آریا بانو

آخرين مطالب

پوریا پورسرخ: چرا همیشه به ایفاگر نقش معتاد جایزه می‌دهند!؟ فرهنگی هنری

پوریا پورسرخ: چرا همیشه به ایفاگر نقش معتاد جایزه می‌دهند!؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - صبا / پوریا پورسرخ که به‌تازگی قصد تولید یک برنامه ورزشی در شبکه نمایش خانگی را دارد، درباره رویکرد خود در تولید این برنامه و دیدگاه‌هایش درباره ترویج ورزش در نسل جوان و مبارزه با دخانیات صحبت کرد.
پوریا پورسرخ از تولید یک برنامه در شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت: دلیل اصلی اینکه برای اولین تهیه‌کنندگی برنامه خود، رویکرد ورزشی را انتخاب کردم، بیان این نکته است که برای سالم ماندن در جامعه باید از همه فرصت‌هایی که وجود دارد، بهره برد. تا حرف ورزش را می‌زنیم همگی ناخواسته به سمت فوتبال می‌رویم؛ با احترام فراوان به این ورزش و باتوجه به اینکه همه می‌دانند خودم بسیار فوتبالی هستم اما دوست داشتم در این برنامه به ورزش‌ دیگری بپردازیم و از مزایا و جذابیت‌های آن بگوییم.
او با تاکید ادامه داد: بسیاری کشورها به‌درستی برای نمایش برخی از محتواها و مصرف دخانیات و … موضوع رده‌بندی سنی تماشاگران را در نظر می‌گیرند تا نسل جوان از طریق کارهای نمایشی به سمت اعتیاد کشیده نشوند و از آن سو روی ترویج ورزش در جامعه تاکید می‌شود. البته در کشور ما هم اخیرا توجه‌ها به این موضوع بیشتر شده است. فکر می‌کنم خیلی خوب است که در این موضوعِ به‌خصوص سخت‌گیری وجود داشته باشد چراکه مخاطبان کم سن و سال‌تر از این محتواها الگو و تاثیر می‌گیرند.
پورسرخ درخصوص حضورش در جلسه صدور مجوز تولید ساترا بیان کرد: با بسیاری از بزرگان حاضر در جلسه ساترا قبلا در فضاهای مختلف کار کرده‌ام؛ مدیران حاضر در جلسات صدور مجوز تولید و انتشار ساترا جزو مدیران دوره‌های درخشان سازمان صدا و سیما هستند. بنابراین حضور آنها در ساترا بسیار مثمرثمر است. اگر قصد داشتم همین برنامه را بسازم و اگر نیازی به مجوز ساترا هم نداشتم باز هم نکاتی را که در جلسه با مدیران ساترا مطرح شد، در برنامه‌ام می‌گنجاندم.
بازیگر «روز سوم»، «عیار14» و «رستاخیز» درباره دغدغه ضد دخانیات خود اظهار داشت: بدون تعارف باید بگویم قضیه نمایش استعمال دخانیات توسط بازیگران در شبکه نمایش خانگی و فیلم‌های سینمایی همیشه وجود داشته و یک جاهایی از کنترل هم خارج شده است؛ به نظر من این ماجرا مختص به چند سال اخیر هم نیست بلکه معتقدم حتی قبل از شکل‌گیری شبکه نمایش خانگی، شاهد این مسئله بوده‌ایم.
بازیگر سریال‌های «کیمیا» و «وفا» ادامه داد: اگر دقت کرده باشید در نسل ما، غالبا بازیگرانی در جشنواره‌ها جایزه گرفته‌اند که نقش معتاد را ایفا کرده بودند و از این منظر عرض می‌کنم نمایش بیش از حد سیگار مختص سریال‌هاى این روزهاى نمایش خانگى نیست… ؛ در اکثر بازی‌هاى تحسین شده جشنواره همواره نقش معتاد بیشتر دیده می‌شد. بى‌شک و قطعا ایفای چنین نقش‌هایی سختی‌های بسیاری دارند و مهارت بازیگرى دوستان هم در این دیده شدن بی‌تاثیر نبوده است اما به‌هرحال این اتفاق را در تمام این سال‌ها دیده‌ایم. طبیعتا همه ما دوست داریم جامعه در سالم‌ترین حالت ممکن باشد؛ یکی از نکات اصلی زندگی هنرى من این است که همیشه گفته‌ام در هیچ موقعیتی، جلوی دوربین و حتی برای ایفای نقش، سیگار را در دست هم نمی‌گیرم؛ خودم هم قبول دارم به‌لحاظ بازیگرى شاید این یک ضعف به شمار بیاید و حتى پیش آمده سر این قضیه با کارگردان و تهیه‌کننده، کار به کشمکش هم کشیده شده است اما هرگز این کار را دوست نداشتم و بابت آن هیچ‌گاه از عهدى که با خودم بستم کوتاه نمی‌آیم؛ برای این کار همیشه حالم با خودم خوب است؛ انتظار تشویق و تحسین هم از کسی ندارم.

او خاطرنشان کرد: این قضیه منحصر به شخص من نیست و در این سال‌ها بسیارى از همکاران درحال ساختن کاراکتری از خود هستند که منطبق با رویه معقول اجتماع باشد و البته بسیاری از دوستان و همکارانم نیز این کار را می‌کنند، مانند انتشار عکس و تصویر از حضور در مکان‌های ورزشی و… ، برای اینکه نشان دهیم به این سمت هم می‌توان رفت و دیده شد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1156716/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وسواس بیماری است؟

چگونه با رنجش‌ها کنار بیائیم؟

8 مزیت خیال پردازی

برای یافتن زیبایی درونی، فراتر از ظاهر را نگاه کنید

چگونه با دوستان خودخواه برخورد کنیم؟

چرا ما شاد نیستیم و چطور می توانیم شاد باشیم؟

زمان های مرده تان را اینطوری زنده کنید

مشکل عدم تمرکز و درمان آن

مناسب ترین رفتار با افراد تحقیر کننده چیست؟

آخه مردم چی می گن؟/دیگران را به قیمت فراموشی خود راضی نکنید(1)

واقعا چرا می خواهید پولدار شوید؟!

لطفا به خودتان احترام بگذارید/گامهایی برای اینکه بی خیال حرف مردم شوید(2)

مراقب این نوع از افسردگی باشید

تنهایی و ترس از تنها شدن

چه بخوریم تا خلق و خوی خوبی داشته باشیم

در 6 روز حسادت را کنار بگذارید

برای این‌که دیگران را متقاعد کنید، بخوانید!

بدقول‌ها معمولا آدم‌هایی بی‌اعتبارند

نادرستی‌های اخلاقی تندخویی و بداخلاقی

ویژگی های یک تصمیم خوب

راهکار پیشرفت تصاعدی در زندگی

آلزایمر چیست و آیا آلزایمر قابل پیشگیری است؟

افرادی که ترس از جنون دارند

با فیلم دیدن مشکلات روحی‌تان را درمان کنید!

چگونه بر رخوت ساعت 3 بعدازظهر غلبه کنیم

راز و رمز محبوبیت نزد مردم

خنده چگونه به وجود می آید و فواید خنده چیست؟

10 عادت اشتباه در اولین ملاقات

19 تغییری که همراه با ورود کودک به زندگی ایجاد می‌شود

چهار روش موثر برای احیای انگیزش درونی

بیماری های شدید جسمی با روح و روان چه می کنند؟

چرا برخی اشتباهات خود را می‌پذیرند و بقیه نه ؟

آیا من خوش بختم؟

من هیچ وقت به درد هیچ کاری نمیخورم

با ازدواج نمی توان بیماری افسردگی را درمان کرد

چه زمانی و چگونه نه بگوییم؟

چرا ما به بحران نیازمندیم؟

7 نکته ای که سحرخیزی شما را تضمین می کند !

راز جذابیت انسان های دوست داشتنی

نیمی از سال از خودم متنفرم

این اختلالات روانی با مرگ زودرس همراهند

کاهش سوءتفاهم با این روشها

خلاقیت و عوامل موثر بر خلاقیت

چطور افکار مزاحم را از ذهنتان بیرون کنید

استرس ات را بکُش

چگونه می توان در ذهن دیگران ماندگار شد؟

دستورالعمل مولانا برای تغییر فوری!

حواس پرتی و علل آن و راهکارهایی برای جلوگیری از آن

متداول‌ترین عوامل ایجاد استرس

«با کلاس» هستید؟ یا «با کلاس نما»؟