آریا بانو

آخرين مطالب

ارائه بسته‌های حمایتی به مددجویان سیل‌زده ایلام اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد به مددجویان سیل‌زده ایلام خبر داد و گفت: واریز کمک نقدی معادل دوماه مستمری به مددجویان سیل‌زده در استان، آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، فاطمه رهبر که به منظور بررسی وضعیت سیل زدگان استان ایلام به این استان سفر کرده است، اظهار کرد: این نهاد برای جبران خسارات وارد شده به مددجویان سیل زده در چند استان کشور بسته‌های حمایتی و خدماتی گوناگونی را در نظر گرفته است.
معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در ادامه افزود: این نهاد در اولین اقدام در استان ایلام بیش از 500 سبد غذایی به ارزش هر بسته 330 هزار تومان تهیه و در اختیار همه مددجویان بخش ماژین شهرستان دره‌شهر قرار داد.
رهبر تصریح کرد: پرداخت دوماه مستمری به مددجویان سیل‌زده یکی دیگر از بسته‌های حمایتی کمیته امداد بوده که از امروز به حساب همه مددجویان شهرستان دره‌شهر و دیگر نقاط سیل‌زده استان واریز می‌شود که حداقل آن 300 هزار تومان و حداکثر آن یک میلیون تومان است.
وی در ادامه گفت: تعدادی از خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، مددجویان کارآفرین و مجری طرح‌های اشتغال هستند، به هر یک از این مجریان آسیب‌دیده مبلغ 20 تا 50 میلیون تومان تسهیلات تکمیلی پرداخت می‌شود. علاوه بر این پرداخت وام قرض‌الحسنه پنج میلیون تومانی از دیگر خدمات کمیته امداد به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل است.
معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: از آنجا که خانواده‌های بسیاری در این سیل اسباب و وسایل زندگی خود را از دست داده‌اند، در روزهای آینده اقلام ضروری و وسایل زندگی مورد نیاز این خانواده‌ها خریداری و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
وی گفت: همه مددجویانی که در سیل هفته گذشته آسیب‌دیده‌اند قبلاً توسط این نهاد بیمه حوادث شده که این بیمه شامل بیمه منازل مسکونی، لوازم‌خانگی و فضاهای اشتغال‌زایی این خانواده‌ها است که برآورد خسارات این خانواده‌ها از این طریق در حال انجام است
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور از جبران خسارات واردشده به خانواده‌های مددجوی سیل‌زده از طریق بیمه حوادث و خدمات حمایتی متنوع کمیته امداد خبر داد.
فاطمه رهبر در ادامه سفر خود به استان ایلام با استاندار ایلام دیدار و برنامه‌های کمیته امداد برای جبران خسارات مددجویان سیل‌زده این استان و مناطق دیگر کشور را تشریح کرد.
وی گفت: همه مددجویانی که در سیل هفته گذشته آسیب‌دیده‌اند قبلاً توسط این نهاد بیمه حوادث شده که این بیمه شامل بیمه منازل مسکونی، لوازم‌خانگی و فضاهای اشتغال‌زایی این خانواده‌ها است که برآورد خسارات این خانواده‌ها از این طریق در حال انجام است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور از جبران خسارات واردشده به خانواده‌های مددجوی سیل‌زده از طریق بیمه حوادث و خدمات حمایتی متنوع کمیته امداد خبر داد.
فاطمه رهبر در ادامه سفر خود به استان ایلام با استاندار ایلام دیدار کرد و گفت: همه مددجویانی که در سیل هفته گذشته آسیب‌دیده‌اند قبلاً توسط این نهاد بیمه حوادث شده که این بیمه شامل بیمه منازل مسکونی، لوازم‌خانگی و فضاهای اشتغال‌زایی این خانواده‌ها است که برآورد خسارات این خانواده‌ها از این طریق در حال انجام است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: برای پیشگیری از چنین خطراتی با بسیج امکانات و همکاری فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، نیروهای انتظامی، اقشار مردمی و اطلاع‌رسانی مداوم در رسانه‌ها این خانواده‌های چادرنشین را که تعداد آن‌ها بیش از 15 هزار خانوار بود از طبیعت خارج کرده و به خانه‌هایشان بازگرداندیم.
وی همچنین گفت: برای کاستن از خسارات سیل میزان آب ورودی و خروجی سه سد بزرگ این استان خصوصاً سد سیم ره را تنظیم کردیم تا جای کافی برای سیلاب‌های پیش رو داشته باشند.
استاندار ایلام همچنین گفت: با این حال جبران خساراتی که پس از سیل چند روز گذشته به مردم این استان واردشده با کار جهادی و همکاری سازمان‌ها در حال انجام بوده که مهم‌ترین این اقدامات بازسازی پل‌هایی است که در اثر این سیل تخریب‌شده‌اند.
فاطمه رهبر در ادامه سفر خود به استان ایلام همچنین با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام دیدار و برنامه‌های کمیته امداد برای جبران خسارات مددجویان سیل‌زده را تشریح کرد.
حجت‌الاسلام کریمی تبار امام‌جمعه ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات کمیته امداد به سیل‌زدگان این استان گفت: این نهاد در سالهای گذشته توجه ویژه‌ای به این استان داشته و خدمات متنوع این نهاد به نیازمندان قابل‌ستایش است.
وی گفت: برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد از تأثیرگذارترین و متنوع‌ترین خدمات برای محرومیت‌زدایی و ایجاد امیدواری در بین مردم است.
کریمی تبار تصریح کرد: درزمینهٔ خسارات سیل نیز مسئولان این استان و کمیته امداد درزمینهٔ پیشگیری از آسیب‌ها و خسارات اقداماتی خوبی را انجام داده‌اند اما بااین‌حال در این استان خسارات سیل سنگین بوده است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/149061/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن