آریا بانو

آخرين مطالب

بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!! روانشناسي

بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بازاریابی محتوایی بهترین ابزار شما برای متمایز شدن از دیگران است
در حیطه بازاریابی، برخی اشتباهات ممکن است هزینه زیادی برایتان در پی داشته باشد و منابع مالی‌تان را هدر دهد. در ادامه اشتباهاتی که می‌تواند برای یک کسب‌وکار در سال 2018 گران تمام شود ذکر شده است.
چشم‌انداز بازاریابی امروزه نسبت به گذشته بسیار متنوع شده است و استراتژی‌های بازاریابی شامل کانال‌های مختلفی می‌شوند. برای مرتبط ماندن، باید هر چند مدت یک‌بار بررسی‌هایی را از استراتژی‌های بازاریابی خود انجام دهید.
عدم دگرگونی از شخصی‌سازی به فردگرایی
این روزها همه در مورد شخصی‌سازی صحبت می‌کنند، اما بازاریابان هنوز برای ایجاد یک تجربه معنادار برای مشتریان در جدال هستند. سوال این نیست که آیا شما پیام خود را شخصی‌سازی می‌کنید یا نه. در عوض، سوالات زیر را از خود بپرسید:
آیا شما هنوز با ذکر کردن نام مشتریانتان، شخصی‌سازی را انجام می‌دهید؟
آیا شما از بینش‌های فردی استفاده می‌کنید؟
عدم تبعیت از قانون 20/80
بدون شک در مورد قانون 20/80 شنیده‌اید. این قانون که با نام اصل پارتو نیز شناخته می‌شود می‌گوید که 80 درصد تاثیر از 20 درصد عوامل ناشی می‌شود. اما آیا شما از این قانون در بازاریابی خود استفاده می‌کنید؟
چه تمرکز شما روی بازاریابی محتوایی باشد یا شبکه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، 80 درصد از تلاش‌های شما باید روی ارائه ارزش به مشتریان متمرکز شود و 20 درصد از تلاش‌های خود را به فعالیت‌های ترویجی اختصاص دهید. این کار باعث تعامل مشتریان شود و یک رابطه بلندمدت را بسازد.
نادیده گرفتن بازاریابی حفظ
بازاریابی حفظ باید ستون فقرا استراتژی بازاریابی شما باشد. چرا؟ به دو دلیل: فروش به کسی که با او ارتباط برقرار کرده‌اید آسان‌تر است و فروش به مشتریان فعلی سود بیشتری برایتان دارد.
قانع نشدید؟ این آمارها را ببینید:
سود فروش به مشتریان فعلی چیزی بین 60 تا 70 درصد است. اما سود فروش به مشتریان احتمالی بالقوه فقط بین 5 تا 20 درصد است.
هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید حدود شش تا هفت برابر حفظ مشتری فعلی است.
وقتی کسی به مشتری شما تبدیل می‌شود، مطمئن شوید که بازاریابی‌تان به او متوقف نمی‌شود. این روزها ایجاد وفاداری بسیار سخت است.

آریا بانو

چشم‌انداز بازاریابی امروزه نسبت به گذشته بسیار متنوع شده است
مستند نکردن استراتژی بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی بهترین ابزار شما برای متمایز شدن از دیگران است. این رویکرد از بازاریابی توسط حدود 94 درصد از کسب‌وکارهای کوچک، 93 درصد از کسب‌وکارهای B2B و 77 درصد از سازمان‌های B2C مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استراتژی بازاریابی محتوایی را قبل شروع به ایجاد داستان و سایر مواد برای نام تجاری خود، مستند کنید. این کار نه‌تنها تولید و توزیع محتوا را ساده می‌کند، بلکه تاثیرگذاری آن را نیز افزایش می‌دهد.
نادیده گرفتن کانال‌ها و پلتفرم‌های جدید
موفق‌ترین شرکت‌ها در دنیای کنونی آن شرکت‌هایی هستند که از کانال‌ها و پلتفرم‌های جدید استفاده می‌کنند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند. این شرکت‌ها فقط به کانال‌ها و استراتژی‌های قدیمی پایبند نمی‌مانند. بر اساس مطالعات مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد، خرده‌فروشی‌هایی که از چندین کانال استفاده کرده‌اند نسبت به کسب‌وکارهایی که از یک کانال استفاده می‌کنند، سود بیشتری به دست آورده‌اند.
دنیای دیجیتال مدام در حال تکامل است. بنابراین استفاده از کانال‌های بازاریابی نوظهور برای ارتباط با مشتری یک ضرورت است.
استفاده از ایمیل به عنوان یک ابزار تبلیغاتی
دوره‌ای در بازاریابی ایمیل وجود داشت که ایمیل صرفا برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. متخصصان مدرن می‌دانند بازاریابی ایمیلی نقش مهمی در ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد به منظور درگیر کردن، تبدیل و حفظ مشتریان دارد. نادیده گرفتن این مسئولیت‌ها می‌تواند پیامدهای جدی برای هر کسب‌وکار آنلاین داشته باشد. اگر می‌خواهید بازاریابی ایمیلی‌تان موفقیتآمیز باشد، باید یک تغییر ذهنی مهم را بپذیرید: از ایمیل به عنوان یک ابزار تعامل استفاده کنید، نه یک ابزار تبلیغاتی.
عدم صرف زمان روی پردازش پیام
این بزرگ‌ترین اشتباه بازاریابان است. آن‌ها قبل از اینکه پیام را به مخاطب ارسال کنند، زمان کافی را به پردازش پیام اختصاص نمی‌دهند.
به دقت باید به این موضوع فکر کنید که می‌خواهید مشتریان یا مشتریان بالقوه‌تان چه چیزی را باور کنند. اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگی، نوشتن ایمیل، نوشتن استاتوس فیس‌بوک یا آپدیت کردن یک محتوا هستید، هر کلمه‌ای که می‌نویسید باید پیامتان را به‌وضوح و به شیوه‌ای قانع کننده انتقال دهد. در بازاریابی، کانال فقط اهمیت ندارد و پیام نیز حائز اهمیت است.
آینده بازاریابی بسیار پیچیده خواهد بود و تنها کسانی که بتوانند تجربیات معناداری را به مشتریان ارائه دهند می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید در دنیای دیجیتال موفق شوید، باید تجربه مناسبی را به مشتری ارائه دهید.
منبع : زندگی ایده آل

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1186255/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرار شاگردان کاناوارو از شکست خانگی مقابل ناپولی

صحبت‌های ربیعی سرمربی ذوب آهن در پایان بازی با استقلال

بررسی تنش سکوهای ورزشگاه‌ها توسط آشتیانی و محمدی

صحبت‌های حامدی‌فر درباره درگیری‌اش با مهرداد رضایی

واکنش قریشی به اخراج نشدن روزبه چشمی

صحبت‌های کامیابی‌نیا بازیکن تیم ذوب آهن بعد از تقابل با استقلال

هاشمی‌نسب: چه با جام چه بی جام استقلال قهرمان است

جدایی تلخ زوج عاشق پیشه ماه عسل یعد از 15 سال / چرا احسان و سولماز طلاق گرفتند

سمیعی: پایان لیگ درباره تمام مسائل صحبت می‌کنم

کامیابی‌نیا: چشمی بابد سه بار اخراج می‌شد

گل دوم کریستال پالاس به منچستریونایتد

گل اول کریستال پالاس به منچستریونایتد

منچستریونایتد سنگین باخت و از رقابت‌های اروپایی دورتر شد

گل سوم کریستال پالاس به منچستریونایتد

گل چهارم کریستال پالاس به منچستریونایتد

صحبت‌های پزشک ورزشگاه پس از مداوای هوادار متعصب استقلال

عبداللهی: همه تیم‌ها باید با تمام وجود بازی کنند

مصلح: استقلال فقط دو تا شوت زد

واکنش نکیسا به شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال

به یاد مسعود اسکویی و صدای جادویی او که از بین ما رفت

رضایی: یک روزی جوابش را می‌دهم

درگیری حامدی‌فر و مهرداد رضایی

اوسمار: می‌دانستیم بازی سختی مقابل نساجی داریم

تارتار: موقعیت زیاد داشتیم ولی کم‌ دقت بودیم

شوت دیدنی آذرباد راهی به دروازه استقلال نداشت

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

مورایس: جوری حرف می‌زنند انگار سپاهان هر سال قهرمان بوده

کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد

خلیل‌زاده: این برد تقدیم هواداران و مالک باشگاه

نعمتی: می‌خواهیم تا قهرمانی جام حذفی پیش برویم

واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر

ربات انسان‌نمای تسلا در نقش کارگر کارخانه

داستانک/ پدر پیر

صداقت: نیمه اول آن شجاعت و کیفیت را نداشتیم

پورموسوی: امروز شجاعانه بازی کردیم

حجازی: بی‌انصافی بود اگر نمی‌بردیم

عباسی: می‌توانستیم امروز برنده بازی باشیم اما نشد

اعتراض هوادار فولاد به عبداله ویسی در مورد وضعیت فولاد

نادری: خوشحالم توانستیم برنده بازی باشیم

تقدیر سپاهان از پرشورهای کم تعداد

واکنش رضا میرزایی بعد از سوت پایان بازی

اسماعیلی‌فر: امیدوارم نساجی در لیگ بماند

صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال

تو فقط سر عقد بیا امضا کن برو!!

مسابقه جالب تشخیص چهره‌ی بهرام رادان با امیر کاظمی

پدری که یک سال هر شب به مزار دختر خود سر میزند

تصنیف «قصه گیسو» با اجرای قدیمی از حسام الدین سراج

قتل دردناک زن مطلقه به دست پدرش

به‌به عجب چاییِ، همش تبرکِ!

گوناگون/ چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟