آریا بانو

آخرين مطالب

اکران فیلم‌های منتخب چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از 15 بهمن در کیش منطقه آزاد کیش

اکران فیلم‌های منتخب چهل و دومین جشنواره  فیلم فجر از 15 بهمن  در کیش
  بزرگنمايي:

آریا بانو - برنامه فیلم های منتخب چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فجر از 15تا 23 بهمن ماه در جزیره کیش اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در جزیره کیش، از 15 تا 23 بهمن هر شب در سه نوبت از ساعت 19 تا 21 و 21 تا 23 و نیز 23.30 تا 1 بامداد در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش اکران خواهند شد؛ افزود: همانند سالهای گذشته یکی از بزرگترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری، با محتوای غنی و جذاب در جزیره کیش برگزار می شود تا کیشوندان و گردشگران در جمعی خانوادگی و پر از نشاط، از تماشای تازه‌ترین تولیدات سینمای ایران لذت ببرند.
وی ادامه داد: تجربه موفق اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر با پایتخت و مراکز استانها، گامی تاثیرگذار در راستای ترغیب مخاطبان به تماشای آثار فاخر ملی و همچنین ایجاد امیدآفرینی و نشاط اجتماعی محسوب می‌شود.
"فاطمیان پور"عنوان کرد: این رویداد به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و با مشارکت مجموعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آوای کیش برگزار می شود و امیدواریم شاهد استقبال گسترده اهالی سینما و علاقمندان به آن باشیم.
وی تصریح کرد: اکران فیلم‌های این جشنواره خاطره‌ساز در جزیره زیبای کیش و استقبال گسترده علاقمندان به هنر هفتم از این رویداد ملی و بین‎المللی موجبات ارتقای نشاط اجتماعی را بین جوانان و خانواده‌ها فراهم خواهد آورد و ما نیز با علم به این موضوع مهم، به صورت جدی پیگیر محقق شدن آن بودیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: این هنر مدرن نگاهی ویژه و مردم‌شمول به اتفاقات روز دارد و هنرمند اهل سینما به خاطر بزرگ‌اندشی فکری و بهره‎گیری مستمر از لایه‌های پنهان معنایی در روزمرگی، تصویری متفاوت را از جهان در اختیار مخاطب خواهد گذاشت و جشنواره فیلم فجر نیز به عنوان رویدادی متعهد و مومن به اخلاق و انسانیت همواره می‌تواند به ارتقای هنر و فرهنگ در کشور کمک کند. 
وی در همین خصوص اضافه کرد: آیین‌نامه‌ها، اهداف و مقررات برگزاری چهل و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر از قبل تعیین شده است و ما نیز طبق آنها برنامه‌های خود را در جزیره کیش دنبال خواهیم کرد.
فاطمیان‌پور ضمن ارائه توضیحات تکمیلی ادامه داد: تجربه اکران فیلمهای فجر در جزیره کیش نشان داد که این فیلمها حتی در روزهای سخت کرونایی نیز از جذب مخاطب در جزیره غافل نبوده است و امسال نیز پیش‌بینی ما این است که شاهد حضور همه‌جانبه دوستداران سینما در سالن اکران فیلم ها در این دیار جنوبی کشور باشیم.
وی همچنین بیان کرد: هنرمندان عرصه سینما نیز بخش بسیار مهمی از جریان پایدار و ماندگار انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و این هنر هیچگاه از رسالت خویش در راستای داشتن اجتماعی هر چه آگاه‌تر غافل نبوده است.بر اساس این گزارش امکان تهیه بلیت‌های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در جزیره کیش، توسط شرکت ایران کنسرت برای علاقمندان از 12 بهمن فراهم شده است.
گفتنی است فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فجر به مدت 9 روز در کیش (از 15 تا 23 بهمن) اکران خواهند شد و در این مدت 8 روز برای اکران فیلم‌ها و یک روز ( 23 بهمن) همزمان با شب ولادت امام حسین (ع) برای اختتامیه این جشنواره در نظر گرفته شده است.این گزارش حاکیست تلاش بر این است که در اختتامیه اکران فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فجر در جزیره کیش، به پاس یک عمر تلاش‌های بی‌وقفه هنرمندان این عرصه، از یکی از چهره‌های مطرح و خاطره‌ساز سینمای ایران قدردانی شود.
لازم به ذکر است امسال پس از بازبینی اولیه، هیئت انتخاب 22 فیلم را به بخش «سودای سیمرغ» معرفی کرد که هرکدام برای دریافت یکی از سیمرغ‌ها نامزد شده است.12 عنوان از این فیلم‌ها هر کدام در دو نوبت در جزیره کیش اکران خواهند شد.
فیلم‌های "آبی روشن" به کارگردانی قاسم لطفی خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی سید محمدحسین میری با موضوعی اجتماعی، "آسمان غرب" به کارگردانی محمد عسگری و تهیه کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد با موضوع دفاع مقدس، "آغوش باز" به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علیرضا سرتیپی با موضوع اجتماعی، فیلم "نپتون" به کارگردانی محمد ابراهیم غفاریان و تهیه‌کنندگی سیاوش امین‌پور، "تابستان همان سال" به کارگردانی محمود کلاری و تهیه‌کنندگی علی اوجی با موضوع اجتماعی و فیلم "پرویزخان" به کارگردانی على ثقفى و تهیه کنندگی سازمان سینمایی اوج با موضوع اجتماعی از جمله فیلم هایی که در جزیره کیش اکران می شوند. 
همچنین "شه‌سوار"به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین نمازی با موضوع اجتماعی، فیلم "مجنون" به کارگردانی مهدی شامحمدی و تهیه‌کنندگی عباس نادران با موضوع دفاع مقدس، "آپاراتچی" به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب با موضوع اجتماعی، فیلم "نبودنت" به کارگردانی و تهیه کنندگی کاوه سجادی حسینی با موضوع اجتماعی، "معجزه پروین" به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا با موضوع اجتماعی - تاریخی و فیلم " نوروز" به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی محمدرضا نادری با موضوعی فانتزی و تاریخی؛ از دیگر فیلم هایی که در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی به نمایش درخواهند آمد.
گفتنی است که فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در جزیره کیش، هر شب در سه نوبت 19 تا 21 و 21 تا 23 و 23.30 تا 1 بامداد اکران خواهند شد که اکران آخر با هدف بهره‌مندی بازاریان و صاحبان صنوف منطقه که تا پاسی از شب در محل کار هستند، از برنامه‌‎های جشنواره فجر تعیین شده است.شایان ذکر است بابک عامل دبیر اجرایی این رویداد مهم فرهنگی و هنری را بر عهده دارد و مجموعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آوای کیشبه عنوان مجری اکران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در کیش، فیلم‌هایی با محوریت امید، اخلاق و آگاهی اجتماعی را در دستور نمایش گذاشته است تا در مسیر ارتقای فرهنگ و جذب تماشاگر گامی جدی را بردارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1136262/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گرمای گوشی و لپ تاپ باعث ناباروری می‌شود

از کنار این علائم ساده نگذرید؛ 3 نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند

اجرای آواز «دی بلال» توسط پسر بختیاری در مسابقه صداتو

وزیر کشور: گواهینامه موتورسیکلت بانوان فعلا در دستور کار نیست

قتل 3 عضو یک خانواده با اسلحه؛ ‌قاتل‌ دستگیر شد

دادستان کل کشور: اجرای طرح نور به‌زودی ابلاغ می‌شود

ویدیو پربازدید از عصبانیت شیر ماده

معبد اژدها یکی از غیر معمول ترین و زیباترین معابد تایلند

طرز تهیه کیک بورک ترکیه ای

ساندویچ تن ماهی یک شام ساده و خوشمزه

چرا سرطان را «سرطان» می‌نامند؟

طریقه مصرف لاک مغسول برای لاغری

چند ترفند ضروری و ساده در خانه داری

کشف جی پی اس در مغز انسان

این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید

1.9 میلیارد یورو دود شد؛ پروژه الخلیفی به تاریخ پیوست

صحبت های جیمی کرگر در مورد کاسمیرو

لحظات درخشان دنیس برکمپ در لیگ برتر انگلیس

میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد

به مناسبت 46 سالگی لوسیو مدافع برزیلی سابق بایرن و اینترمیلان

تیرک دشمن پاریس در لیگ قهرمانان اروپا!

بودجه کلان اوکلاهاما با هدایت تیلور؛ حقوق جادوگر فاش شد

صحبت‌های ستاره سابق تیم ملی آمریکا در مورد ظاهر عجیبش

پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!

هروی: برگزاری مراسم تجلیل باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شد

سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم

همکاری «گلشیفته فراهانی» با کارگردان برنده نخل طلا

آمادگی اکران «آبی روشن» با بازی مهران احمدی و مهران غفوریان

پشت صحنه جالب از سریال «بانوی عمارت»

امید نورافکن ستاره فوتبال از مادر جوان و محجبه اش رونمایی کرد / چه عکس زیبایی گرفتند

خلاقیت منحصر بفرد یک قناد خوش ذوق در تهیه کیک برای بانویی که خیاط بود حماسه آفرید / کیکه یا واقعیه

وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد

پرش از ارتفاع 25 هزار پایی بدون چتر نجات

نمایی عجیب از یک معماری مسکونی در هنگ کنگ

طرز تهیه پاستای رستورانی

ایده دیزاین ساده و جذاب برای سالاد

ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی

تشخیص فشارخون بالا از روی انگشتان

بهترین واکنش‌ها به‌شنیدن «چقدر زشتی»

اکثر بیماران زوال عقل قبل از مرگ ناگهان خوب می‌شوند

حسگری که مواد مخدر را 6 برابر سریع‌تر شناسایی می‌کند

کمیته استیناف درخواست پرسپولیس را رد کرد

پیام سردار برای ستاره‌های تیم ملی والیبال ایران

بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست

آخرین تمرین رئال مادرید برای تقابل سرنوشت ساز با بایرن مونیخ

10 سیو استثنایی هفته سی و پنجم سری آ 2023-2024

چگونه جام‌جهانی 94، آلکسی لالاس را به ستاره تبدیل کرد؟

امباپه: تلاش‌مان برای سربلند کردن هواداران‌ کافی نبود

ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم

اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس