تعریف روشهای مختلف برای تسهیل پیگیری «بسته حمایتی دولت»
اجتماعي
بزرگنمايي:
آریا بانو - معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: روشهای مختلفی از سوی این سازمان برای تسهیل در پاسخگویی به بیمه شدگان و مستمری بگیران (مخاطبین تأمین اجتماعی) در خصوص بسته حمایتی دولت تعریف شده است.
به گزارش ایسنا، رحیم اردلان افزود: یکی از راههای پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول میتوانند از طریق کد دستوری #9*142* از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی #9*1420* اختصاص یافته است.
اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت میدانند و تاکنون این کمک را دریافت نکردهاند میتوانند از طریق شماره گیری کد دستوری #8*142* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #8*1420* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راههای پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانالهای ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار، در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala برای بهره برداری در دسترس است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس 1420 کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی 10001420 نیز در این خصوص فعال است.
انتهای پیام
-
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳:۳۶
-
۱۴۳ بازديد
-
-
آریا بانو
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/123386/