند. همچنین در هوای خنک‌تر می‌تواند، به صورت دولایه محافظی برای گرم نگه داشتن دور گردن شما باشد. یک شال نازک و پهن در هنگام پخش گرده‌ گیاهان بهاری در محیط‌هایی که گل و گیاه فراوان است، می‌تواند به عنوان محافظی برای جلوی دهان و بینی شما قرار بگیرد و از ایجاد آلرژی در شما جلوگیری کند.
سویشرت اسپرت
پوشیدن سویشرت اسپرت هم برای آقایان و هم خانم‌ها در هوای خنک بهاری، بسیار کاربرد دارد. این لباس با پوشاندن پهلوها و بدن شما در هنگام وزش باد، از سرماخوردن بدنتان جلوگیری می‌کند. سویشرت اسپرت در شب‌های بهار که معمولا بسیار خنک هستند، شما را گرم نگه می‌دارد. اگر در هوای بهاری فعالیت زیادی داشته باشید، بدن شما گرم می‌شود و ممکن است پس از آن به دلیل وزش باد و نسیم بدن شما بگیرد، پس برای جلوگیری از این موضوع بهتر است یک سویشرت اسپرت همراه خود داشته باشید. جیب‌های سویشرت نیز می‌تواند همراه خوبی برای گذاشتن وسایل شخصی به حساب بیایند.
تی‌شرت آستین بلند
تی‌شرت آستین بلند برای بهار،‌ یک لباس پرکاربرد و هوشمندانه است. خوبی تی‌شرت آستین بلند آن است که دست‌های شما را در برابر عواملی مانند نیش حشرات محافظت می‌کند. همچنین برای استفاده در هوای خنک، لباس متعادلی به حساب می‌آید. به همراه داشتن این ‌تی‌شرت‌ها در سفر هم برای آقایان و هم خانم‌ها ضروری است.
پیراهن بلند زنانه با رنگ‌های شاد
پیراهن‌های زنانه بلند با رنگ‌های شاد، بهترین بخش از لباس‌های بهاری هستند که در مسافرت نیز بسیار کاربردی هستند. اگر به سفر بروید و بخواهید در یک مهمانی دوستانه شرکت کنید، این پیراهن‌ها برای‌تان کاربرد دارد. این پیراهن‌های بلند بهترین انتخاب برای پوشیدن در زمانی هستند، که به شهری ساحلی سفر کرده‌اید یا می‌خواهید پاهایتان را در آب رودخانه بگذارید. در سفرهای بهاری خود حتما یک پیراهن بلند زنانه به همراه خود داشته باشید.
تونیک خنک آستین بلند
برای خانم‌ها به همراه داشتن یک تونیک خنک آستین بلند بسیار کاربردی است. این تونیک‌ها را هم می‌توان در هوای خنک‌تر با یک تی‌شرت ساده پوشید و جلوی آن را باز گذاشت، هم می‌توان در هوای گرم‌تر به تنهایی به عنوان یک شومیز با شلوار یا دامن مورد استفاده قرار داد.
زیرپوش آستین کوتاه
زیرپوش آستین کوتاه هم در هوای گرم و هم در هوای خنک، هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است. این نوع زیرپوش‌ها علاوه بر اینکه از عرق کردن بدن در گرما جلوگیری می‌کنند، از سرما خوردن پهلوها و کم در هوای خنک هم جلوگیری می‌کنند. بنابراین یکی از بهترین لباس ها و مهم‌ترین آن‌ها برای به همراه بردن در سفرهای بهاری هستند.
شلوار بگ راسته
شلوار بگ راسته، شلواری راحت و خنک می‌باشد، که برای همه سفرها مناسب است. این شلوارها عموما در سفرهای بهاری به دلیل ضخامت متعادلی که دارند بسیار کاربردی هستند. شلوارهای بگ راسته هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها در مسافرت قابل استفاده است.
بارانی کلاه‌دار
بارانی کلاه‌دار برای پوشیدن در روزهای ابری و بارانی انتخابی منطقی و مناسب است. اگر در بهار به مسافرت می‌روید، حتما یک بارانی کلاه‌دار در چمدان خود بگذارید. نوع پارچه بارانی‌ها طوری است، که آب را به خود جذب نمی‌کند و خیس نمی‌شود. این نوع لباس برای پوشیدن در باران‌های شدید و ناگهانی بهاری بسیار مناسب است.
صندل لژدار اسپرت
صندل‌ها برای استفاده در روزهای گرم بسیار کاربردی است. فقط دقت کنید که صندل‌ها را به هیچ عنوان با جوراب نپوشید. صندل‌های لژدار راحتی برای استفاده در مسافرت‌های بهاری بسیار مناسب است. اگر باران‌های بهاری ببارد و زمین‌ها را خیس کند، به راحتی می‌توانید از صندل لژدار برای قدم زدن در خیابان‌ها استفاده کنید. اما اگر صندل شما لژ نداشته باشد، ممکن است هنگام قدم زدن در زمین‌های خیس، پاهای شما نیز خیس شود.
پیراهن مردانه آستین بلند
پیراهن‌های مردانه آستین بلند، برای همه مکان‌ها و همه زمان‌ها مناسبند. آقایان در هر سفری که می‌روید حتما باید یک یا دو پیراهن آستین بلند به همراه داشته باشند. پیراهن‌های آستین بلند هم برای پوشیدن با کت و تیپ‌ها نیمه رسمی مناسب است و هم در تیپ‌های اسپرت نقش مهمی دارند. برای سفرهای بهاری خود پیراهن مردانه آستین بلند را فراموش نکنید.
کلاه آفتابی حصیری
به طور کلی کلاه آفتابی در سفر کاربرد دارد. کلاه‌های آفتابی حصیری در سفرهای بهاری مانع سوختن پوست صورت شما با نور خورشید می‌شود. کلاه‌های آفتابی حصیری را حتما در چمدان خود قرار دهید و در مسیر سفر و گردش‌های خود از آن بهره ببرید.
نیم‌بوت اسپرت بدون پاشنه
نیم‌بوت‌های اسپرت بدون پاشنه بسیار راحت و برای قدم زدن در زمین‌های خیس بسیار مناسب هستند. این نیم‌بوت‌ها مناسب سفر به نقاط پرباران هستند. البته اگر بخواهید در زمین‌های گِلی هم راه بروید، این نیم‌بوت‌های راحت و بدون پاشنه به دادتان می‌رسد و از کثیف شدن پایین شلوار یا جوراب و پاهایتان جلوگیری می‌کند.
کفش اسپرت راحتی
کفش اسپرت راحتی همیشه و همه جا و همه وقت باید همراهتان باشد. داشتن کفش اسپرت راحتی در سفرهای بهاری، باعث می‌شود که با آسودگی خاطر بتوانید در هوا و مناظر بهاری قدم بزنید و بدون خستگی ساعت‌ها راه بروید. اگر قصد سفر برای گردش‌های پیاده را دارید، کفش‌های اسپرت و راحتی خود را فراموش نکنید.
عینک آفتابی
عینک آفتابی از چشم‌های شما محافظت می‌کند. بنابراین استفاده از آن در طول سفرها ضروری است. در بهار زاویه تابش نور آفتاب به گونه‌ای است که احتمال آسیب رسیدن به چشمان‌تان با اشعه نور خورشید بیش‌تر است. بنابراین در سفرهای بهاری خودتان حتما عینک آفتابی به همراه داشته باشید. عینک آفتابی در هوای ابری نیز قابل استفاده است و میزان بازتاب نور را در چشمان شما کاهش می‌دهد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/152182/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

2 شرط حذف قیمت گذاری دستوری خودرو

قیمتها در بازار خودرو همچنان صعودی؛ تعداد مشتری همچنان نزولی است

زمان دور دوم مزایده خودروهای خارجی اعلام شد

صدرایی: کاهش 20 درصدی قیمت خودرو تنها یک ادعا است/ شرکت‌های خودروسازی تمایلی برای حذف قرعه‌کشی ندارند

برداشتن قیمت‌های دستوری خودرو به 2 شرط

ضرب‌الاجل جدید واردات خودرو

واردات خودرو ظرف دو هفته آینده انجام می‌شود

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: واردات خودرو به این زودی‌ها بعید است

دور دوم مزایده خودروهای خارجی فردا آغاز می‌شود

واردات خودرو با یوآن؟

خبر مهم وزیر صنعت برای بازار خودرو/ مجوز افزایش قیمت خودرو صادر شد؟

منتظر نباشید؛ فعلا خودروهای وارداتی نمی‌آید/ جاده‌سازی برای ورود خودرو‌های چینی؟

عقبگرد خودرویی در خصوصی‌سازی

نتایج مزایده دوم خودروهای خارجی فردا اعلام می‌شود

سخنگوی وزارت صمت: آیین‌نامه واردات خودرو اصلاح و تصویب شد/ ثبت سفارش خودرو، به‌زودی

تمرین آزادسازی قیمت خودرو

60هزار برنده در مقابل 85 میلیون بازنده؟

تولید ولوو موقتا متوقف شد

جاده سرگردانی واردات خودرو

90 هزار خودرو تا پایان سال وارد می‌شود/ خودروهای کره‌ای، ژاپنی و چینی در راه ایران

واردات خودرو رسما کلید خورد

فروش 10 محصول ایران خودرو آغاز شد

آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات ایران خودرو از امروز به مدت 4 روز (+جدول و جزئیات)

یک مسئول: قیمت گندم و برنج سه برابر شد، چرا خودرو گران نشود؟!/ 8 فرمان خودرویی رئیسی که اجرا نشد

بانک مرکزی ارز واردات خودرو را تامین کرد/ ثبت سفارش نخستین خودروهای

واردات خودرو از کدام برندها؟

قیمت تیبا و ساینا 2 برابر می‌شود؟

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: دستورالعمل واردات خودرو به خودرو‌های چینی منتهی خواهد شد

اسامی خودرو‌های در محدوده 10 هزار یورو برای واردات اعلام شد

آغاز فروش فوری محولات سایپا از 11 آبان 1401 (+جزئیات ، قیمت و جدول فروش)

از برندهای اول دنیا چه خودروهایی وارد می‌ شوند؟ | پرونده ورود خودروهای اروپایی بسته شد

ویراژ خودروهای ممنوعه

رانت میلیاردی خودروی دیزلی

اعتراض انجمن واردکنندگان خودرو به رویه واردات

سهم مشتریان عادی از فروش خودروسازان چقدر است؟

واردات خودرو در دست‌انداز مجوزها/ ورود خودروها طی 2 ماه آینده بعید است

پنج تهدید «نسخه دولتی» واردات خودرو | تجربه «مورانو» تکرار می‌شود؟

خودروهای اقتصادی با قیمت میلیاردی!/ اقتصادی‌ها لوکس می‌شوند؟

قیمت خودرو سه‌نرخی می‌شود

واردات خودروهای فرانسوی به ایران ممنوع شد

تحریم واردات خودروی فرانسوی به ایران، بازار خود را با مشکل روبرو می کند؟

تحریم خودروسازان فرانسوی؛ پاس گل وزارت صمت به چینی‌ها

تکلیف وزارت صمت با خودش مشخص نیست

ایرانی‌ها رنگ کدام خودروهای خارجی را نخواهند دید؟

ادامه ریزش برندهای وارداتی خودرو؟

پیشنهاد عجیب یک خودروساز مطرح | به این دلیل اتومبیل نو نخرید!

بخشنامه جدید مالیاتی برای لوکس سواران | نحوه رسیدگی به اعتراض مالکان اعلام شد

آدرس غلط از رانت خودرویی

واردات این 6 خودرو به ایران استارت خورد | جایگزین رنو مشخص شد

عکس| عجیب و باورنکردنی؛ وقتی پراید هم قیمت یک دوچرخه بود!