آریا بانو

آخرين مطالب

زبان بدن مردان احساس حقیقی آن‌ها را لو می‌دهد! گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
اگر در شناخت و فهم احساسات مردی که می‌خواهید روی آن به عنوان شریک زندگیتان حساب باز کنید دچار سردرگمی و تردید شده‌اید می‌توان از زبان بدن کمک بگیرید. زبان بدن یک مرد یکی از راه‌های مهم شناخت احساساتش نسبت به شماست پس آن را دست کم نگیرید. همچنین با آگاهی از زبان بدن مردها می‌توانید رضایت و یا عدم رضایت او نسبت به رفتار خود را شناسایی کنید.
یادگیری زبان بدن
زمانیکه پای جذب شدن مردان به میان می‌آید، بهتر است که ببینیم زبان بدن مردان چه می‌گوید به جای اینکه به کلماتشان توجه کنیم. زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می‌شوند معمولاً زبانشان بسته می‌شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.
بسیاری از زنان در واژه‌ها و کلماتی که مردان به کار می‌برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آن‌ها جذب شده است یا نه. درحالی که روی زبان بدن آن‌ها بیشتر برای شناخت احساس واقعی‌شان بیشتر می‌‌توانید حساب کرد تا به اطلاح زبان‌بازیشان!
شناخت احساس واقعی یک مرد با زبان بدن
- چشم‌ها
اگر او در هنگام صحبت، با شما تماس چشمی برقرار کرده و یا به نظر می‌رسد به شما خیره شده، احتمالا شما در نظرش جذاب هستید. با این حال، اگر او در چشمان شما نگاه نکرده و یا همیشه به اطراف توجه می‌کند (مانند تلفن همراهش)، پس او احتمالا علاقه‌ای به شما ندارد.
راه دیگری که می‌توانید از چشم افراد احساسشان را بدانید، این است که ببینید آیا مردمکشان دچار اتساع شده یا خیر. این نشانه ظریف می‌تواند به این معنا باشد که او به شما علاقه‌مند است، چرا که اتساع یا گشاد شدن مردمک‌ها راهی است که مغزتان برای واکنش به چیزی که دوست دارد نشان می‌دهد.
چشمان مرد عاشق به سمت شما دوخته می‌شود، عمیق نگاه می‌کند و تا اعماق روح شما را می‌کاود. مردمک‌های چشمش سوسو زده و می‌درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند. اگر چشمان مرد مورد نظرتان در اطراف اتاق می‌چرخد و اغلب نگاهش نگران است این یعنی اینکه مرد شما به دنبال چیزی یا کسی دیگر می‌گردد.
- نحوه‌ی ایستادن
جالب است بدانید که چگونگی ایستادن یک فرد در نزدیکی شما می‌تواند نشان دهد که آیا او به شما علاقه‌مند است یا خیر. به عنوان مثال، آیا هنگامی که شما صحبت می‌کنید، او به طور مداوم به سمت شما خم می‌شود؟
در این صورت، این نشانه‌ای از این امر است که او به شما و آنچه که برای گفتن دارید علاقه‌مند است. با این حال، اگر او به عقب تکیه داده و به نظر می‌رسد حواسش به شما نیست، احتمالا حوصله‌اش سر رفته، و این نمی‌تواند نشانه خوبی باشد.
اغلب مردها زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می‌کنند شانه‌هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می‌رسد.او خود را طوری قرار می‌دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.
همچنین بازوهای بسته نشان دهنده وجود یک مانع است، پس بازوهای باز نشان دهنده صمیمیت و نزدیک شدن بیشتر است، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ احساسی و یکی از شفاف‌ترین نشانه‌های جذب شدن مردان است. مواجه شدن با مردی که بازوهایشان از یکدیگر باز است به آن معنی است که او می‌خواهد شما را با آغوش باز بپذیرد.
- نحوه نشستن او کنار شما
با شناخت زبان بدن، احساس واقعی یک مرد را شناسایی کنید
یک راه ظریف برای اینکه زبان بدن مردان را بخوانید این است که به نحوه نشستنش در کنار خود توجه نمایید بخصوص نحوه قرار دادن پاهایش. اگر یک مرد پاهایش را طوری روی هم قرار دهد که بالاتنه اش از شما دور شود، این می‌تواند نشانه‌ای از این امر باشد که او به شما علاقه‌مند نیست. اگر مردی به شما علاقمند باشد، توجهش را به شکل مفهومی و معناداری به شما جلب می‌کند.
- دست‌ها
جدا از دستان عرق کرده ، دست‌ها می‌تواند به شما نشان دهد که مرد مورد نظرتان به شما جذب شده است یا نه؛زمانیکه او انگشتان دستش را داخل موهایش می‌کند یا آن را روی لباسش می‌کشد ، یعنی اینکه او سعی دارد که به بهترین شکل در مقابل شما ظاهر شود. ممکن است بازوی شما را در حین صحبت کردن لمس کند و این نشان دهنده صمیمیت و نزدیکی بیشتر با شماست.
- نزدیکی و تماس
اگر او برای نزدیکی بیشتر به شما تمایل نشان می‌دهد (به عنوان مثال، زمانی که با هم در حال پیاده روی هستید)، این نشانه خوبی از این امر است که او به شما علاقه دارد. از سوی دیگر، اگر او در تمام طول قرارتان سعی می‌کند فاصله بین خود و شما را حفظ کند، احتمالا علاقه‌ای به شما ندارد.
تماس فیزیکی، یکی از راه‌های نشان دهنده این امر است که آیا او به شما علاقه‌مند است یا خیر. مردان برای نشان دادن علاقه، به احتمال زیاد از تماس فیزیکی جزئی و غیر جنسی استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند به سادگیِ لمس بازوی شما در هنگام صحبت یا قرار دادن دستش بر روی شانه تان باشد.
همچنین هنگامی که یک مرد به شما علاقه‌مند است، یکی از نشانه‌های زبان بدن مردان که روشن و واضح این است که او تمایل دارد دستانش را در دست‌های شما قرار دهد. این امر نشان دهنده تمایل به برقراری یک ارتباط نزدیک‌تر است.
- لبخند
یک راه دیگر برای تشخیص علائم چهره، توجه به لبخند اوست. ممکن است او لزوما تمام وقت نخندد، اما اگر مردی از گذراندن وقت با شما لذت ببرد، احتمالا او را حداقل چند بار در حال لبخند زدن خواهید دید. شما هم اگر از بودن در کنار کسی لذت ببرید، مطمئنا نمی‌توانید جلوی لبخندتان را بگیرید؛ بنابراین اطمینان داشته باشید که اگر او به شما علاقه‌مند باشد، رویکرد مشابهی با شما داشته و این امر را با لبخند‌های گاه به گاه نشان خواهد داد.
گردآوری: بخش زناشویی بیتوته


لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/148143/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آهنگ دلی «دال» را با اجرای حمید هیراد تماشا کنید

ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم

آغاز سال تحصیلی جدید از 10 شهریور؟!

رعد و برق وحشتناک در جیانگژی چین

واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها

فرمانده فراجا:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

قالیباف: بانک مرکزی، سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت مسئول گرانی و کمبود دارو هستند

کمبود بیش از 100 هزار پرستار در کشور

عاقبت ضرب و شتم یک گاو نر با چوب

صبح زیبا با نمایی از کوه رینیر در آمریکا

روش تهیه سالاد رژیمی

ناروانی طبیعی گفتار و راهکارهای درمان آن

زمان طلایی برای درمان لکنت زبان

افزایش احتمال افسردگی در میان سالی با ساعات‌کار طولانی در جوانی

رازها را این‌طرف و آن‌طرف پخش می‌کنم!

اتفاق خبرسازی که برای هنجارشکن‌ های اینستاگرام افتاد

شببه‌سازی صحنه جالب از برخورد دو سیاهچاله!!

اجرای آزمایشی برای اثبات قانون اول نیوتون

آدمی حسرت سرگردونه

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

چالش مسعود شجاعی در جام شیرین

بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها

نساجی هیچ‌وقت آن قدر شمالی نبود

اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!

«پائز» بامداد چهارشنبه در تهران

دلیل غیبت رئیس اینتر در قهرمانی

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

پیولی: شکست تلخ و دردآوری بود

پیش درآمدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی

مدیران بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

مطرح شدن نام طارمی بعد از قهرمانی اینتر

انتشار جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی

«تغییر چهره 2» ساخته می‌شود؛ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا

مصاحبه دیده نشده رضا داوودنژاد که با دیدنش بغض می‌کنید

ریزش دومین بنای خشتی ایران

کشف بقایای زنان خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی 6 هزار سال پیش

دریاچه‌ی زیبای بَرم اَلوان در شهرستان بهمئی

قایق آسمانی با 600 متر ارتفاع در چین

دسر بیسکوئیتی را در خانه بسازید

ایده طبخ یک صبحانه لاکچری!

دانستنی‌هایی درباره سندروم روده تحریک‌پذیر

فواید و مضرات سشوار برای مو

افزایش سطح آنتی‌اکسیدان‌ گوجه فرنگی با نانوحباب هیدروژن

دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!

فجرسپاسی هم مثل چادرملو 3 بر صفر برنده می شود؟

لحظات خاص و ویژه از قهرمانی اینتر در فصل 24-2023

در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم

شکایت 9 میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود