آریا بانو

آخرين مطالب

با اولین حیوانی که در تصویر می بینید شخصیت خود را بشناسید روانشناسي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - ما آدم ها همیشه به دنبال این هستیم که خودمان را بیشتر بشناسیم و غالبا ویژگی هایی غیر قابل پیش بینی در شخصیت مان کشف می کنیم. از روی خیلی چیزها می توان به ویژگی های شخصیتی پی برد حتی از روی علاقمندی به نوع حیوانات.
اگر می خواهید خودتان را بیشتر بشناسید نگاهی به این تست شخصیت شناسی بیندازید. اولین حیوانی که در تصویر می بینید بیانگر شخصیت شماست.
ببر

ببر بیانگر انرژی و قدرت است. این شخص آتشی مزاج است و شخصیت ستیزه جویی دارد که گاهی اوقات غیر قابل کنترل می شود. به خاطر اهداف بزرگی که دارد در زندگی به موفقیت های بزرگی می رسد مخصوصا زمانی که به توصیه های عاقلانه گوش می دهد و نظرات دیگران را نادیده نمی گیرد.
این شخص همیشه قابل اعتماد نیست. گاهی اوقات دست به خطراتی می زند که منجر به یک فاجعه می شود. کسانی که اراده قوی ندارند نمی توانند جذبه او را تحمل کنند و فقط به نشانه احترام از او پیروی می کنند. برای چنین شخصیت هایی بهتر است قبل از انجام هر کاری کمی فکر کنند و درک کنند که آن ها نیز ممکن است اشتباه کنند.
عقاب

عقاب ها اهداف بلند پروازانه دارند و برای رسیدن به اهداف شان هر کاری انجام می دهند. مردها و زنان این تیپ شخصیتی سخاوتمند هستند و به کسانی که به کمک نیاز دارند اهمیت می دهند. آن ها همیشه پشت کسانی که با ناعدالتی مواجه هستند را می گیرند. می توانید همیشه به این افراد و تصمیمات شان تکیه کنید.
این شخص هرگز از سرزنش شدن یا مورد تمسخر قرار گرفتن نمی ترسد. آن ها اعتماد به نفس دارند و هیچوقت نه خودشان را زیادی دست بالا می گیرند نه دست کم. آن ها به خانواده بسیار وابسته هستند و هرگز از روی احساسات تصمیم به ازدواج نمی گیرند. او دوست دارد همیشه نظراتش را بیان کند و هیچوقت متوجه دسیسه های پشت سرش نمی شود.
سگ

سگ ها نماد هوش و وفاداری هستند. این شخص بسیار بی ریا و فداکار است و حس عدالت در زندگی شخصی و حرفه ای او تاثیر می گذارد. گاهی اوقات تا پایان بر علیه بی عدالتی می جنگند و به همین دلیل همیشه با دیگران بحث و گفتگو و درگیری دارند. هوش آن ها بسیار بالاست و می دانند که چه زمانی باید حرف بزنند تا روی دیگران بهترین تاثیر را بگذارند. بهتر است با آن ها دوست باشید تا دشمن. آن ها خیانت را نمی توانند تحمل کنند و برای همیشه وفادار می مانند.
فیل

شرافت، توانایی های ذهنی برجسته، قدرت، دانایی و پرستیژ مهم ترین ویژگی های این شخصیت است. او با اقتدار و هدف مند بودنش دیگران را به خود جذب می کند و بیشتر در جهت شغل و موقعیت اجتماعی اش زندگی می کند. او بر خلاف شخصیت ببر با فکر کردن در تمام مراحل زندگی به موفقیت می رسد نه با بلند پروازی.
خانواده برای این شخصیت بسیار مهم است و به کسی نیاز دارد که بتواند او را آدم خوش بینی کند و خودش را باور کند. آن ها دوستان بسیار زیادی دارند که با آن ها به آرامش می رسند.
سنجاب

این حیوان سمبل انرژی، تحرک و وظیفه شناسی است. سنجاب ها بسیار باهوش و آینده نگر هستند. اگر اولین حیوانی که دیده اید سنجاب است بسیار خوش برخورد هستید و مردم به خاطر خوش بین بودن تان جذب شما می شوند. انرژی شما کمک می کند با هر مشکلی هر چقدر هم سخت بجنگید. دنبال پیشرفت هستید اما هیچوقت خانواده را فراموش نمی کنید.
قورباغه

شخصیت آرامی دارید و هیچوقت عجله نمی کنید. برای این که بهترین تصمیم ها را بگیرید وقت می گذارید. شما دوست بسیار خوبی هستید که به دیگران گوش می دهد و کمک می کند. دانش و معرفت تان به شما در خانه و محل کار کمک می کند. اما گاهی اوقات منتظر می مانید و فرصت ها را از دست می دهید. بعد از این که تصمیم را می گیرید همه چیز به سرعت پیش می رود و دیگر درنگ نمی کنید.
ماهی

این افراد با نشانه هایی که در مسیر راهشان می بینند هدایت می شوند و از موانع و مشکلات جلوگیری می کنند. آن ها مقاوم هستند اما فعال نیستند و در مبارزه ها کم کم پیروز می شوند. این افراد رازدار هستند و اسرار خود و دیگران را فاش نمی کنند. آن ها زیاد احساسشان را در ظاهر نشان نمی دهند و مرموز هستند. آن ها سعی نمی کنند چیزی را مخفی کنند بلکه منتظر زمان مناسبی می مانند تا زمان مناسبی واکنش نشان دهند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/102804/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شناخت درمانی چیست و اصول و تکنیک های آن کدام است؟

درمان افسردگی با گیاهان دارویی

با فشار دادن نقاطی از بدن استرس خود را کاهش دهید

احساس تنفر از خود چیست و چگونه می توان از آن رها شد؟

دوست خوب چه خصوصیاتی دارد ؟

ارتباط بین افسردگی و رانندگی

5 راه برای غلبه بر ترس و رسیدن به موفقیت

با آدم های فضول‌ چگونه برخورد کنیم؟

آیا نصیحت کردن افراد کار درستی است یا خیر؟

هیجانات چه هستند و انواع هیجانات کدامند؟

روانشناسی رنگها

آسیب‌های آلودگی هوا بر سلامت روان چیست و چگونه برطرف می شود؟

خوب صحبت کنید تا همه عاشقتان شوند

تعبیر رنگ ها در خواب از دیدگاه روانشناسی

علت تیک عصبی و راههای درمان تیک عصبی

تک فرزندی چه مشکلاتی برای فرزندمان به همراه دارد؟

زنان شاغل سالم تر و شادترند یا زنان خانه دار

آلودگی هوا باعث افزایش افسردگی و خودکشی می شود

وابستگی کودکان به پدربزرگ و مادربزرگ خوب است یا نه ؟

از لحاظ روانی کودک هستید یا بالغ؟

با کسانی که دروغ می‌گویند چگونه برخورد کنیم؟

روانشناسی اجتماعی چیست؟ تعریف، اصطلاحات کلیدی و مثال ها

چرا برخی وقت ها نمی توانیم از صحبت کردن دست برداریم؟

عادات بدی که پیرتان می کند!

آسیب‌های وابستگی شدید به یک دوست و درمان

چگونه می توان 8 بیماری روانی عجیب را شناسایی کرد؟

9 نشانه عجیب استرس را به خاطر بسپارید

اختلال مو کنی چیست ؟علل و درمان آن

10 علامت که میتواند شما را آگاه کند افسردگی دارید

دمنوش هایی برای کاهش استرس و تقویت ایمنی بدن در برابر کرونا

چگونه بدون کلافگی و خستگی در خانه بمانیم؟

آیا نگرانی و استرس ،خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد؟

آیا ویروس کرونا باعث افسردگی می‌شود

چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

نحوه مدیریت کارمندان از راه دور

راه حل آشتی با دوست بعد از دعوا

چگونه روانشناس خوب را از بد تشخیص دهیم

خستگی تصمیم چیست و چگونه با این خستگی مقابله کنیم؟

خوابیدن با ناراحتی چه عوارضی دارد؟

هنگام استرس چه کارهایی انجام ندهیم؟

زبان بدن چیست و فواید آن کدام است؟

اُبژه و روابط ابژه ای چیست؟

7 روش ساده برای کاهش استرس

راه و روش یادگیری

علائم افسردگی در زنان را بشناسیم

چرا ما انسان‌ها می‌خندیم؟

نظریه مزلو: سلسله مراتب نیازها

نکات ضروری برای مواجهه با ترس

آلکسی تایمیا چیست؟ علل، علائم و راه درمان

8 عادت برای تقویت اعتماد به نفس