آریا بانو

آخرين مطالب

در مورد کودکان کریستالی چه میدانید؟ خانواده

در مورد کودکان کریستالی چه میدانید؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - معنی کودکان کریستالی:
کودکان کریستالی موجوداتی ظریف و زیبا هستند که توانایی خاصی دارند. بیشتر مردم این ویژگی ها را جادو فرض می کنند. این کودکان به طرز ویژه ای به انرژی کم ارتعاش حساس هستند.

آریا بانو

وقتی می گوییم رنگ و کریستال منظور لقب نیست بلکه کودکانی است که با سطح هوش و توانایی های فوق العاده می توانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند. با این حال بهتر است درباره کودکان کریستالی بیشتر بدانیم. کودک کریستالی نیز عضوی از این نسل هستند که مانند هر کودک دیگری وظیفه دارند با عشق، آرامش و تعادل بر این دنیا تاثیر بگذارد. اکنون برای شما توضیح می دهیم چگونه کودک کریستالی را بهتر بشناسید چرا که ممکن است شما نیز یک کودک کریستالی را در تمام عمر نگهداری کرده باشید.

آریا بانو

شناخت "کودکان کریستالی" و کودکان رنگی هزاره سوم
مردم، پایه اصلی تغییرات در جهان را کودکان می دانند. در این باره یک نظریه وجود دارد که می گوید هر چه نسل بشر بیشتر ادامه داشته باشد، تغییرات ژنتیکی نیز بیشتر بر آن تاثیر گذاشته و آن ها را بهبود می دهد. شایان ذکر است که بیشتر پیروان این نظریه روحانیون و افراد معنوی هستند.
این نظریه کودکان را در الگوهای روان شناسی و رفتارهای غیر عادی مختلف با معیار های مشخص دسته بندی می کند. بیشتر مردم معتقدند که اولین نسل از کودکان غیر عادی در دهه 50 یا 60 خود را نشان دادند اما تلاش آن ها برای پیشرفت جهان زیاد موفقیت آمیز نبود. کودکان متولد شده بین دهه 70 تا 90 را کودکان رنگی می نامند. این نسل کودکانی سخت و محکم شناخته شده اند که نابودکننده سیستم هستند. وظیفه آن ها مقابله با نگرش هایی ست که آمیخته با دوست داشتن نیستند.
همه این ها در حالی است که کودکان کریستالی به دنبال ارزش های انسانی و صداقت هستند. امروزه بسیاری از مردم درباره کودکانی با ماهیت مختلف صحبت می کنند، ماهیتی که به کودکان کریستالی بسیار شبیه است. اولین کسی که توانست این نسل را به خوبی بشانسد، استیو روتر درسال 1999 بود. او در سال 2002 در فصل اول کتابش رسما در این باره صحبت کرد و تمام اکتشافات خود را توضیح داد و آن را یک کتاب راهنما برای تکامل بشر نامید. از آن به بعد بسیاری از اندیشمندان و مردم به دنبال تعریف درست صفات و مشخصه های کودکان کریستالی تحقیقات بسیاری انجام دادند.

آریا بانو

کودکان کریستالی چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟
کودکان کریستالی در واقع به دنبال صلح هستند و موجودات صلح آمیزی شناخته می شوند. آن ها به دنبال درک مستقیم و درک غیر معقول هستند و این درحالی است که کودکان رنگی سعی دارند از طریق تغییرات متمرکز، بشر را برای خوب بودن پیش برند. کودکان کریستالی به جای انجام این کار به فکر التیام بخشیدن هستند. کودکان کریستالی موجوداتی زیبا و خوشبو هستند که چشمان آن ها بیانگر بسیاری چیز هاست. آن ها ویژگی های به خصوصی دارند که بسیاری از مردم آن را جادو عنوان کرده اند. یکی حساس بودن به انرژی های کم ارتعاش و دیگری توانایی قوی و عزم راسخ در انجام امور است.
معنی کودکان کریستالی چیست؟
رنگ یا کریستال همانگونه که گفتیم لقب یا عنوان خاصی نیست بلکه به سطوح مختلف آگاهی اشاره دارد. این نسل جوانان نیازمندی خاصی به ارتعاشات کریستالی دارند؛ انرژی که در بیشتر موجودات زنده به ارتعاش در می آید. حرکت از یک سطح آگاهی به دیگری باعث تغییر لغزش شخص می شود. فرکانس ارتعاشات بلوری یک چیز بسیار ویژه است که یکی از خالص ترین روش های ماده را از خود آشکار می کند. در واقع انرژی کریستال یک بالنس دقیق بین دوگانگی است. مانند مردانه و زنانه، احساس و تفکر. این همان انرژی است که در تمام کودکان کریستالی ارتعاش می یابد.
کودکان کریستالی چه شکلی هستند؟
کودکان کریستالی بسیار مهربان، با آرامش و همچنین دوست داشتنی هستند. در کتاب کودکان کریستالی و رنگی، آنقدر از این کودکان تعریف شده است که والدین، آن ها را فرشتگان کوچک خطاب کرده اند. تمام این ها به دلیل علاقه به ایجاد صلح توسط آن هاست و در رفتار آن ها تعادل و نداشتن اخلاق خاص به چشم می خورد. آن ها حتی قبل از راه رفتن و یادگیری سخن گفتن، می بوسند و بغل می کنند چرا که در ذات آن هاست. آن ها افرادی بسیار محتاط هستند و این امر به معنی خجالتی بودن کودک نیست بلکه بیشتر دوست دارند به جای جلب توجه و شناخته شدن، مخفی باقی بمانند. آن ها تمایلی به ایستادگی ندارند.
در طب سنتی کودکان کریستالی را دارای اختلالات تکمیلی می دانند. از جمله اختلال بیش فعالی، کمبود توجه، سندرم اسپرگر یا اختلال طیفی اوتیستیک. با این حال این موارد هیچگونه تاثیری در رفتار آن ها ندار. آن ها همواره هدف زندگی شان را ثابت پنداشته و با اراده راسخ ادامه می دهند.
ویژگی های کودکان کریستالی:
استیو راثر در تعیین ویژگی های این کودکان تلاش بسیاری کرده است و تا حدودی نیز موفق شده تا آن ها را به دیگران بشناساند. مانند نمونه: بیشتر کودکان کریستالی دارای توانایی های جنبشی و حساسیت های ارتعاشی خصوصا با زمین هستند. آن ها در مواردی نیز احساس همدلی می کنند. از دیگر ویژگی هایشان می توان حساس بودن به ترس و واکنش نشان دادن در این خصوص، اشاره کرد.

آریا بانو

ایندیگو
داستان کودکان ایندیگو بسیار مفصل است به همین دلیل ما سعی می کنیم به طور خلاصه بخش هایی از ان را بیان کنیم. داستان از آنجا شروع شد که خانمی به اسم نانسی می توانست اشکال هندسی را مزه کند و رنگ ها بو کند. به همین دلیل این اختلال به سانتیسیا معروف شد. یعنی حواس های فرد با هم ادغام شده و از حالت طبیعی خارج می شود.
نانسی در این بین می توانست رنگ های مختلفی را در اطراف بدن افراد مشاهده کند و کم کم بفهمد که دیدن این رنگ ها تصادفی نبوده و به گونه ای با شخصیت و انرژی آن ها ارتباط دارد. او تحقیقات خود را در این رابطه ادامه داد و رابطه بین هر رنگ با افکار، میزان اگاهی، رفتار و واکنش های فرد را مورد بررسی قرار داد. او توانست دست کم یازده رنگ را ببیند، بررسی کند و شخصیت های هر فرد را از طریق آن تحلیل کند.
او از این طریق و برگزاری دوره های آموزشی به افراد یاد داد چگونه شخصیت ها را بشناسد و به تعادل برسد. او در اواخر دهه 60 توانست رنگ های جدیدی را در اطراف بدن نوزادان ببیند. او این امر را ایندیگو خواند و عنوان کرد این نسل از انسان ها تغییرات اساسی در سطح اگاهی بشر به وجود می آورند. این رنگ جدید اصلا به معنی سطح برتری آگاهی و مغزی نبود.
نتیجه گیری:
البته که هیچ نظریه و شواهد علمی در این رابطه وجود ندارد. در حقیقت به هر کودکی در بازه مکانی و زمانی خاص، می توان عنوان کودکان کریستالی را نسبت داد و این عنوان برای هیچکس تا ابد نمی ماند. باید به یاد داشته باشیم که هر کودک دارای توانایی های خاص و منحصر به فردی است که نمی تواند در دیگری مشترک باشد به همین دلیل نمی توان هر چیزی را به نوعی عنوان تلقی کرد و به کودکان نسبت داد. در حقیقت کودکان کریستالی یا رنگی تعریف و توصیفی از ویژگی های انرژی است. هدف از این طبقه بندی این است که این ویژگی ها را به خوبی بشناسید و پیام و مفهوم آن را درک کنید.
گردآوری: بخش کودکان بیتوته

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1185475/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تصاویری فوق‌العاده زیبا از سحابی reflection با فاصله‌ی هزار سالِ نوری

مرغ خوشخوان را بشارت باد کاندر راه عشق

ماجرای محافظت محمد طالقانی از امام خمینی (ره) در پاریس

جنجال محمد طالقانی در جام آریامهر!

پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند؛ بچه لوس و ننر!

کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

10 حرکت برتر بسکتبال حرفه‌ای NBA در شب گذشته

مدال قهرمانی اروپا بر گردن اولادقباد

تبعات باخت؛ مدافعان تاتنهام درگیر شدند!

خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید

دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟

جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید

آمار کیف زن باباش رو هم داره

اجرای محلی از موسیقی سبک خراسانی در تالار وحدت

ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسرهای بعدش!

ادعای زنی که شوهرش را کشت: داشت خفه‌ام می‌کرد، با چاقو زدم

معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله

سوزن را یک ثانیه‌ای نخ کنید!

فامیل امام صادق(علیه‌السلام) بودن کارساز نیست!

4گوشه دنیا/ کشف نیمه گم‌شده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر

دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها

5 صبحانه کم کالری برای لاغری

این مواد غذایی را حذف یا محدود کنید تا سالم بمانید

این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند

بی‌تحرکی چه بلایی سر پاها می‌آورد؟

محمدحسین لطیفی: تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم

ترفندهای طلایی برای تمیز کردن سرخ کن بدون روغن

7 شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

رازگشایی از نمادهای 2700 ساله ایران باستان

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

پیروزی لیورپول مقابل تاتنهامی که باز دیر موتورش روشن شد

تساوی بدون گل شمس‌ آذر و گل‌گهر

چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان

چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است

توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو

لورکوزن شکست‌ ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا

ابهامات حکم جنجالی عبدالله ویسی

فینال فینالیست ها تقدیم به تمام هواداراى استقلال و پرسپولیس

پنج فیلم هندی که دیدنشان را نباید از دست بدهید

ویدئو تامل برانگیز عموپورنگ

پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»

دورهمی اساتید موسیقی؛ شهریار، شجریان، سایه و لطفی

حادثه برای یک هواپیما در فرودگاه قزاقستان

4گوشه دنیا/ کشف یک کیسه مار در فرودگاه میامی آمریکا

چرا کم استغفار می کنیم؟

این جانور یک کیلوگرمی، جد گاو و گوزن است

عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر

گل اول تاتنهام به لیورپول؛ لیورپول 4 _ 1 تاتنهام.

گل دوم تاتنهام به لیورپول توسط سون؛ لیورپول 4 _ 2 تاتنهام.