آریا بانو

آخرين مطالب

روش‌ها و تکنیک‌های دست‌یابی به ارگاسم زنان روانشناسي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - به اوج لذت جنسی و یا حالت فرح بخش روانی و جسمانی ارگاسم گفته می‌شود. ارگاسم در اثر تحریک جنسی اتفاق می‌افتد. ارگاسم زنان شدت بیشتری دارد.

سرویس زناشویی - به طور کلی ارگاسم زنان به انقباض شدید ماهیچه‌ای در طی رابطه جنسی که به همراه تغییر در برخی علایم بدنی مانند تغییر در ضربان قلب، تغییر در فشار خون و تغییر در عمق و نرخ تنفس می‌باشد، گفته می‌شود. برخی دیگر از محققان در تعریف ارگاسم جنسیت را از آن مجزا می‌کنند و آن را این گونه تعریف می کنند: ارگاسم عبارتست از اوج لذت جنسی و رها شدن تنش های جنسی.
ارگاسم واقعی یا تظاهر به ارگاسم؟
اگر زنی در طول رابطه احساس کند که برای ارگاسم شدن تحت فشار قرار گرفته است چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ تظاهر به ارگاسم شدن یکی از راه‌هایی است که زنان در چنین شرایطی بر می گزینند.
تحقیقات نشان می‌دهد که 70% زنان تظاهر به ارگاسم می کنند. این یعنی واقعا احتمال اینکه شریک شما نیز یکی از این افراد باشد وجود دارد. اگر وی در حال تظاهر کردن به ارگاسم شدن باشد باید نتیجه گرفت که حتما شما کارتان را غلط انجام می دهید.
راه‌های شناسایی ارگاسم مصنوعی یا تظاهر به ارگاسم زنان
آه و ناله‌های مصنوعی و تکراری ناهماهنگی حرکات شما و صداهای او زنی که به سمت ارگاسم می رود تمام ماهیچه هایش جمع خواهد شد. نفس کشیدن وی در طول ارگاسم برای مدتی شدید می شود.
انواع ارگاسم زنان
ارگاسم زنان به این صورت است که برخی از زنان با تحریک ناحیه کلیتوریس (بیرون واژن) و برخی دیگر با تحریک ناحیه واژینال به مرحله ارگاسم یا اوج لذت جنسی می‌رسند.
ارگاسم کلوتیرال ارگاسم واژینال برخلاف باور اغلب افراد جامعه، ارگاسم کلوتیرال یا تحریک کلیتوریس در زنان برای آنها ارگاسمی لذت بخش‌تر بوده و به طور کلی درصد بیشتری از زنان ارگاسم کلوتیرال را به ارگاسم واژینال یا دخول آلت در واژن ترجیح می‌دهند. در صورتی که مردان احساس می‌کنند تنها با سکس واژینال می‌توانند زن را به ارگاسم برسانند.

عوامل موثر و مفید برای رسیدن به ارگاسم زنان
نکات روحی
پیش‌بینی رابطه جنسی: برای خیلی از زنان وقتی درمورد رابطه جنسی خیال‌بافی می‌کنند، می‌توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی، استفاده کنند. پس با خیال‌پردازی در مورد تجربه خوب جنسی یا فیلم یا داستان یا هرچیز تحریک کننده می‌توانند خود را به سمت ارگاسم لذت بخش‌تر هدایت کنند. ریلکس باشید: قبل از انجام رابطه جنسی می‌بایست بدن از فشار های جانبی و احساسی تخلیه شده باشد. تخلیه بودن فکر و احساسات به تمرکز در رابطه جنسی کمک می‌کند. فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند. عوامل پرت‌کننده حواس را از دید خارج کنید: خیلی از خانم ها موقع رابطه جنسی مداوم فکرشان به وظائف روزانه، نور زیاد داخل اتاق، سروصدا، وجود حیوانات داخل اتاق و از این قبیل پرت میشود. باید ببینید که چه چیزهایی موجب حواس‌پرتی شما می‌شود و آن‌ها را از میان بردارید تا بتوانید حین رابطه جنسی خوب روی جسمتان و احساس خوبی که پیدا می کنید، تمرکز داشته باشید. تمرکز حواس عامل بسیار مهمی در ارگاسم زنان به شمار می‌رود. اگر عصبانی هستید به سراغ رابطه جنسی نروید : برقراری رابطه جنسی در شرایط عصبانیت و اعصاب نا متعادل عامل مخرب رضایت بخشی جنسی می‌باشد. سعی کنید در مواقعی که عصبانی هستید ابتدا عصبانیت خود را فروکش کنید سپس به سراغ رابطه جنسی بروید. به بدنتان و نقص‌های آن فکر نکنید: کلید اصلی در واکنش پذیری به رابطه جنسی، قبول کردن و تحسین کردن بدنتان است. اگر بیش از حد دغدغه نقص های جسمیتان را داشته باشید، واکنش جنسی شما از بین می رود و به ارگاسم نخواهید رسید. به عبارت دیگر، ذهنتان جلوی واکنش بدنتان را می گیرد. یادتان باشد که اکثر مردها با یک همسر علاقه مند و همسر متمایل به رابطه جنسی تحریک می شوند نه با یک اندام کامل و بی نقص. داشتن تمرکز: خیلی از خانم ها بعد از تحریک شدن باید روی احساسات لذت بخش خود (به خصوص حسی که در دستگاه تناسلی خود احساس می کنند) و بیشتر و بیشتر شدن این احساسات تمرکز کنند. تمرکز مهمترین عامل در ارگاسم زنان شناخته می‌شود. هیچ راه درست و نادرستی وجود ندارد: خیلی از افراد (در هر دو جنس) اشتباهاً تصور می‌کنند که واقعی‌ترین راه به ارگاسم فقط از طریق رابطه جنسی از واژن ایجاد می‌شود. راه های دیگر رسیدن به ارگاسم زنان، مثل تحریک چوچوله (با دست یا زبان)، مورد علاقه این افراد نیست چون از رابطه از واژن پست‌تر است. این عقیده غلط باعث شده است که خیلی از خانم‌ها تصور کنند که دچار مشکلی هستند چون قادر نیستند از طریق رابطه از واژن یا همان راه واقعی به ارگاسم برسند. یادتان باشد، اکثریت خانم‌ها از طریق تحریک چوچوله یا تحریم واژن است که به ارگاسم می‌رسند و این هیچ اشکالی ندارد. مهم نیست که ارگاسم از چه طریق اتفاق بیفتد، آنچه اهمیت دارد اتفاق افتادن آن است. برای معاشقه‌ی قبل از رابطه وقت بگذارید: خیلی افراد رابطه جنسیشان را برای دیر وقت می‌گذارند که بدن کششی به آن ندارد و فقط نیازمند خواب و استراحت است. اگر برای بازی کردن قبل از رابطه هم وقت بگذارید مطمئناً رابطه جنسی بسیار بهتری خواهید داشت. این مسئله به خصوص برای خانم ها اهمیت بیشتری دارد چون رسیدن به ارگاسم زنان وقتی بدنشان پرانرژی باشد راحت از زمانی است که خسته باشند.
نقطه G کجاست و تحریک نقطه جی زنان چگونه انجام می‌شود؟
نکات جسمی متخصص بدن خودتان باشید: مطلع شدن از وضعیت بدنتان و واکنش‌های آن برای رسیدن به ارگاسم خیلی از خانم ها لازم است. باید بتوانید کنترل بدنتان را داشته باشید و شخصاً واکنش‌های آن را بررسی کنید و بعد به همسرتان یاد بدهید که کدام نوع لمس کردن و نوازش کردن برای شما لذت بخش‌تر است. یادتان باشد همسرتان متخصص بدن شما نیست! شما خودتان هستید! خانم هایی که هیچ اطلاعی از بدن خود ندارند نمی دانند که از چه چیز رابطه جنسی بیشتر لذت می‌برند. این خانم ها معمولاً به ارگاسم نمی رسند چون نمی دانند که چه کاری به درد آنها می‌خورد. حرف هایتان را راحت بر زبان آورید: ارتباط آزاد و راحت برای ارضای جنسی بسیار مهم است چون آدم‌های دیگر نمی‌توانند ذهن شما را بخوانند. اینکه راحت حرفتان را به زبان بیاورید خیلی خوب است اما اگر دست همسرتان را حین رابطه راهنمایی کنید یا اشاراتی به او بنمایید هم موثر است. گفتگوی آزاد درمورد رابطه جنسی نیازمند اعتماد، اطمینان، احترام و توانایی ریسک پذیری است. عضلاتتان را فشرده کنید: منقبض کردن عضلات دور واژن به آوردن خون به دستگاه تناسلی و درنتیجه ایجاد تحریک و ارگاسم کمک می‌کند. این عضلات همان عضلاتی هستند که موقع ارگاسم منقبض می‌شوند. فشردن و منقبض کردن این عضلات به تشدید ارگاسم کمک می‌کند. سرتان را آویزان کنید: آویزان کردن سر از تخت ارگاسم را تشدید می‌کند. در برخی از خانم‌ها، اینکار فشار عضلانی تحریک را چند برابر میکند. متفاوت نفس بکشید: تغییر الگوی نفس کشیدن هم ارگاسم و تحریک جنسی را تشدید می‌کند. ارگاسم زنان تحت تاثیر الگوهای نفس کشیدن قرار می‌گیرد. خودتان هم دست به کار شوید: شما هم می توانید در کنار همسرتان بدن خود را با لمس کردن تحریک کنید. اینکار راه بسیار خوبی برای رسیدن به ارگاسم است. ارگاسم را تمرین کنید : تکرار و تمرین ارگاسم به تنهایی برای خانم هایی که نمی توانند کنترل خودشان را رها کنند، می تواند موثر باشد. تمرین ارگاسم به شما کمک می کند با این مسئله راحت تر شوید و استرس و اضطرابتان پایین بیاید. بالا باشید: برای خانم هایی که می خواهند با رابطه جنسی روی قدرت ارگاسم خود کار کنند، وضعیت زن بالا (زن روی مرد قرار داشته باشد) بهترین وضعیت برای رابطه جنسی برای آنها است. این وضعیت به زن این امکان را می دهد که کنترل رابطه را در دست بگیرند و درنتیجه بیشترین تحریک را داشته باشند. این وضعیت به خصوص برای خانم هایی که مسائل شخصی دارند و نیاز دارند که از نظر جنسی کنترل کامل را داشته باشند، عالی است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/101300/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

امیری: تبریک ویژه به هواداران 2 تیم به خاطر این اتفاق ارزشمند

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

گفت و گوی خبرنگاران با امیررضا معصومی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

اهدای جایزه برترین فدراسیون سال به فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر

صحبت های علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از انتخاب به عنوان برترین سرمربی سال 1402

تجلیل از حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان و شوخی های پیمان یوسفی

گل اول اورتون به لیورپول توسط جارد برنثویت در دقیقه 27

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم