آریا بانو

آخرين مطالب

داستان بازی ویچر 3 (Witcher 3 ) و مقایسه با نسخه‌های قبل اجتماعي

داستان بازی ویچر 3 (Witcher 3 ) و مقایسه با نسخه‌های قبل
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بررسی گیم پلی و داستان بازی ویچر 3 و خصوصیات و ویژگی های که این نسخه از بازی دارد به مراه معرفی کارکتر ها و راهنمای خرید اکانت قانونی بازی .

بی‌شک اغلب بازیکنان یا سری ویچر را تجربه کرده‌اند یا بارها نام این سری به گوششان رسیده است.
سری بازی‌ای که نخستین نسخه‌اش در سال 2007 عرضه شد و کم کم پیشرفت کرد و در نهایت نسخه سومش در سال 2015 به یکی از شاهکارهای صنعت بازی تبدیل گردید.
در ادامه به بررسی داستان ویچر 3 خواهیم پرداخت و شما میتوانید اکانت قانونی بازی ویچر 3 را از سایت معتبر ایکس گیمز تهیه نمایید.
معرفی داستان بازی

آریا بانو


داستان بازی ویچر 3 با ملاقات گرالت با ینفر و اطلاع از درخواست ملاقات امپراتور با او آغاز می‌شود. امپراطور امهیر از گرالت می‌خواهد تا دخترخوانده‌اش Ciri را که خون Elder Blood در رگ‌هایش جاری است و از قدرت جادویی بالایی بهره می‌برد، پیدا کرده و به پیش او بازگرداند.
بدین ترتیب، ماموریت گرالت برای پیدا کردن Ciri که حکم دخترخوانده گرالت را هم دارد، آغاز می‌گردد. برای پیدا کردن Ciri، گرالت به مکان‌های مختلفی سر می‌زند تا از او ردی بیابد و در این میان، هر جایی که وی می‌رود نشانه‌های حملات گروه مخوف Wild Hunt نیز آرام‌آرام ظاهر می‌گردد.
بنابراین، کم کم داستان بازی از شکل شخصی خارج می‌شود و وارد فاز شناسایی خطر اصلی گروه Wild Hunt می‌شود تا مشخص شود هدف این گروه دقیقاً چیست.
این بازی در یک اقلیم و دنیای فانتزی جریان دارد که توسط جهان‌های موازی محصور شده است. انسان‌ها، الف‌ها، دورف‌ها، هیولاها و سایر موجودات در این اقلیم وجود دارند، با این حال غیر-انسان‌ها به دلیل برخورداری از برخی تفاوت‌ها اغلب مورد آزار قرار می‌گیرند. این اقلیم درگیر جنگی میان امپراتوری نیلفگارد و ردینیا است؛ رهبر امپراتوری نیلفگارد، امییر وار امریس نام دارد، شخصیتی که به قلمروهای شمالی حمله کرده، و ردینیا نیز توسط رادووید پنجم حکمرانی می‌شود.
شخصیت اصلی داستان، گرالت ریویا، یک شکارچی هیولا است که از دوران کودکی نحوه‌ی مبارزه کردن، کیمیاگری، ردیابی و استفاده از جادو را تعلیم دیده است و به واسطه‌ی موتاژن‌ها از قدرت، سرعت و مقاومت بالایی بهره‌مند است. افراد دیگری که حامی او هستند را می‌توان شامل معشوقه‌ او ینیفر ونگربرگ جادوگری قدرتمند، معشوقه‌ سابق او تریس مریگولد، دوست او دندلاین، یک جنگجوی دورف به نام زولتان چیوی، و استاد گرالت یعنی وسمیر دانست.
این بازی در ژانر اکشن توسط توسعه دهنده لهستانی سی دی پراجکت توسعه یافته و برای اولین بار در سال 2015 منتشر گردید. بازی‌ها این مجموعه اقتباسی از رمان های خیال پردازی ویچر به نویسندگی آندژی یا کوفسکی هستند.
معرفی شخصیت‌ها و کاراکترهای اصلی بازی
در این بخش به معرفی کاراکترهای اصلی بازی ویچر 3 می‌پردازیم.
گرالت از ریویا
گرالت از ریویا، پروتاگونیست اصلی سری بازی‌های «ویچر» است. وی شمشیرزنی ماهر و یکی از تواناترین ویچرهای حاضر در جهان بازی به شمار می‌آید. هدف اصلی گرالت در این بازی یافتن سیری دخترخوانده اش است که ذاتا با توانایی‌های جادویی متولد شده است.
تیریس مری گلد
تیریس مِری‌گُلد از ماری‌بُر، جادوگری افسانه‌ای و شخصیتی مهم در دنیای ویچر، که یکی از بزرگ‌ترین دوستان یِنیفر بود و در بخشی از زندگی گرالت از ریویا، معشوقه‌ی او بود. تیریس، برای سیری یعنی دخترخوانده‌ گرالت، نقش خواهر بزرگ‌تر را داشت. چون در دوران کودکیِ سیری، تیریس از او در کائِر مورهِن نگه‌داری کرد و کسی بود که با اشاره به تفاوت جنسیتی این دختر با سایر ویچرها، باعث شد ساکنان قلعه از انجام آزمایش‌ها سموم مختلف روی بدن او، گذشت کنند.
ینیفر
ینیفر زنی قدرتمند و زیبا و جادوگری با توانایی‌های دیوانه‌وار بود که در شهر وِنگِربِرگ (پایتخت اِیدِرین، یکی از قلمروهای پادشاهی جهان ویچر) زندگی می‌کرد. او به‌عنوان کم سن و سال‌ترین عضو «انجمن برادری جادوگران» و «محفل جادوگران» که مدت‌ها برای به عضویت درآوردن او تلاش کرد نیز شناخته می‌شود. او عشق حقیقی زندگی گِرالت (حداقل برای زمانی طولانی) و یکی از مشاوران سابق پادشاه دِماوِند (حاکم اِیدِرین) بود و در زندگی این سیری، بدون شک حکم مادر نداشته‌ی او را داشت.
سیریلا فیونا اِلِن ریانون
یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهایی است که در دنیای ویچر، می‌توان یافت. شاهزاده‌ی قلمروی پادشاهی سینترا و دختر ملکه پاوِتا و شاه اِمیر وار اِمِرِیس، که بر طبق پیش‌گویی‌ها، قدرت‌های عجیبی داشت.

آریا بانو


بررسی و مقایسه نسخه‌های دیگر ویچر با نسخه ویچر 3
بازگشت به سری اول بازی برای هر گیمری بسیار سخت است. با این که نسخه بهبودیافته‌ای هم از نسخه اول ساخته شده و وجود دارد اما گرافیک این بازی نسبت به دو نسخه بعدی بسیار ضعیف‌تر ظاهر شد. همچنین طراحی گرالت، به خصوص چهره‌اش بسیار با نسخه‌های دیگر بازی تفاوت دارد. نسخه بهبود یافته کمک کرد تا بازی نسبت به نسخه اصلی گرافیک بهتری داشته باشد اما در واقع این نسخه دوم بود که گرافیک و استایل طراحی مختص به سری را پایه‌گذاری نمود.
نسخه دوم و نسخه سوم بازی ویچر را بیشتر می‌توان با یکدیگر مقایسه کرد
دیزاین و طراحی کاراکترهای اصلی مانند گرالت و تریس در نسخه دوم به یک ثبات و طراحی شاخصی رسید و هنوز هم با گذشت 10 سال از عرضه نسخه دوم، این دو کاراکتر و حتی باقی کاراکترها زیبا هستند.
در نهایت بازی نسبت به نسخه اول دوباره طراحی شد و فیزیک، انیمیشن‌ها و تکسچرهای موجود در بازی نسبت به نسخه اول تفاوتی به مانند تفاوت زمین تا آسمان پیدا کردند. اما در نسخه سوم بازی همه چیز فرق دارد و زیباترین تجربه‌های بصری هر گیمری را پدید آورده و اجازه می‌دهد تا در دنیای بازی گشت و گذار کنید و آزادی بیشتری داشته باشید.
ویژگی های جالب بازی ویچر 3
نقش‌آفرینی بازی ویچر 3 با نمای دوربین سوم‌شخص است. بازیکن در نقش گرالت از ریویا یک شکارچی هیولا بوده که در ازای پول کار می‌کند. تعداد زیادی از هیولاهای گوناگون در این بازی وجود دارند. هنگام درست کردن این هیولاها، اساطیر و افسانه‌های کشورهای گوناگون، فولکلور اروپای شرقی و باطن‌گرایی به کار برده شده است.
افزون بر دویدن و جنگیدن با استفاده از اسلحه‌ها و طلسم‌ها، گرالت، برای نخستین بار در فرنچایز، می‌تواند سوارکاری کند، بپرد، از موانع عبور کند، از لبه‌ها و برآمدگی‌ها بالا برود، شنا کند و به سادگی از شیب‌ها به پایین سر بخورد.
ابزارهای جنگی در این بازی شامل بمب‌ها با تأثیرات گوناگون، یک کمان زنبورکی و همچنین دو شمشیر است. یکی از شمشیرها از فولاد ساخته شده و برای جنگیدن با انسان‌ها و جانوران و دیگری از نقره و برای جنگیدن با هیولاها خواهد بود. هنگام مبارزه، گرالت می‌تواند بین حملهٔ سریع اما با آسیب کمتر و حملهٔ کند با آسیب بیشتر را انتخاب نماید. وی همچنین می‌تواند از حملات دشمنان طفره برود یا ضربات تلافی‌جویانه را به آنان بازگرداند.
اسلحه‌ها و تجهیزات این بازی در اثر استفاده فرسوده می‌شوند، بنابراین باید مرتباً مورد تعمیر قرار گیرند.

آریا بانو


ویژگی‌های مهم بازی
افزون بر حملات فیزیکی، گرالت دارای پنج نشانه جادویی به نام‌های آرد،‌ اکسی،‌ ایگنی،‌ یردن‌ و کوئن‌ است. آرد گرالت را قادر به ایجاد یک انفجار از راه دور خواهد کرد، اکسی دشمنان را گیج می‌کند، ایگنی یک انفجار آتشین را ایجاد می‌نماید، یردن یک تله دور گرالت بوجود می‌آورد که از سرعت دشمنان می‌کاهد و کوئن گرالت را به یک سپر جادویی مجهز می‌سازد که آسیب حمله را به خود جذب خواهد کرد.
در هنگام به کار بردن این نشانه‌های جادویی، از نیروی حیاتی گرالت که در کنار نشانگر سلامت قرار دارد کاسته خواهد شد.
نکته اصلی بازی ویچر 3، ارائه حجم عظیمی از مأموریت‌های فرعی متنوع و گوناگون در کنار داستان اصلی است. مأموریت‌های فرعی بازی مذکور بسیار گسترده بوده و از مأموریت‌های ساده شکار هیولا آغاز می‌شود و به تدریج به مأموریت‌هایی می‌رسند که بعضاً روی داستان اصلی هم اثر می‌گذارند و حتی به اندازه یک بازی کامل از محتوای داستانی برخوردارند.
بخشی دیگری که ویچر 3 در آن با قدرت بسیار زیاد ظاهر شده گیم پلی آن است. بازی به طور کلی یک عنوان جهان باز است که متشکل از چندین محیط جدا از هم است و هر یک از این محیط‌ها، مساحتی بسیار وسیع را برای ماجراجویی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.
راهنمای تهیه بازی ویچر 3
برای تهیه بازی ویچر 3 و اکانت ظرفیتی این بازی می‌توانید به فروشگاه‌ معتبر xgamesstore عرضه کننده این بازی از طریق آدرس زیر مراجعه فرمایید.
https://xgamesstore.org/

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1178250/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی

لشگری: بی حرمتی به بانوان پرسپولیس را نمی‌بخشیم

آقاپور: بازی با تیم‌های بزرگ اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد

واکنش تند لشگری به حرمت شکنی به بانوان پرسپولیس

سعیدی: پرسپولیسی‌ها هواداران سپاهان را تحریک کردند

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود

نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند

این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!

مربی اشتوتگارت؛ آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم

مرادی: مجوز استفاده از VAR را هنوز نگرفتیم

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد

جام جهانی از داوری ایران گرفته شد

ماجرای گم شدن نوجوان 16 ساله در کوه‌های قمصر

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد

رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد

عاشقی به سبک نوید محمدزاده

محبوبیت زیاد نعیمه نظام دوست

فیلم زندگی داوینچی با بازی دی‌کاپریو ساخته می‌شود

ادعای جنجالی و روایت عاشقانه جوان میوه فروش در صداتو / رونمایی از خواننده آهنگ «تنهاترین عاشق» بعد از 16 سال

قطعهٔ «داستان عشق» به روایت استاد کیوان ساکت

مداحی «سلام علی جعفر ابن محمد» با نوای میثم مطیعی

نظر خاص امام صادق (ع) درباره ولایت امیرالمومنین علی (ع)

مهم‌ترین دلایل بروز لکه‌های پوستی

نکونام ذوق‌زده از روز زیبا؛ تشکر می‌کنم

نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!

ابراهیم شفیعی از دوبله شخصیت پاتریک تا محبوبیت در آیتم‌های طنز

آهنگ احساسی «شمال» با صدای امین رستمی

سیل در برزیل جان 37 نفر را گرفت

خلاقیت هنرمندانه با شیشه

اسموتی توت فرنگی یک نوشیدنی خوشمزه و جذاب

چرا صبح‌ها دهانتان تلخ می‌شود؟

این وسیله ضروری رو ساده درست کن

مهارت و ویژگی هایی که فرزند شما برای موفق بودن نیاز دارد

نگاه نزدیک کاوشگرِ استقامت به صخره ای در مریخ

داده‌های 22 ساله‌ی رصدخانه‌ی پرتو ایکسِ «چاندرا»از سحابی crab

شعری زیبا از عطار نیشابوری

امیدهای ژاپن قهرمان آسیا شدند

پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا

شوک به خیرونا؛ احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد

قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات

بابای دوستمه اینقدر ازش تعریف نکن زشته!

چهره ها/ وقتی از گذر عمر راه فراری نیست!

پردیس پورعابدینی: در سکانس ملاقات شـرعی «گناه فرشته» از شدت خجالت دست هایم عرق کرد

شرایط سخت فیلمبرداری «نون خ 5» از زبان ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین / سعید آقاخانی به شدت آسیب دید

عکس دیده نشده از چهره خسته علی انصاریان در کنار حسین سلیمانی