آریا بانو

آخرين مطالب

چرا طرح خالخالی هیچ وقت از مد نمی افتد؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
چرا طرح خالخالی هیچ وقت از مد نمی افتد؟ 5
٧٨
٠
منودلیار / چرا من عاشق طرح خالخالی هستم؟ ساده ترین دلیل آن این است که طرح خالخالی در عین جذابیت، بسیار ساده و دوست داشتنی است. این نقطه های ساده، چشم را در زمینه ای که در آن قرار دارند به چرخش در می آورند و باعث می شوند استایل تو شیک تر و شاداب تر به نظر برسد. طرح خالخالی یکی از آن طرح هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و اگر طرفدار لباس های طرح دار و سرزنده باشی، می توانی با خیال راحت از آن استفاده کنی. راه های فراوانی برای استایل کردن با طرح خالخالی وجود دارد؛ با این حال خانم های زیادی را می شناسم که در ترکیب طرح های مختلف مشکل دارند و نمی توانند طرح خالخالی را با سایر آیتم های طرح دار ست کنند. اگر تو هم جزو این دسته هستی، نگران نباش و در این مقاله همراه من باش تا چند ایده برای استفاده از طرح خالخالی و استایل کردن با آیتم های خال دار را با هم مرور کنیم!
اولین قانون استفاده از طرح خالخالی این است که در مورد زمینه کلی استایلت تصمیم بگیری. طرفدار خال های بزرگ هستی یا ترجیح می دهی اندازه خال ها ریز باشد؟ اگر دوست داری زمینه کلی استایل تو ساده تر و یکدست تر باشد، بهتر است به سراغ خال های ریز بروی که کل سطح لباس را پوشانده اند؛ اما اگر از چشمگیر بودن ظاهرت لذت می بری، به سراغ آیتم هایی با خال های درشت و تعداد کم برو که حسابی خودشان را نشان می دهند.
مثل هر طرح دیگری، اگر دوست داری از چشمگیری خال ها بکاهی و به آن ها حالت ملایم تری بدهی، باید به سراغ آیتم های خنثی و ساده بروی. به عنوان مثال اگر طرفدار استایل کلاسیک هستی و می خواهی از یک آیتم با طرح خالخالی استفاده کنی، بهترین کار این است که یک کت خوش دوخت را با آن ست کنی. البته که این کت می تواند مدل ها، رنگ ها و طرح های متفاوتی داشته باشد؛ اما اگر مدل و رنگ آن را درست انتخاب کنی، می توانی در عین ساده تر کردن آیتم خالخالی به آن جذابیت بیشتری بدهی. بهتر است به سراغ یک کت با رنگ خنثی بروی که به سادگی با هر رنگ و طرحی ست می شود.
مهم است که آیتم خالخالی تو از چه رنگ هایی تشکیل شده است. معمولاً این آیتم ها با دو رنگ ایجاد شده اند که یکی از رایج ترین آن ها سفید است. این که آیتم خالخالی تو چه رنگ هایی دارد، در انتخاب رنگ سایر آیتم هایی که در استایلت به کار می بری تأثیرگذار است. به عنوان مثال اگر لباس خالخالی از رنگ های سفید و مشکی تشکیل شده است، می توانی از آیتم هایی با رنگ های سفید و مشکی برای ست کردن با آن استفاده کنی یا اگر شلوار تو طرح خالخالی با رنگ های سفید و زمینه قرمز دارد، یک بلوز سفید یا قرمز انتخاب خوبی برای ست کردن با آن است.
یک انتخاب خوب برای استایل کردن با آیتم های خال دار این است که سر تا پا خالخالی بپوشی! استفاده از آیتم های خالخالی، با اندازه خال ها یا رنگ های متفاوت، استایل تو را شاد و متفاوت می کند. رنگ قرمز هم یکی از رنگ هایی است که با طرح خالخالی خوب ست می شود. فرقی نمی کند که آیتم خالخالی تو از رنگ قرمز تشکیل شده باشد یا اینکه آیتمی که برای ست کردن با آن انتخاب کرده ای قرمز است.
کت چرم مشکی هم یکی دیگر از آیتم هایی است که برای استایل کردن با طرح خالخالی می توانی روی آن حساب کنی! این آیتم ضروری که هیچ وقت از مد نمی افتد، با هر طرح و رنگی خوش می درخشد. نیازی به گفتن من نیست و خودت خوب می دانی که یکی دیگر از آیتم های فوق العاده برای استایل کردن با طرح خالخالی، لباس های جین هستند. آیتم های جین، چه شلوار باشند و چه دامن و چه کت، همه در ترکیب با طرح خالخالی جذاب و کاربردی هستند.
فرقی نمی کند که آیتم انتخابی تو برای استفاده از طرح خالخالی دامن باشد یا شلوار، شومیز باشد یا پیراهن؛ چون بهترین کار این است که نقطه اصلی تمرکز را روی همین آیتم قرار دهی و باقی استایلت را ساده انتخاب کنی. با این کار، هم در استفاده از طرح ها و رنگ ها زیاده روی نمی کنی و هم از یکنواختی دور شده ای. البته همانطور که گفتم، می توانی سر تا پا خالخالی بپوشی و آیتم های خال دار را با هم ست کنی.
ترکیب طرح های مختلف با طرح خالخالی هم ایده ای جالب است؛ اما نیاز به کمی مهارت دارد. یادت باشد اگر قصد داری این کار را انجام دهی، یک رنگی طرح ها را در نظر بگیری. به عنوان مثال اگر قرار است طرح راه راه را با طرح خالخالی ست کنی، بهتر است زمینه و طرح های این آیتم ها رنگ های مشابه و یکسان داشته باشند. در ترکیب با طرح خال دار سفید و مشکی، می توانی از طرح گورخری استفاده کنی یا به سراغ آیتم های راه راه با رنگ سیاه و سفید بروی. طرح های هندسی هم برای ست شدن با آیتم های خالخالی فوق العاده اند.
آیتم هایی که طرح خالخالی دارند در لباس ها خلاصه نمی شوند. اکسسوری های خالخالی هم بسیار جذابند و به استایل ساده و روزمره بعد تازه ای می دهند. می توانی از آیتم هایی با رنگ های یکدست و ساده استفاده کنی و به این سادگی، با استفاده از یک کفش یا کیف خالخالی، تنوع بدهی.
پیشنهاد تو برای استفاده از طرح خالخالی در استایل روزمره چیست؟ تو چطور از این طرح جذاب استفاده می کنی و آیتم خالخالی مورد علاقه تو چیست؟ فکر می کنی بهترین طرح برای ترکیب شدن با طرح خال دار کدام است؟

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/151456/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قیمت انواع ملک در تهران سال 1353 را ببینید! / عکس

«بی معرفت» با اجرای زیبا و احساسیِ بهنام بانی

ارز حج 1403 تامین شد

پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان

حکمت/ آنچه سبب خواری شخص خواهد شد

داستانک/ گریه بر شهید

بارش باران در ایستگاه متروی تازه افتتاح شده استانبول!

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران

کیک سیب زمینی برای شب های مهمانی

تکنیک های طلایی برای سلامت مغز

شوهر شما هم یک مرد بی احساس است؟!

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

درخواست حمید مطهری از هواداران تراکتور

گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا

مطهری: سعی میکنیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم

لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!

خشم ژاوی: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند

توصیه نماینده مجلس به مالکان جدید استقلال و پرسپولیس

بانک هایی که خریدار پرسپولیس بودند واقعا سهام شان افت کرد؟

واکنش تند کارشناس تلویزیون به وزارت ورزش

خطر از بیخ گوش «گلنار» گذشت

افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم

ازدواج بدون حلقه ازدواج!

تو این همه خواستگار یواشکی داشتی؟!

آرایش سحر دولت‌شاهی در «افعی تهران» دردسرساز شد!

تیپ جذاب و متفاوت سلنا گومز در شهر نیویورک / جدیدترین استایل خیابانی خانم بازیگر برای فیلم جدیدش

عکس یادگاری طاها پسر علیرضا بیرانوند در کنار رونالدو / لایک جالب رونالدو برای پسر رقیبش

اجرای زیبای آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

فتوای جهاد او انگلیسی‌ها را از خاک ایران خارج کرد!

حمله دلفین‌ها به گله موتوماهیان

تولد عجیب‌ترین توله سگ دنیا که همه را حیرت‌زده کرد

ظهر بارانی در حرم مطهر رضوی

فرار خنده دار کروکودیل از رویارویی با سگ

دسر شکلاتی را خلاقانه بساز

پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم

اخاذی مرد شیاد با جلب اعتماد زنان پس از مرگ مادرشان

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو

مطهری: تراکتور همیشه مدعی بوده

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

واکنش دین محمدی به قهرمان لیگ برتر امسال

واکنش رجب زاده به اتفاقات بازی با استقلال ملاثانی

مطهری: همه تیم‌ها را می‌شناسم

مطهری: در تراکتور باید کمتر حرف زد، بیشتر عمل کرد

اشکش: ای کاش نتایج داخل زمین رقم بخورد