آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و چهارم آذر تا یکم دی) گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین
این هفته به همه چیز از جمله زندگی عاشقانه خود امیدوار می شوید. ذهن تان به این راحتی ها نسبت به چیزی منفی نمی شود چون همیشه نیمه پر لیوان را می بینید. برای هر مشکلی بدون وقفه راه حل پیدا می کنید. محبوب از نظر مالی شما را به خوبی حمایت می کند و خبر خوبی برای او در رابطه با یک سرمایه گذاری موفق و یا ترفیع شغلی دیده می شود که شاید دوست داشته باشید این اتفاق خوب را جشن بگیرید.

اردیبهشت
به خاطر اتفاق نظری که با محبوب در رابطه با اصول اخلاقی دارید احساس آرامش می کنید. چیزی که در مورد او دوست دارید و جذابیتش را برای شما دوچندان کرده است صداقت و راستی اوست. دیگر نیاز نیست رویای یک رابطه پایدار را داشته باشید چون اکنون به آن رویا دست یافته اید.

خرداد
این هفته گفتگوهای مهمی با محبوب خواهید داشت. سیاره حاکم بر نشانه شما وارد بخش روابط طالعتان شده است و احساس حمایت را در رابطه با عشقتان فراهم کرده است. این هفته تصمیم های دو نفره را راحت تر می گیرید و حتی در تصمیم گیری های شخصی هم از محبوب به عنوان منبع دانش کمک می گیرید.

تیر
اگر مجرد هستید ممکن است این هفته با فردی آشنا شوید. این فرد از شما بزرگتر است و مسئولیت پذیری او در زندگی و در رابطه باعث شده مجذوب او شوید. موفقیت این رابطه عاشقانه کمی زمان می برد پس بهتر است صبور باشید.

مرداد
اگر مجرد هستید با فردی آشنا می شوید که با شما بسیار متفاوت است. ممکن است از یک فرهنگ و یا از یک نژاد و یا از یک مذهب دیگر باشد. شاید همین تفاوت ها باعث شده است که جذب یکدیگر شوید. اگر در رابطه هستید بیشتر از زمان دیگری نسبت به هم ابراز عشق و احساسات می کنید.

شهریور
درست است که نسبت به مسائل احساسی و عاطفی کمی جدی و سخت گیر شده اید اما با این وجود از عشق هراسی ندارید. مدتی است در این شرایط قرار گرفته اید و در چنین شرایطی بهتر است بیشتر روی درون خود کار کنید و از این وضعیت رها شوید. این هفته راحت تر درباره احساسات تان به محبوب می گویید و هیچ ترسی از بیان کردن احساسات تان ندارید.

مهر
اگر یک زندگی مشترک را شروع کرده اید اتفاقی می افتد که استحکام مالی و خانوادگی تان را تقویت می کند. این اتفاق ممکن است خرید ملک باشد و یا انجام یک کار گروهی در خانه که حس استحکام و ثابت را در رابطه بوجود می آورد. اگر با فردی در رابطه هستید تصمیم می گیرید یک زندگی مشترک را شروع کنید. این تصمیمی است که هر دو خوب درمورد آن فکر کرده اید.

آبان
همیشه دوست داشتید ارزش های خود را به دیگران نشان دهید اما این هفته نیازی به اثبات خود برای دیگران ندارید زیرا اکنون که ونوس در حال حرکت در نشانه شماست ارزش های شما برای دیگران کاملا واضح و روشن است و بیشتر از هر زمان دیگری در نگاه دیگران جذاب به نظر می رسید.

آذر
در رابطه با مسائل عاطفی ارزش های خود را دوباره ارزیابی می کنید. اگر در رابطه ای مانده اید که احساس می کنید محبوب توجهی به شما نمی کند و به شما ارزش نمی دهد پس بدون شک در چنین رابطه ای باقی خواهید ماند. به اندازه ای که او از شما انتظار احترام دارد شما از او ندارید. اگر احساس می کنید باید رابطه با شخصی که نیازهای تان را برآورده نمی کند قطع کنید حتما این کار را عملی کنید زیرا قرار است با فردی درست در نقطه مقابل او آشنا شوید.

دی
اگر مجرد هستید یک رابطه رمانتیک پایدار به واسطه دوستان تان خواهید داشت. به دوستان تان اعتماد کنید زیرا آن ها این فرد را برای شما مناسب می دانند و بد شما را نمی خواهند. او یک شخص بسیار کامل و مسئولیت پذیر است و با او احساس آرامش خواهید داشت.

بهمن
این هفته زندگی عاشقانه شما با زندگی اجتماعی تان گره خورده است. عطارد وارد بخش روابط دوستی شما شده و تا ماه آینده همانجا باقی خواهد ماند. تا زمانی که عطارد در نشانه شما فرمانروایی می کند دوستان تان به موقعیت زندگی عاشقانه شما کمک بزرکی می کنند. آن ها شما را برای موفقیت در رابطه راهنمایی می کنند.

اسفند
محبوب بیشتر روی مسائل شغلی خودش تمرکز و توجه دارد تا به رابطه. اما خوشبختانه شما کاملا منطقی رفتار می کنید و این موضوع را به خودتان نمی گیرید.. در واقع خودتان هم با یکسری فرصت های شغلی مواجه شده اید پس برای هر دوی شما بهتر است که کمی از مسائل عاطفی فاصله بگیرید و از همدیگر در جهت رسیدن به اهداف حمایت کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/108214/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ویدیو شاد و پرانرژی نفس بازغی دختر مستانه مهاجر یک روز بهاری زیبا که روزتان را می سازد

سلامت زنان؛ اگر مدام خسته هستید، این مورد را چک کنید

کُردی حرف زدن فرزاد فرزین در کنار خواننده معروف

رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد

رئیس سازمان سنجش: شبکه‌های زیرزمینی عده‌ای را اجیر می‌کنند تا سر جلسه آزمون غایب باشند‌

ثبت ویدیویی از حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی

محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر

تا به حال زبان مورچه خوار را دیده اید؟

Astypalaia جزیره کوچکی در یونان

ترسیدنِ گربه از یک جوجه

غذای خوشمزه با کلم بروکسل به روش سرآشپز شیرازی

شایع‌ترین نشانه‌های وسواس

ترفندهای آشپزخانه‌ای مخصوص تازه عروس‌ها

کتاب؛ ابزاری برای ایجاد رزومه یا عکس یادگاری

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان

سه پنالتی علیه الهلال

سیل پرواز فرنگی‌کاران به ایران را لغو کرد

مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم

تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت

چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم

ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد

جمله عاشقانه سلمان همه رو سر ذوق آورد!

مبادا فراموش کنی دوستت دارم

بغض لیلا حاتمی شکست

مهربانی همین قدر ساده است

چهره کاملا مردانه محمدرضا شیرخانلو بازیگر خردسال دودکش در تولد 19 سالگی اش / رابعه اسکویی مهمان ویژه این جشن

نان بربری خانگی، یک دستور بی نقص و عالی

آهنگ جدید/ «بی امون» از محسن ابراهیم زاده شنیدنی شد

پورتراب؛ پیرِ دِیر موسیقی ایران

وضعیت خیابان‌های دبی بعد از سیل

دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران

دستگیری تعدادی از متهمان سایبری کنکور؛ دریافت بالغ بر 100 هزار تتر از داوطلبان

تکنیک جالب یک شتر برای بالا رفتن از تپه شنی

گوناگون/ با عجایب هستی بیشتر آشنا شوید؛ جانوری آبی با بادبانی کوچک

لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه!

آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟

غافلگیری و سکوت جگوار هنگام شکار طعمه خود

یک "I LOVE YOU"ی زیبا

تلاش دیدنی یک لاکپشت برای همراهی با گربه

معبدی که 1200 سال قبل در دل کوه با ابزار تراشیده شده است!

فوت و فن لعابدار شدن سوپ جو

پلو مخلوط سمنانی بدون گوشت

آلرژی درمان قطعی ندارد!

با کبودی دور چشم خداحافظی کنید

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

لونین: اکنون همه من را می شناسند

جودوکاران ایرانی امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد