آریا بانو

آخرين مطالب

تعطیلات نوروز 98 را در نمایشگاه‌های هنری بگذرانید فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو - امسال در تعطیلات نوروز فرصت مناسبی فراهم شده تا علاقه‌مندان هنر به بازدید از نمایشگاه‌های گوناگون بپردازند.


سرویس تجسمی هنرآنلاین: در تعطیلات نوروز معمولا با تعطیل شدن گالری‌ها و مراکز هنری، فرصتی برای نمایش آثار هنرمندان و بهره بردن از تماشای آنها برای علاقه‌مندان باقی نمی ماند. اما نوروز 98 تعدادی گالری و موزه در تهران و شهرستان‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا فرصت بازدید از آثار هنری را برای علاقه‌مندان به حوزه هنرهای تجسمی فراهم کنند. در ادامه نگاهی داریم به فرصت‌های گالری گردی در روزهای تعطیل نوروز.
پروژه‌های آران: نمایشگاه "هرج و مرج شهری" با آثاری از دادبه بصیر، آیلار شهبازی و نسترن صفایی تا 19 فروردین در گالری آران واقع در خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر،پلاک 5، ورودی حیاط برقرار است. این گالری از 4 فروردین ساعت 4 تا8 ( به غیر از شنبه و روز سیزده بدر) میزبان علاقه مندان است.
خانه هنرمندان : گالری‌های خانه هنرمندان ایران از 3 تا 10 فروردین میزبان شانزدهمین جشنواره تصویر سال است. در ایام نوروز تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران همه روزه از ساعت 16 تا 21 دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر،خانه‌ هنرمندان ایران مراجعه کنند.
اُ : نمایشگاه چیدمان و چاپ دستی "رد و سقف" با آثاری از هربرت اوگن ویگاند و اوا گروتام 3 تا 12 فروردین از ساعت 12 تا 18 در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه اول برپاست.
باغ موزه هنرایرانی: نمایشگاه گروهی "...از طبیعت2" با گردآوری امیر یگانه تا 15 فروردین در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی برپا است. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی مراجعه کنند.
ثالث : نمایشگاه پژوهشىِ "از کجا به کجا 3" به کیوریتوری سروش میلانى‌زاده و ‎با مشق‌هایى از ‎داوود امدادیان، ‎ارشد تهماسبی، ‎فرزانه حسینی، ‎مصطفی دشتی، ‎علی دهباشی، ‎ساناز سیداصفهانی، ‎بهرام شیردل، ‎کامبیز صبری، ‎منیر فرمانفرمائیان، ‎ناصر فرهودی، ‎محسن فولادپور، ‎حسین ماهر، ‎پریدخت مشکزاد، ‎مرتضی ممیز و ‎سروش میلانی‌زاده تا 28 فروردین در گالری ثالث برپاست. این گالری در خیابان کریم‌خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ١٤٨ قرار دارد.
کافه گالری تماشاخانه ایرانشهر: نمایشگاه نقاشی و چیدمان هانی نجم تا 15 فروردین به نشانی خیابان ایرانشهر، پارک هنرمندان، تماشاخانه ‌ایرانشهر برپاست.
آس : نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس "500، 600، 700" تا 16 فروردین 98 در گالری آس به نشانی شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک 1831 میزبان هنردوستان است.
اعتماد نگارستان : نمایشگاه آثار حجمی کوروش آریش با عنوان "عریانی" از 7 تا 20 فروردین ماه در گالری اعتماد نگارستان به نشانی، میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان میزبان علاقمندان است.
ایرانشهر: نمایشگاه نقاشی فرید جهانگیر از 7 تا 20 فروردین در گالری ایرانشهر برپاست. این گالری در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی، خیابان سپند، پلاک 69 قرار دارد.
سرزمین هنر: نمایشگاه گروهی "کادو آرت" تا 16 فروردین‌ماه در گالری سرزمین هنر به نشانی اوین، ابتدای سربالایی کچویی، کوچه صفا، پلاک 4 برپاست.
موزه گالری دیدی: موزه گالری دیدی میزبان نمایشگاهی از آثار دو نسل از هنرمندان نوگرای ایران است. در این نمایشگاه که حاصل همکاری مشترک موزه گالری دیدی و گالری "دانژه" سمنان است، آثار 12 هنرمند شامل سید اسدالله شریعت پناهی، محمدعلی بنی اسدی، بهمن صحت لو، آنه محمد تاتاری، داریوش حبیب خانی، محمدهادی فدوی، مرجان حبیبیان، محسن جمالی‌نیک، هیرو شیخ الاسلامی، زهرا قیاسی، سیروان کنعانی، عادل سعدالدین در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه تا 17 فروردین 98 هر روز از ساعت ١٠ صبح تا ١١ شب به مجتمع فرهنگی- هنری دیدی، به نشانی ایزدشهر، کیلومتر ٩ جاده محمودآباد- نور مراجعه کنند.
موزه امام علی : نمایشگاه هنرهای تجسمی "چهل چراغ" در هشت گرایش خوشنویسی، نقاشی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نگارگری، عکاسی و صنایع دستی آثار سرآمدان هنری شاهد و ایثارگران در موزه هنرهای دینی امام علی برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای 5 تا 11 فروردین از ساعت 14 تا 18 و تا 31 فروردین از ساعت 9 تا 18 به موزه هنرهای دینی امام علی(ع) واقع در خیابان ولیعصر، روبروی اتوبان هاشمی رفسنجانی(نیایش ) بلوار اسفندیار، پلاک 35 مراجعه کنند.
موزه ملک: نمایشگاه "بهارستان؛ بهار در هفت منظر به روایت آثار کتابخانه و موزه ملی ملک" در کتابخانه و موزه ملی ملک برپاست. گردشگران در این نمایشگاه با منظومه‌ای از نسخه‌های خطی و آثار گوناگون تاریخی با موضوع و درون‌مایه بهار و نوروز همچون نسخه‌های خطی شاهنامه فردوسی، خمسه نظامی، تقویم‌الملوک و نوروزنامه، روزنامه‌های تاریخی همچون وقایع اتفاقیه، کارت تبریک، اسطرلاب، قطعه‌های خوش‌نویسی همچون دعای تحویل سال از خوش‌نویسان پرآوازه تاریخ ایران مانند درویش عبدالمجید طالقانی، قطعه‌های نگارگری مانند نگاره گذر سیاوش از آتش برگرفته از شاهنامه استارباد، آثار لاکی همچون جعبه و قاب‌آینه و تمبر روبه‌رو می‌شوند. این نمایشگاه تا 30 فروردین در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) از گردشگران و میهمانان نوروزی میزبانی می‌کند.
سرزمین هنر: نمایشگاه گروهی "کادو آرت" تا 16 فروردین‌ماه در گالری سرزمین هنر به نشانی اوین، ابتدای سربالایی کچویی، کوچه صفا، پلاک 4 برپاست.
برگ: نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس "باغ مدور خاطره" تا 31 اردیبهشت 98 در نگارخانه برگ به نشانی میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، شماره 12، عمارت عین الدوله برپاست.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/140147/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آهنگ «سلام عزیزم» با صدای مسیح و آرش ای پی

تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها چه زمانی مشخص می‌شود؟

این نوشیدنی خوشمزه و اقتصادی رو از دست نده

سس قارچ ویژه برای سیب زمینی سرخ شده

کمبود این ویتامین‌ها مساوی است با سردردهای مکرر

ترفندهای تمیزکاری خانگی

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک

گل اول استقلال به شمس‌آذر توسط مهرداد محمدی

گل اول نساجی از روی نقطه پنالتی توسط باقری

اعتراف پوچتینو به عادت عجیب؛ خرافاتی نیستم

آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!

حضور پر رنگ نکونام روی سکوها

تراکتور، حسرت پیروزی در 1403

عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد

بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!

رئال رونمایی می‌کند؛ قله فناوری برای چمن مخملی

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

گزارش زنده؛ استقلال 1-0 شمس‌آذر قزوین

خاطره تلخ ملیکا شریفی‌نیا از تصادفش

دلیل ازدواج نکردن امیر آقایی

موزیک ویدئوی «با تو» با صدای ماکان بند

انتخاب رشته‌ آزمون دوره دکتری از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

جنگل حرا خلیج نایبند عسلویه

نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان

شخصی که تناقص رفتاری دارد باید درمان شود

تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان

سهرابیان از لیست استقلال خط خورد

شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال

کری ستاره سیتی؛ چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم

ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت

غیبت مربی رونالدو به دلیل عمل جراحی

مسی‌ها آماده شکست فولاد در هفته بیست و چهارم

گواردیولا: سرافکنده نیستیم، فوتبال باخت دارد

مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد

ترکیب ابتدایی فولاد برای تقابل با مس رفسنجان

تراکتور در وطنی هم تنها نیست

تصاویر باورنکردنی؛ کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏

وقتی مثل عمه جونت به آشپزی علاقه نداری!

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

دف نوازی زیبا و شنیدنی در برنامه «معرکه»

آتش سوزی در پایتخت اندونزی 7 کشته برجای گذاشت

طرز تهیه دسر چوکو لاوا

با این معجون شگفت انگیز 10 سال بیشتر عمر کنید

محبت کردنشون خیلی جالبه

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد