آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (چهارم تا یازدهم اسفند) گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین
آیا شریک عاطفی تان به شما هیچ کمکی در زمینه شغلی و حرفه ای می کند؟ درست است که از او انتظار ندارید مشوق تان باشد اما این انتظار را هم ندارید که مثل یک مانع در مسیر اهداف تان قرار بگیرد. اگر رابطه تان به شکلی است که مجبور هستید برای راضی نگه داشتن شریک عاطفی تان خودتان را دائم کوچک کنید و نادیده بگیرید این وضعیت تغییر خواهد کرد. اگر محبوب همیشه کنارتان است این هفته به شما کمک می کند تا مسیر پیشرفت را پیدا کنید.

اردیبهشت
فردی در اطرافیان تان هست که شدیدا به شما علاقمند است. این شخص ممکن است در محل کارتان باشد و همانطور که انتظارش را داشتید به زودی احساسش را به شما بیان می کند. به نظر می رسد این هفته روزهای رمانتیکی را پیش رو داشته باشید.

خرداد
این هفته بین شما و شریک عاطفی تان یک بازی قدرت در جریان است. اگر کنترل امور مالی به عهده اوست برای گرفتن یک تصمیم یک جانبه شما را نیز تحت کنترل خود گرفته است. احساس می کنید بیش از حد تحت سلطه او قرار گرفته اید و از این وضعیت رضایت چندانی ندارید. بالعکس اگر هر دو به یک اندازه در امور خانه دخالت داشته باشید هر دو از یک سرمایه گذاری مشترک بهره خواهید برد و قدرت را در رابطه خود احساس خواهید کرد.

تیر
تعهدی که نسبت به شریک عاطفی تان دارید قابل تحسین است اما این هفته بیش از حد احساس می کنید که تحت فشار هستید زیرا مسئولیت های زیادی را در یک زندگی مشترک به عهده گرفته اید و از این وضعیت تا حدودی خسته شده اید. اگر او بیش از حد به شما تکیه کرده وقتش رسیده که به این وضعیت خاتمه بدهید. راه سختی را پیش رو دارید و از محبوب انتظار دارید کنترل برخی از امور را به دست بگیرد و باری را از دوش شما بردارد. شاید لازم باشد درباره این مسائل با همدیگر گفتگو کنید.

مرداد
بیش از حد به رابطه امیدوار هستید اما این هفته کمی نا امید خواهید شد. قضاوت های شما درست از آب در نمی آید زیرا بیش از حد خیال پردازی کرده اید. می خواهید شریک عاطفی تان بهترین باشد اما باید کمی هم واقع بین باشید. همه ما نقص ها و محدودیت هایی داریم پس فراموش نکنید که شریک عاطفی شما هم یک انسان است نه ابرقهرمان. پس توقعات تان را واقعی کنید.

شهریور
این هفته به علت حضور ماه کامل در طالع تان احساس می کنید باید از خودتان بیرون بیایید. در رابطه ای که هستید موضوعی آزارتان می دهد و احساس می کنید باید هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنید. این هفته باید هنر رها کردن را تمرین کنید. اگر بتوانید تمام تصوراتی که از یک زندگی عاشقانه دارید را رها کنید از زندگی لذت بیشتری خواهید برد و به این نتیجه می رسید که زندگی آنقدرها که فکر می کردید بد نیست.

مهر
موقعیت رمانتیک شما این هفته بسیار جذاب به نظر می رسد. تصمیم گرفته اید به همراه شریک عاطفی تان تغییراتی در زندگی ایجاد کنید و این کار را به روش کاملا سرگرم کننده و لذت بخش انجام خواهید داد. ممکن است یک تصمیم جدید بگیرید و یا وارد یک ماجراجویی شوید که تا به امروز فکرش را هم نمی کردید. اگر مجرد هستید منتظر یک عشق غیرمنتظره باشید. یکی از اقوام شما را با فردی آشنا می کند و تفاوت سنی زیادی با شما دارد اما مشکلی با این موضوع ندارید.

آبان
با یک تصمیم و یا یک گفتگوی جدی با شریک عاطفی تان متوجه می شوید که چه جایگاهی نزد او دارید. این یک موقعیت خوب است زیرا سیاره های ونوس، زحل و پلوتو در بخش پیام های طالع تان به هم متصل شده اند و در نتیجه این ارتباط سیارات در طالع تان ذهن تان را درگیر برنامه های طولانی مدت و مسائل جدی تر می کنید. تصمیم گرفته اید آستین ها را بالا زده و هر کاری برای ثبات رابطه خود انجام دهید.

آذر
این هفته درجه اهمیت مسائل مالی و شغلی از مسائل عاطفی برای شما بیشتر است. البته این به این معنا نیست که هیچ اتفاقی قرار نیست در زندگی عاشقانه شما بیفتد. این هفته در رابطه با یکسری مسائل خانوادگی با شریک عاطفی تان گفتگو خواهید داشت زیرا تصمیم گرفته اید زندگی آرامی را در کنار خانواده های همدیگر داشته باشید.

دی
احساس تان را به فردی که مدت ها بود به او فکر می کردید بیان می کنید. انتظار چنین کاری را از خودتان نداشتید اما نگران نباشید کمی شجاعت به خرج دهید تا به خواسته قلبی تان برسید. اگر ضعیف باشی هرگز نمی توانی به مراد دلت برسی.

بهمن
از ابراز احساس تان خجالت نکشید وقتش رسیده است که بدون هیچ نگرانی درباره نیازهای عاطفی خود با شریک عاطفی تان گفتگو کنید. باید از رابطه ای که در آن هستید رضایت داشته باشید و بدون هیچ نگرانی از آن لذت ببرید.

اسفند
نقطه عطف یا تغییری در رابطه خواهید داشت که هرگز انتظارش را نداشتید. احساس تان را به راحتی برای شریک عاطفی خود بیان می کنید. مراقب کلماتی که به زبان می آورید باشید به خصوص در روز سه شنبه. اگر با شریک عاطفی تان خوشحال هستید باید انتظارات غیرواقعی که از یک رابطه رمانتیک دارید را فراموش کنید. به یاد داشته باشید که زندگی یک سفر است و باید یاد بگیرید که از این سفر لذت ببرید.
استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/129794/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند

چرا شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

روزهای شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!

تشکر ستاره اینتر از عمو تیری

ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

سرنوشت قایدی در فصل آتی

العهد در فینال ای اف سی کاپ

علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم

ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

همه مرد های مجرد آبادی خواستگار گلاتاژ بودند!

برنامه عملیاتی برای تسریع در امر خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری طراحی شده است

نشست ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در گلستان برگزارشد

نگاهی به کیک 4 طبقه جشن تولد محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت بعد از 36 سال / چقدر قیافه آتقی شکسته شده

تصاویر تازه آیلار عباسی بازیگر کودک نقش سرور در رحیل / بیرون سریال ببینید نمی شناسید

اعلام روزهای دارای بیشترین تصادف مرگبار در طرح نوروزی 1403

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز

تفال/ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

خوشمزه‌تر از این سالاد نخوردی! حتما امتحان کن

درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

چرا پرسپولیس دربی را نبرد

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

اکبرپور: استقلال بازی سختی برابر تراکتور دارد

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

منشی دکتر زیر آبشو زد!

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد

ستاره سابق یونایتد: برمی‌گردم!

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد

ویسی به یاد 9 بازیکن خوزستانی در تیم ملی

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

چه کنم نیمار و مسی نیستم، ولی عاشق رونالدو هستم!‏

شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد!

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد